Co-op functies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1681

Guest
Nou, kom dan met goede alternatieven in plaats alleen te roepen AFSCHAFFEN DIE HANDEL!
ik weet niet welk topic jij hebt gelezen, maar ik zeg dat er andere opties zijn en het leuker zou zijn als er aangepast kan worden
 

DeletedUser1212

Guest
Als je de updates een beetje in de gaten gehouden had dan wist je precies waarom deze maatregel genomen is, dan zou je ook weten dat dit niet terugkomt. Ook niet in een leuk idee gegoten zoals jij probeert.
 

DeletedUser1681

Guest
@NesleV er zijn ook nieuwere spelers zoals mij, maar sorry dat jij al zoon pro speler bent en alles weet
 

DeletedUser854

Guest
Stel jij gaat op vakantie voor 2 weken zonder internet? Ben je dan blij? Want je kan niks
Dan zorg ik dat ik de periode daarvoor monsterlijk veel munten sla zodat in mijn vakantie de focus ligt op troepen en gebouwen bouwen ligt. Ik weet meestal ruim van te voren dat ik op vakantie ga ;) Ik overleef het wel als ik 2 weken geen munten sla en ik overleef het ook nog wel als ik twee weken geen dorpen overneem. Zolang ik maar een coop heb die zorgt dat ik niet word overgenomen xD
 

DeletedUser1055

Guest
Tegenwoordig heeft (bijna) iedereen een telefoon & tegenwoordig is er (bijna) overal wifi.
Zorg maar voor WiFi in het buitenland.
Anders geen munten.
 

DeletedUser19

Guest
Zoals ik het nu zie, zal er geen 75% worden behaald en is dus niet iedereen het eens over dit idee.
Afgekeurd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan