Co-op functies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1681

Guest
nou ik heb een ideetje wat de game leuker kan maken!

je hebt nu momenteel dat je CO's geen munten kunnen slaan, niks via je account op het forum kunnen plaatsen enz. dus als je een weekend weg moet of op vakantie gaat kunnen je CO's weinig.

Nu denk ik dat het handig is dat er een schermpje komt waar je de dingen wilt toewijzen wat ze wel kunnen: want ik wil bijvoorbeeld dat ze wel munten kunnen slaan! ik denk dat het handig is als je dit dus zelf kunt bepalen en instellen.

Hoor graag de meningen van andere spelers!

MVG Spirit
 

DeletedUser1681

Guest
Ja laten we maatregelen die zijn genomen om het misbruik van co-ops te verminderen weer terugdraaien, dat zal vast een positieve afloop hebben!
liever de misbruik dan, 2 weken op vakantie gaan en dan niks kunnen?
denk dat er wel iets anders verzonnen kan worden op de misbruik?
 

DeletedUser854

Guest
liever de misbruik dan, 2 weken op vakantie gaan en dan niks kunnen?
denk dat er wel iets anders verzonnen kan worden op de misbruik?
Nee, je kan toch niet alle accounts in de gaten gaan houden om te kijken wie er munten slaat? Dit zorgt er juist voor dat accounts sneller worden overgenomen!
 

DeletedUser1681

Guest
Nee, je kan toch niet alle accounts in de gaten gaan houden om te kijken wie er munten slaat? Dit zorgt er juist voor dat accounts sneller worden overgenomen!
Stel jij gaat op vakantie voor 2 weken zonder internet? Ben je dan blij? Want je kan niks
 

DeletedUser1681

Guest
En je kunt het ook voor in de vakantie periodes instellen? Dat zou al een grote verbetering zijn?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Stel jij gaat op vakantie voor 2 weken zonder internet? Ben je dan blij? Want je kan niks

Ik heb meestal 30+ edels klaarstaan, is maar een kwestie van hoe je het aanpakt. Bovendien kun je bijna overal tegenwoordig wel even snel op wifi om even snel wat muntjes te slaan, dus valt wel mee.
 

DeletedUser1210

Guest
En je kunt het ook voor in de vakantie periodes instellen? Dat zou al een grote verbetering zijn?
Hier zouden voornamelijk scholieren voordeel bij hebben. Mensen die werken hebben een stuk minder vakantie, plus het feit dat veel vakanties in Nederland niet gelijk lopen, dus zal je uiteindelijk een maatregel moeten nemen die voor verschillende perioden geldt, verdeelt over een jaar. Dat maakt het spel alleen maar inconsequent. Los van het feit dat er goed is nagedacht om het munten slaan af te schaffen via de co-op. Ik vind het prachtig dat spelers hier meedenken met het spel, maar ik zou dan ook graag goed doordachte plannen zien, in plaats van het afschaffen van recente spelregelwijzigingen.
 

DeletedUser444

Guest
Dus omdat je geen munten kan slaan kan je co-op zogezegd niks doen :D?
Bouwen, verdedigen, aanvallen,... is toch al heel wat.

Je zou wel bv. kunnen toestaan dat de co-op de eerste week wel munten kan slaan bij afwezigheid en als die week (of weken) om zijn munten slaan op lock zetten. Dat moet er wel bijgehouden worden hoe lang de eigenaar al niet meer is ingelogd.
 

DeletedUser1681

Guest
Ik heb meestal 30+ edels klaarstaan, is maar een kwestie van hoe je het aanpakt. Bovendien kun je bijna overal tegenwoordig wel even snel op wifi om even snel wat muntjes te slaan, dus valt wel mee.
Zou ik jou is scouten? Geloof niet dat jij 30+ edels om het moment?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Vandaar dat ik meestal zeg :). Zoals je misschien ook kunt zien in mn conquer stats is dat ik de laatste dagen er zo'n 20 uitgegeven heb ^^.
 

DeletedUser1681

Guest
Maar blijkbaar is het idee niet zo goed, terwijl ik denk dat er vele betere en leukere oplossingen zullen zijn?
 

DeletedUser1212

Guest
Nou, kom dan met goede alternatieven in plaats alleen te roepen AFSCHAFFEN DIE HANDEL!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan