Bagger

DeletedUser

Guest
Haha
Ja Atag wel flauw dat je ingame op wereld Deva (wl 30) onder een andere naam speelt
upload_2018-10-24_18-2-7.png

Peeters deed dat ook al :D
Op forum onder de naam Peeters en ingame stiekem onder de naam Peeters
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik ben benieuwd of deze thread vandaag een vervolg krijgt na het edelen van een prachtig bb dorp! RIP gratis grondstoffen
Ja hij krijgt een vervolg. De "geweldige" swootcandy heeft weer een tegenstander van formaat gevonden. Zou het hem dit keer wel gelukt zijn om het alleen te doen? Of had hij hier ook de hulp van 5 stamleden plus nog stamleden van een andere stam voor nodig?
Swoot 3.jpg
Wat een geweldige veroveringslijst. Het is er 1 om trots op te zijn! 2 bbs en een intern. Welverdiende nummer 1 posities voor jou.
En voordat je over mijn positie gaat beginnen. Ja I know, ik ben mijn dorpjes kwijt geraakt. So what, ik bouw weer opnieuw op en kom gewoon weer terug.

Maar voordat ik deze post sluit viel het mij op dat Swoot niet de enige binnen PWC (de stam die zegt dat bb edelen voor noobs is) is die bbs edelt.
PWC 1.jpg
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat jullie het stamprofiel beter kunnen aanpassen!
 

DeletedUser1935

Guest
Haha
Ja Atag wel flauw dat je ingame op wereld Deva (wl 30) onder een andere naam speelt
Bekijk bijlage 1763

Peeters deed dat ook al :D
Op forum onder de naam Peeters en ingame stiekem onder de naam Peeters

heb hem nog nooit ingame gezien dus ik dacht dat gewoon , wel raar dat hij mij vergelijkt met iemand anders als hij mij niet kent , nooit met mij gespeeld heeft , of nooit eerder contact met mij gehad heeft
 

DeletedUser854

Guest
heb hem nog nooit ingame gezien dus ik dacht dat gewoon , wel raar dat hij mij vergelijkt met iemand anders als hij mij niet kent , nooit met mij gespeeld heeft , of nooit eerder contact met mij gehad heeft
Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe jullie hier communiceren en je profileren.

Maar goed, wat weet ik er nu weer van? :D
 

DeletedUser1935

Guest
Ik vermoed dat het te maken heeft met hoe jullie hier communiceren en je profileren.

Maar goed, wat weet ik er nu weer van? :D

Xd mensen die me beter kennen weten wel beter maar goed ;)
Het punt bij mij is , loop je me te bezeiken dan kan je het krijgen , ga je in een respectvolle manier met mij om , zal dat respect wederzijds zijn.
Maar hey , een paar berichtjes op het forum bekijken en daar conclusies uit trekken , ga je gang ;)

Jup nu ben je je HD kwijt :) onbewust onbekwaam toch :) volgende ronde Uhtred hoop dat je herstart

tegen dat hij terug opgebouwd heeft ben jij wss al weer gestopt ...
 

DeletedUser1935

Guest
Haha
Ja Atag wel flauw dat je ingame op wereld Deva (wl 30) onder een andere naam speelt
Bekijk bijlage 1763

Peeters deed dat ook al :D
Op forum onder de naam Peeters en ingame stiekem onder de naam Peeters

jij stelt ook niks voor lol
ik had 29 dorpen jij 32 op w27
hoelang heeft het geduurd voor je het opgaf?
2 dagen van aanvallen? ;)
Maarja als je op 2 dagen 10-15 dorpen verliest dan gaat het snel he
 

DeletedUser

Guest
Ik was per direct gestopt want had daar geen zin op die wl
Kwam weer te veel vaag gezwam voorbij en dat deed me denken aan wl 15 dus kap ik
Duurde wel lang voordat je me weg had :D
Maar succes ermee
 

DeletedUser1935

Guest
Ik was per direct gestopt want had daar geen zin op die wl
Kwam weer te veel vaag gezwam voorbij en dat deed me denken aan wl 15 dus kap ik
Duurde wel lang voordat je me weg had :D
Maar succes ermee

2 dagen om al je troepen te slopen , maar ik was niet egoistisch en gunde anderen ook wat dorpen hoe lang dat duurde i dont know heb er 15 gepakt op 2 dagen dat was genoeg voor mij , kon weer op andere dingen focussen dan

je stopte na 1 offensieve actie waarin ik je kerkdorp pakte , kapel zette en 10 min later kwamen nog 5 clears
remember?

#edit
Treinen niet clears , sorry
 

DeletedUser

Guest
Ja stopte radicaal op wl 25, geen zin meer
Zag dat jouw stam waar je weer uitgezet was toen te groot om me heen stond en die activiteit had ik geen zin in daar

En ja wl 15 is meest smerige wereld die ik heb mee gemaakt :)
Hoef het hopelijk toch niet te noemen ?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Old habits die slowly, mbt barbaartjes edelen in welk stadium van de wereld dan ook. Helaas is denk ik iedereen van ons daarin wel eens hypocriet geweest als je eens een blik werpt op de kaartjes van veel werelden :p.

Vaak toch beter om preventief te handelen om dat onverwachte gekroonde kerkje met muren op 20 en een mega lading aan def te voorkomen, als je het als speler dan zelf niet doet omdat je een purist bent stuur je er vaak wel een stamgenoot met minder punten op af om de provincie te gaan dichten. Niet dat dat veel verschil maakt.

En ja wl 15 is meest smerige wereld die ik heb mee gemaakt :)
Hoef het hopelijk toch niet te noemen ?

ps, denk dat w13 daarover nog wel een discussie wil voeren met je.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
w13 was vanaf de opening al smerig, helaas was het niet alleen ik. Goed voorbeeld doet alleen goed volgen :oops:
 

DeletedUser1935

Guest
Old habits die slowly, mbt barbaartjes edelen in welk stadium van de wereld dan ook. Helaas is denk ik iedereen van ons daarin wel eens hypocriet geweest als je eens een blik werpt op de kaartjes van veel werelden :p.

Vaak toch beter om preventief te handelen om dat onverwachte gekroonde kerkje met muren op 20 en een mega lading aan def te voorkomen, als je het als speler dan zelf niet doet omdat je een purist bent stuur je er vaak wel een stamgenoot met minder punten op af om de provincie te gaan dichten. Niet dat dat veel verschil maakt.



ps, denk dat w13 daarover nog wel een discussie wil voeren met je.

W21 wilt ook wel meedoen voor de prijs hoor lol
Ja stopte radicaal op wl 25, geen zin meer
Zag dat jouw stam waar je weer uitgezet was toen te groot om me heen stond en die activiteit had ik geen zin in daar

En ja wl 15 is meest smerige wereld die ik heb mee gemaakt :)
Hoef het hopelijk toch niet te noemen ?

Ja ik ben uit die stam gezet tijdens een ban van 3 dagen die ik en een leider van die stam hadden gekregen door een hevig uit de hand gelopen discussie
Iets van hij die zij dat hij me ging komen halen IRL , en ik die reageerde dat de koffie klaarstond ;) heeft men adress alles , maar heeft de ballen toch niet

Nu , ik ben tijdens ban aangevallen en al mijn clears gemold , ja ik heb BBs gepakt om te overleven omdat ik midden in die stam zat en al mijn clears kwijt was nog voor ik iets kon doen

Maar hey pik ik sta er nog altijd , en ik vecht nog altijd , en na een tijdje terug opbouwen stijg ik ook terug heel snel in de ODA/ODD rankings

Jij daarentegen kreeg 1 dag aanvallen van 1 speler en je stopte er al mee , achja als niet alles vanzelf gaan stoppen dat is de makkelijkste optie right

Ik vecht tot men laatste dorp

en PS : het is W27 niet W25
 

DeletedUser1562

Guest
hhmmm, NAP tussen PWC en TBK? o_O

of misschien zelfs meer?
 
Bovenaan