Amuletten en Perkamentrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik kan je vertellen dat wij vandaag een hotfix hebben gedraaid om te voorkomen dat spelers multi-registraties kunnen doen. Dit is voorgevallen op andere markets.

Voor de rest was het ook voor InnoGames werknemers vakantie en dat hebben hun ook genomen. Hierdoor waren er minder update's. Maar als alles goed gaat krijgen wij volgende week onze eerste update van het jaar. Hierin zullen maar kleine spelverbeteringen zijn. Ik kan ook vertellen dat InnoGames momenteel bezig is om een roadmap verder af te maken en doelstellingen te maken dat ze dit jaar willen halen. Ik kan niet vertellen wat erop staat. Maar wel dat er een aantal leuke zaken gepland staan. Ook voor onze mobiele app!

We hebben vele vragen gekregen over het pijlenpakket dat je kreeg bij aankoop van Kronen tijdens een Gwendoline spel, dit omdat het item pakket een afbeelding had van Grondstoffen en andere voorwerpen. Deze zijn ze ook aan het herbekijken en hiervoor zal er ook een nieuwe afbeeldingen komen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1681

Guest
Leuk idee! Dit is natuurlijk een heel groot idee. Innogames kan mensen al blij maken met kleine ideeën zoals snellere werelden denk ik.

Offtopic:

En nee Kr33log je hoeft mij niet te vertellen dat dit niet mogelijk is want dat is het wel. Ze moeten gewoon de database en zelfde dingen als bij Tw1 gebruiken.

Of bedoel ze met niet mogelijk: onze werknemers hebben daar niet genoeg capaciteiten voor!
In welke game stopt Innogames nu wel tijd als ik vragen mag?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Leuk idee! Dit is natuurlijk een heel groot idee. Innogames kan mensen al blij maken met kleine ideeën zoals snellere werelden denk ik.

Offtopic:

En nee Kr33log je hoeft mij niet te vertellen dat dit niet mogelijk is want dat is het wel. Ze moeten gewoon de database en zelfde dingen als bij Tw1 gebruiken.

Of bedoel ze met niet mogelijk: onze werknemers hebben daar niet genoeg capaciteiten voor!
In welke game stopt Innogames nu wel tijd als ik vragen mag?
Het is inderdaad off topic, over speedwerelden hebben wij een ander topic.
Je moet eerst en vooral weten dat elk spel andere devs, andere databases gebruikt en andere code, en dat dus elk spel uniek is. TW1 is TW1 en niet TW2, wij gebruiken dus andere code als TW1. Daarom is het in ons spel op dit moment nog niet mogelijk om dit speedservers te gebruiken. Het is namelijk zo dat er een kans bestaat doordat Tribal Wars 2 zwaarder is bepaalde dingen zouden chrashen. Of dit ooit komt (wat bij TW1 ook niet vanaf dag 1 was) kan ik nog niet zeggen. Ik vermoed dat er ooit wel een speedserver zal zijn, echter is het afwachten tot dan.
 

DeletedUser1325

Guest
Leuk idee! Dit is natuurlijk een heel groot idee. Innogames kan mensen al blij maken met kleine ideeën zoals snellere werelden denk ik.

Volgens mij gaat TW2 al veel vlotter in zijn algemeenheid dan TW1, farmen, bouwen etc gaat hier volgens mij gewoon sneller.

Echter is het zoals Dutch pirate zei (langdurig) getest op de beta server. Dit om natuurlijk fouten eruit te halen maar ook feedback van spelers te krijgen. We hebben op de testserver 2 werelden open op dit moment waar meermaals per week wat veranderd, en zo dus ook sneller bugs eruit kunnen halen.

Weet je ook hoeveel spelers dit zijn en hoeveel % van deze spelers feedback geeft?
 

DeletedUser1781

Guest
Volgens mij gaat TW2 al veel vlotter in zijn algemeenheid dan TW1, farmen, bouwen etc gaat hier volgens mij gewoon sneller.



Weet je ook hoeveel spelers dit zijn en hoeveel % van deze spelers feedback geeft?
Het gaat ook echt sneller, heb tw 1 ff tussendoor bekeken en daar duurt alles echt gewoon veel langer. Kreeg als advies dat 100 speer en zwaard wel genoeg was in het begin omdat het zo langzaam gaat :rolleyes:
 

DeletedUser1781

Guest
Haha en vervolgens weggevaagd worden :p
Haha misschien. Was daar bezig met andere wegvagen though, kreeg nog fanmail erover dat ik niet zo gemeen moest zijn en dat hij ook alleen wilde spelen. Maar ben gestopt omdat het me te sloom ging :p
 

DeletedUser340

Guest
dit eindspel van swoot doet me een beetje denken aan travian
 

DeletedUser

Guest
dit was het eindspel van browsergame: Torpia. Komt ophetzelfde neer als TW2.. alleen :) daar had je dan wel een hoop meer spelers. Liep ook beter, maar werdt uiteindelijk opgeheven omdat nieuwe spellen meer geld in het laatje brachten. Dit eindspel :) is erg leuk en komt veel meer aan bod helaas :) valt het niet in het cirkeltje van Innogames en Tw2.. maar goed dat doen de overwinningspunten ook niet, merk deze wereld dat er al handje vol actieve spelers stoppen omdat ze het niets vinden... gaat dat zo door komt er hier ook geen geld meer in het laatje en zal tw2 ook stoppen... Domino effect :) als Innno er niets aan doet.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik ga spijit genoeg dit idee iet doorsturen. Ik kan wel vertellen dat we begonnen zijn met het herbekijken van de overwinningspunten en alle feedback die we van jullie de afgelopen maanden hebben ontvangen. We zijn deze nu allemaal aan het bundelen en tot nieuwe ideetjes aan het komen!
 

DeletedUser1935

Guest
De RNG factor weghalen en dan heb je een heel goed idee hier swoot
maar inno doet daar toch niks mee
 

DeletedUser2012

Guest
Ik ga spijit genoeg dit idee iet doorsturen. Ik kan wel vertellen dat we begonnen zijn met het herbekijken van de overwinningspunten en alle feedback die we van jullie de afgelopen maanden hebben ontvangen. We zijn deze nu allemaal aan het bundelen en tot nieuwe ideetjes aan het komen!
Nog steeds aan het bekijken ? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan