Zoekresultaten

  1. DukeGer

    Contest Wereldcontest - NL 67 Ortenbourg

    Hierbij claim ik de derde plaats voor de Bierbrouwer @Kr33log , @Azzandra , @xXMasterOfWarXx !
  2. DukeGer

    Tarverne

    Denk dat de wereld is gespeeld.
  3. DukeGer

    Geen Bug Verdwijnen van legers, edels en paladijn

    Jammer, maar ik speel niet met een bot.
  4. DukeGer

    Geen Bug Verdwijnen van legers, edels en paladijn

    Sinds gisteravond mis ik mijn paladijn, geen rapporten, geen aanvallen gehad, geen verlies geleden. De paladijn stond in mijn hoofddorp. Ik wilde hem inzetten en zag dat hij weg was. Na veel zoeken Paladijn direct opnieuw opgeroepen. Wilde mijn derde edel die net gereed was inzetten en deze was...
  5. DukeGer

    Verholpen bug - skillpunten

    Er zijn verschillende tickets naar Support gestuurd met de melding dat onze stam de Skill punten verkregen door donaties niet kan ophogen. Dit betekent dat onze stam niet eerlijk in deze wereld kan meedoen doordat de andere stammen deze Skill punten kunnen op
  6. DukeGer

    De grote jongens van ILL tegen mini's van -P-, wie doet mee?

    De stam Lords Of War heeft de benodigde 1100 VP (overwinningspunten) gehaald als dominante stam. En eindigt daarmee op de eerste plaats..
  7. DukeGer

    De grote jongens van ILL tegen mini's van -P-, wie doet mee?

    De massastam ILL zoals boven gepost bleek geen uithoudingsvermogen te hebben, na weken van aanvallen op onze stam konden we steeds meer aanvallen dood laten lopen doordat we redelijk veel actieve leden hadden en goede verdedigers. En plotseling liep de stam ILL leeg, het bleek naderhand dat het...
  8. DukeGer

    Verholpen Inlog problemen

    Kan ook niet inloggen.
  9. DukeGer

    York Castle

    Laten we hopen dat door de lock-down er flink wat ex-spelers en nieuwe spelers mee gaan doen......
  10. DukeGer

    Helaas tijd niet goed geraden :)

    Helaas tijd niet goed geraden :)
  11. DukeGer

    York Castle

    Iedereen veel speelplezier op de nieuwe wereld...
Bovenaan