Geen Bug Verdwijnen van legers, edels en paladijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

DukeGer

Nieuwerd
Sinds gisteravond mis ik mijn paladijn, geen rapporten, geen aanvallen gehad, geen verlies geleden. De paladijn stond in mijn hoofddorp. Ik wilde hem inzetten en zag dat hij weg was. Na veel zoeken Paladijn direct opnieuw opgeroepen.
Wilde mijn derde edel die net gereed was inzetten en deze was plotseling verdwenen en ook de Paladijn was weer weg, wederom geen rapporten, geen aanvallen gehad, ik heb nog geen coop.
Zie vanmorgen plotseling dat ik duizenden legers in mijn dorpen mis.

Vanmorgen de 2de ticket gemaakt: De inmiddels 2 teruggekeerde edels ( 14 uur lopen v.v.) wilde ik inzetten om weer op pad te sturen naar het geclaimde dorp, in mijn dorp was maar 1 edel teruggekeerd ipv 2 edels.
Geen rapporten, geen aanvallen gehad, niets. alles zomaar verdwenen.

Ook kloppen de aantallen van mijn legers in al mijn dorpen niet, ik doe altijd trainen per 50 of 100 en nu zie ik dat de legers rare aantallen vertonen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dit is de normale werking van de anti-bottool, dus normaliter is je antwoord hier in te vinden. Indien je al een ticket gemaakt hebt, zal hier spoedig naar gekeken worden.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik sluit dit topic gezien we hier in via het support systeem verder over zullen gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan