Zoekresultaten

  1. Azzandra

    Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Gegroet Tribal Warriors, Voor Wereld 63 - Kollmitz hebben we wederom een aantal leuke competities met geweldige prijzen voorbereid. Neem het op tegen andere spelers en win de grote prijs voor jezelf! Deze contest is helaas wat trager geopend dan de bedoeling was door onder andere mijn eigen...
  2. Azzandra

    de (Jaun)pils kroeg!

    Ik verwacht nu wel een hoop activiteit op dit wereldforum :p
  3. Azzandra

    Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Gegroet Tribal Warriors, Voor de lancering van Wereld 61 - Ilha dos ratos hebben we wederom een aantal leuke competities met geweldige prijzen voorbereid (zij het met enige vertraging ;) ). Neem het op tegen andere spelers en win de grote prijs voor jezelf! Hoe neem ik deel? Wel, je moet...
  4. Azzandra

    Top / Flop stammen Rumeli Hisari

    Nou nu de eerste stam de 20 leden heeft behaald kunnen we wel beginnen met modder gooien. Geef ze een hard applaus jongens, shine heeft als eerste de 20 veiligheid zoekende knuffelaars verzameld. de Hunters hebben ook bewezen erg goed te zijn in het jagen op leden. Magister Mortalis pakt een...
  5. Azzandra

    Geplunderde grondstoffen

    Vrij bekend topic, wie hebben de 10k al binnengeharkt? :)
  6. Azzandra

    Top / Flop stammen Munkholmen

    bijna een week bezig, en nog steeds geen modder op het forum over de top flop stammen. i say let's go! Top: R'G duh?
  7. Azzandra

    Geplunderde Grondstoffen

    Hoe gaat het met het farmen bij iedereen? zit zelf ondertussen tegen de 11k aan :)
Bovenaan