Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Gegroet Tribal Warriors,



Voor Wereld 63 - Kollmitz hebben we wederom een aantal leuke competities met geweldige prijzen voorbereid.
Neem het op tegen andere spelers en win de grote prijs voor jezelf! Deze contest is helaas wat trager geopend dan de bedoeling was door onder andere mijn eigen afwezigheid ivm privézaken. Wat betreft de navraag over weer onderscheid te mogen maken tussen kronen en niet kronende spelers, helaas blijken hier meer haken en ogen voor onze market aan vast te zitten dan vooraf is ingeschat vanuit mij, en zal op korte termijn dus helaas geen optie zijn.




Hoe neem ik deel?

Wel, je moet allereerst op Wereld 63 - Kollmitz gaan spelen!
Je speelt en probeert één van de uitdagingen te voltooien. Achter elke uitdaging hieronder kan je goed zien welke prijzen al gewonnen zijn en welke prijzen je nog kan winnen.


  • specificatie eisen inzending screenshot:
    zichtbaar je accountnaam , volledige web url , de benodigd behaalde prestatie !

    mobiele gebruikers kunnen zich niet aan een web url etc bemachtigen zij zenden gewoon de screenshot vanaf mobiel in.​


Wanneer je voldoet aan de eisen om een prijs te winnen post je hier beneden een bericht met een screenshot van de behaalde prestatie.
Tag je hierin azzandra. , en @xXMasterOfWarXx !
Vanaf dan heb je succesvol je inzending voltooid.
Wij zullen dit dan zo snel mogelijk nakijken en als jouw inzending effectief klopt en er nog een prijs te winnen valt, dan win je jouw prijs.
Let dus wel op! Wie het eerst komt , Wie het eerst maalt !



Als dit het geval is, bevestigen we het nog even en vragen we je om een supportticket aan te maken zodat wij op die manier snel en eenvoudig jou de kroontjes kunnen geven.

Voor het aanmaken van een supportticket kan je gebruik maken van deze link of het handmatig doen zoals hier beneden beschreven.

- Supporttickets kun je aanmaken door in-game te gaan naar :
Het tandwieltje ( instellingen )
Gevolgd door naar het poppetje te gaan ( Support )
De balk - Contact opnemen met de support
Contacteer ons

Nu volgt er een scherm waar je de aanvraag kan voltooien dit wordt ingevuld als volgt :
Categorie : Overige vragen
Wereld : Huidige wereld voor de contest
Onderwerp : Wereldcontest huidige wereld
Bericht : De behaalde prijs mag hier in vermeld worden
Druk op Aanmaken ! en je ticket is succesvol aangemaakt.


Veel succes,

Het Tw2-team.


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


De landheer

Wees als eerste, tweede of derde met 15 dorpen in bezit.

1e plaats: 750 kronen = @Lyca

2e plaats: 500 kronen = @The knightrider

3e plaats: 250 kronen = @Dolt






Hoofdstad (The Qapital)

Wees de eerste, tweede of derde speler die een dorp bezit met 10.000 punten

1e prijs: 750 kronen

2e prijs: 500 kronen

3e prijs: 250 kronen - The knightrider






De Strijdlustige

Wees als eerste, tweede of derde met 5.000.000 totale gevechtspunten

1e prijs: 750 kronen - The knightrider

2e prijs: 500 kronen

3e prijs: 250 kronen





______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Stam Competitie

Op Vernietigingspad!

Stam Doel: Wees de eerste stam met 1 , 10 of 25 miljoen gevechtspunten (dit zijn de offensieve en defensieve gevechtspunten tezamen)

Prijzen voor de stam

1.000.000 Gevechtspunten - 750 kronen verdeeld over alle stamleden = Invictus

10.000.000 Gevechtspunten - 1.500 kronen verdeeld over alle stamleden Invictus

25.000.000 Gevechtspunten - 3.000 kronen verdeeld over alle stamleden



 
Laatst bewerkt door een moderator:

Demolition Team

Casual Lid
Nee? Er is niks gedaan met de vraag van vorige keer om contests te scheiden in kroners en niet-kroners, terwijl dit op de Duitse server allang het geval is? In plaats daarvan wordt het satirische Community Contest topic gewoon verwijderd.

Jullie geven op deze manier wel je visitekaartje af...
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Tjah, als je even de moeite had genomen om het beginstuk te lezen zou je kunnen zien dat ik op die vraag ingegaan ben. Over visitekaartjes gesproken ;)
 

Demolition Team

Casual Lid
Dat is inderdaad mijn fout :) Excuses daarvoor.

Maar laten we nou niet gaan doen alsof dit een geweldig antwoord is "helaas blijken hier meer haken en ogen voor onze market aan vast te zitten dan vooraf is ingeschat vanuit mij"

Wat moet een gemiddelde speler hieruit interpreteren? Wat is het grote verschil tussen de Duitse markt en de Nederlandse waardoor dit hier niet toegepast kan worden? Meer haken en ogen voor onze markt hahaha, kom op zeg Azzandra.

Daarnaast maakt het opnieuw verwijderen van een topic wat bij jullie in het verkeerde keelgat schiet jullie situatie er niet beter op. Er zijn nog genoeg topics waar naar jullie reactie wordt gevraagd. Misschien daar eerst maar eens op reageren, voordat je je mond opentrekt over visitekaartjes :)
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat is inderdaad mijn fout :) Excuses daarvoor.

Maar laten we nou niet gaan doen alsof dit een geweldig antwoord is "helaas blijken hier meer haken en ogen voor onze market aan vast te zitten dan vooraf is ingeschat vanuit mij"

Wat moet een gemiddelde speler hieruit interpreteren? Wat is het grote verschil tussen de Duitse markt en de Nederlandse waardoor dit hier niet toegepast kan worden? Meer haken en ogen voor onze markt hahaha, kom op zeg Azzandra.

Daarnaast maakt het opnieuw verwijderen van een topic wat bij jullie in het verkeerde keelgat schiet jullie situatie er niet beter op. Er zijn nog genoeg topics waar naar jullie reactie wordt gevraagd. Misschien daar eerst maar eens op reageren, voordat je je mond opentrekt over visitekaartjes :)

Volgens mij heb ik alles waar ik persoonlijk ben getagd redelijk ingehaald, mocht ik een topic gemist hebben mag je me er gerust nog eens taggen, die meldingen doen nog wel eens gek.

Een meer gedetailleerd antwoord kan ik je helaas niet geven op dit moment, enkel dat die haken en ogen er in ieder geval zorgen dat er nog geen toestemming voor is. Ik weet helaas ook niet hoe dat op de Duitse market verlopen is. Maar goed, zo zijn er ook wel weer andere verschillen tussen de markets op het gebied van wedstrijden, wij geven bijvoorbeeld weer een stuk meer kronen weg.

Het verwijderen van een topic lijk je verder nogal persoonlijk op te vatten, of als een soort van mods tegen de community. Het ligt enkel even iets anders, elk subforum heeft een bepaald doel en regels eraan verbonden staan. Als een post of topic niet aan die regels voldoet zullen wij daarop modereren en handhaven.

Dit subforum is bedoeld voor officiële wedstrijden die vanuit ons georganiseerd worden, dus een topic dat gemaakt is door een speler met dezelfde naam en structuur die wij hanteren werkt helaas enkel onduidelijkheid in de hand. Je zou nog kunnen stellen dat jullie op dit subforum dan geen eens topics zouden moeten kunnen aanmaken, maar soms gebruiken we die ook wel eens voor reacties op andere soorten contests.

Dan zal ik ook nog even op je vrij duidelijke verwijzing over het andere ‘verwijderde’ topic ingaan, het topic in Fouten, bugs & problemen subforum voldeed ten eerste al niet aan de format regels die voor dat subforum gelden, daar werd steeds verder van afgeweken en helaas komt er dan een punt dat er ingegrepen wordt vanuit ons. Het topic valt nog steeds terug te vinden in het archief van dat subforum, dus de kritiek is niet verdwenen of verwijderd. Kritiek op zichzelf hebben we trouwens ook geen probleem mee, mits het via de juiste subforums gedaan wordt, zoals je ook wel hebt kunnen merken aan het recente topic in het speldiscussies subforum.

Afsluitend begrijp ik natuurlijk dat je ook hier graag weer een reactie op zal willen leveren, maar ik wil je erop wijzen dat ik graag weer terug naar het doel van dit topic wil gaan. Verdere posts onder deze reactie vanuit mij in dit topic dienen dus over het claimen van de prijzen van deze wereld te gaan. Mocht je hier toch nog op willen reageren, voel je dan vrij om dat middels een PM of een reactie op het speldiscussies subforum te doen :).
 

Demolition Team

Casual Lid
Volgens mij heb ik alles waar ik persoonlijk ben getagd redelijk ingehaald, mocht ik een topic gemist hebben mag je me er gerust nog eens taggen, die meldingen doen nog wel eens gek.

Een meer gedetailleerd antwoord kan ik je helaas niet geven op dit moment, enkel dat die haken en ogen er in ieder geval zorgen dat er nog geen toestemming voor is. Ik weet helaas ook niet hoe dat op de Duitse market verlopen is. Maar goed, zo zijn er ook wel weer andere verschillen tussen de markets op het gebied van wedstrijden, wij geven bijvoorbeeld weer een stuk meer kronen weg.

Het verwijderen van een topic lijk je verder nogal persoonlijk op te vatten, of als een soort van mods tegen de community. Het ligt enkel even iets anders, elk subforum heeft een bepaald doel en regels eraan verbonden staan. Als een post of topic niet aan die regels voldoet zullen wij daarop modereren en handhaven.

Dit subforum is bedoeld voor officiële wedstrijden die vanuit ons georganiseerd worden, dus een topic dat gemaakt is door een speler met dezelfde naam en structuur die wij hanteren werkt helaas enkel onduidelijkheid in de hand. Je zou nog kunnen stellen dat jullie op dit subforum dan geen eens topics zouden moeten kunnen aanmaken, maar soms gebruiken we die ook wel eens voor reacties op andere soorten contests.

Dan zal ik ook nog even op je vrij duidelijke verwijzing over het andere ‘verwijderde’ topic ingaan, het topic in Fouten, bugs & problemen subforum voldeed ten eerste al niet aan de format regels die voor dat subforum gelden, daar werd steeds verder van afgeweken en helaas komt er dan een punt dat er ingegrepen wordt vanuit ons. Het topic valt nog steeds terug te vinden in het archief van dat subforum, dus de kritiek is niet verdwenen of verwijderd. Kritiek op zichzelf hebben we trouwens ook geen probleem mee, mits het via de juiste subforums gedaan wordt, zoals je ook wel hebt kunnen merken aan het recente topic in het speldiscussies subforum.

Afsluitend begrijp ik natuurlijk dat je ook hier graag weer een reactie op zal willen leveren, maar ik wil je erop wijzen dat ik graag weer terug naar het doel van dit topic wil gaan. Verdere posts onder deze reactie vanuit mij in dit topic dienen dus over het claimen van de prijzen van deze wereld te gaan. Mocht je hier toch nog op willen reageren, voel je dan vrij om dat middels een PM of een reactie op het speldiscussies subforum te doen :).
Lol.
 

Lyca

Casual Lid
Met dank aan tante Gwen zou ik graag de eerste plaats voor "De Landheer" claimen.
@Azzandra

Mag ik ook nog een klein beetje commentaar toevoegen?
Ik vind de competitie voor "De Strijdlustige" een vrij onrealistisch cijfer. Er zijn werelden waar ze dat cijfer amper halen, laat staan 3 maal. Kan daar niks aan gedaan worden? Is al snel helemaal grappig als je ziet hoe makkelijk die van de stam dan te halen is in vergelijking.
 

Bijlagen

  • ps.png
    ps.png
    30,9 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:

NoManBehind

Nieuwerd
Met dank aan tante Gwen zou ik graag de eerste plaats voor "De Landheer" claimen.
@Azzandra

Mag ik ook nog een klein beetje commentaar toevoegen?
Ik vind de competitie voor "De Strijdlustige" een vrij onrealistisch cijfer. Er zijn werelden waar ze dat cijfer amper halen, laat staan 3 maal. Kan daar niks aan gedaan worden? Is al snel helemaal grappig als je ziet hoe makkelijk die van de stam dan te halen is in vergelijking.

Een beetje speler haalt die gewoon naarmate de wereld langer bestaat lol.

Al duurt het natuurlijk wel een aantal maanden voordat je daar bent.
 

Demolition Team

Casual Lid
Niet elke wereld loopt daar lang genoeg voor om dat een realistische target te maken imo.

Dan moet je iets meer spelers aanvallen. 5Mil is makkelijk haalbaar, duurt wel wat maandjes inderdaad. Als je een wereld binnen enkele weken hebt gespeeld, dan is dat vooral aan jezelf/je stam te danken en niet aan de 'onrealistische target' ;)
 

NoManBehind

Nieuwerd
Niet elke wereld loopt daar lang genoeg voor om dat een realistische target te maken imo.

Ik zie geen enkele wereld waar dat niet gehaald word, ligt dus aan je zelf denk ik.
Deze 5m gevechtspunten kun je helaas niet met 5x aan het rad hangen halen voor je, is voor de echte spelers hey ;)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Met dank aan tante Gwen zou ik graag de eerste plaats voor "De Landheer" claimen.
@Azzandra

Mag ik ook nog een klein beetje commentaar toevoegen?
Ik vind de competitie voor "De Strijdlustige" een vrij onrealistisch cijfer. Er zijn werelden waar ze dat cijfer amper halen, laat staan 3 maal. Kan daar niks aan gedaan worden? Is al snel helemaal grappig als je ziet hoe makkelijk die van de stam dan te halen is in vergelijking.

Goedgekeurd, je mag een ticketje opsturen voor het claimen van je prijsje.

Wat de strijdlustige betreft, we proberen over het algemeen ook doelen te zoeken die wat langer duren om te behalen. Ik heb hem tot dusverre altijd behaald zien worden, mocht daar verandering in komen dan passen we het uiteraard aan. Maar dat lijkt me op dit moment nog niet aan de orde.
 

Lyca

Casual Lid
Ik zie geen enkele wereld waar dat niet gehaald word, ligt dus aan je zelf denk ik.
Deze 5m gevechtspunten kun je helaas niet met 5x aan het rad hangen halen voor je, is voor de echte spelers hey ;)
Had het hem dus vooral over dat het veel te lang duurt voor de meeste nl werelden ook he, was blijkbaar niet duidelijk genoeg uit de context. Als je echt denkt dat ik van kronen afhang daag ik je graag uit om een wereld in mijn prov te starten en zullen beiden zonder kronen spelen. Of kan je hier alleen maar flauwe praatjes verkopen? ;) Heb meer ervaring en skill dan jij denkt hoor. Ik gebruik kronen vooral omdat ik het leuker vind met dan zonder, zeker op werelden waar anderen ook kronen. Ik zal nooit de eerste zijn om kronen uit te geven. ^^
 
Bovenaan