Discussie De Taverne: Eremitage

DeletedUser974

Guest
Beware of the horde!

upload_2016-4-1_10-12-4.png
 

Bijlagen

  • upload_2016-4-1_10-11-56.png
    upload_2016-4-1_10-11-56.png
    108,5 KB · Weergaven: 8

DeletedUser888

Guest
uhhhm.

kan toch gewoon een counter meassure zijn,
wel een slechte, maar dat kan toch???
Kan niet, hooguit je resterende voorraden omzetten in een bepaalde eenheid of een troepenwissel doen. 1m speer lijkt me niet logisch, dus zal wel kloppen.
Verder is dit een verdedigend verslagje, denk van een frm lid. Aangezien ik gehoord heb dat manhardt relatief veel def dorpen heeft zou dat wel van hem af kunnen komen, zelfde geldt voor sniped, kan samen meet zn vrouwke ook veel zc optrommelen.
 

DeletedUser

Guest
Kan niet, hooguit je resterende voorraden omzetten in een bepaalde eenheid of een troepenwissel doen. 1m speer lijkt me niet logisch, dus zal wel kloppen.
Verder is dit een verdedigend verslagje, denk van een frm lid. Aangezien ik gehoord heb dat manhardt relatief veel def dorpen heeft zou dat wel van hem af kunnen komen, zelfde geldt voor sniped, kan samen meet zn vrouwke ook veel zc optrommelen.
Oh, staat toch echt spionnen bij,

En je kunt toch gewoon dummy aanzetten..
Ik gebruik die shit niet, maar heb net ff gekeken, en dat kan bij mij gewoon
 

DeletedUser888

Guest
Idd, wat @Sniped zegt. Die dummies zijn je resterende voorraden in een dorp. Dus als je bijv 1000 overige voorraden hebt, kan je die 1k delen door de benodigde voorraden voor een eenheid en dan heb je de hoeveelheid troepen die als dummies tellen. Bijv 10 edels, 166 zc, 250 cv, 200 bb
 

DeletedUser1212

Guest
Achja, een stam heeft ook defensieve spelers nodig naar mijn mening
 

DeletedUser974

Guest
Hey niet zo lelijk gaan doen he, wij hebben genoeg defense om al jullie troepen mee te clearen als ze als offence gebruikt worden...
 

DeletedUser1135

Guest
Die theorie mag je best op mij uitproberen hoor Sniped. Wel op een gestackt dorp dan he ;).
 

DeletedUser888

Guest
@Red Attack, nou eerst backstory. We hadden @Taglet vent vond het mooi om ons te joinen want hij viel graag aan en wij vielen graag aan, perfecte match <3. Nou hij ging terug na eerst ontzettend veel dorpen te internen, wat ik minder vond :'(. Sindsdien vind ik spionen of andere 'bloedzuigers' ietsjes minder. Nou cyber wilde naar ons toe, na enige tijd was het leuk en aardig. Helpen internen and the like. Maar hij wilde adf niet aanvallen, beetje raar. Nou samen met @Becry10 hebben we gepraat en hij is een bloedzuiger, bij ons internen en van ons en adf veilig. Sinds ik ongeveer de leider ben van F-A was ik zo van, fuck hem en zn dorpen. Ik en de leiding hebben zn dorpen verdeeld en alle troepen op een dorpje van beast gegooid :p
 

DeletedUser1362

Guest
@Red Attack, nou eerst backstory. We hadden @Taglet vent vond het mooi om ons te joinen want hij viel graag aan en wij vielen graag aan, perfecte match <3. Nou hij ging terug na eerst ontzettend veel dorpen te internen, wat ik minder vond :'(. Sindsdien vind ik spionen of andere 'bloedzuigers' ietsjes minder. Nou cyber wilde naar ons toe, na enige tijd was het leuk en aardig. Helpen internen and the like. Maar hij wilde adf niet aanvallen, beetje raar. Nou samen met @Becry10 hebben we gepraat en hij is een bloedzuiger, bij ons internen en van ons en adf veilig. Sinds ik ongeveer de leider ben van F-A was ik zo van, fuck hem en zn dorpen. Ik en de leiding hebben zn dorpen verdeeld en alle troepen op een dorpje van beast gegooid :p
Die arme @Beast1111 toch..
 
Bovenaan