Top / Flop stammen

DeletedUser53

Guest
veel werkt er niet meer van van die trubalhugs hehe

Enige wat je kan is willekeurige namen opzoeken die allemaal tussen de 100K en 1mil punten hebben. De rest verwijst je allemaal naar twtotal.net
 

DeletedUser516

Guest
nou een kleine topflop nominatie :D

Top : stam Americano (URK)(stiekem ook beetje flop na vanmorgen ;) ) goeie samenwerking aanvallend (alleen qua timing de OS NA de edels is beter ;) )
Flop : stam Borg (RIF) leiders die leden afvallen door te zeggen dat ze niks kunnen en dat ze het spel niet snappen
 

DeletedUser

Guest
TOP: Deze jongeman hahaha
5orp8l.png
 

DeletedUser503

Guest
gelukkig dat hij niet over AoB praat ^^ bastard! mehehehe
 

DeletedUser1154

Guest
Flop: The Awake, edelen veel barbarendorpen en hebben niet de troepen om een kleine lastige speler uit te schakelen.
 

DeletedUser1055

Guest
Flop: Helemaal Koekoek (HKK). ondanks haar goeie leden... Een stam met een Flopleider(s) komt ook niet ver..

Update: nu al 39 leden, gaat de goeie kant op Hihi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Flop: Helemaal Koekoek (HKK). ondanks haar goeie leden... Een stam met een Flopleider(s) komt ook niet ver..

Update: nu al 39 leden, gaat de goeie kant op Hihi

ik zit dan niet in deze wereld, maar in erimitage zit je al op 41 dan is 39 nog weinig :)
 

DeletedUser974

Guest
Wat zijn de huidige ontwikkelingen?
Is er misschien iemand die een kaartje kan plaatsen en mij kort bij kan kletsen over de afgelopen 2 maanden? :)
 

DeletedUser1228

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1055

Guest
Nodig Saar ff uit op het AF ;p

Enneeh no offence maar ik zie mijn topstam niet eens :p ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
YESS dat betekend dat mijn stam top is * doet vreugde dansje *
 

DeletedUser1228

Guest
Jouw topstam heeft een 2600-2700 tal dorpen, wil dat zeggen 1000 sabo's per dag op z'n kop? :)
Of wordt liever met edels gewerkt?
 
Bovenaan