Top/Flop Spelers

DeletedUser1212

Guest
Not personal, maar het viel me op.

Blijkbaar helpt het namen noemen wel met het forum actiever houden, want krijg direct reactie haha!
 

DeletedUser

Guest
Haha. Klopt, maar is het je ook opgevallen dat ik 1,5 miljoen defensieve punten heb?
Ik ben nou eenmaal een defensieve speler (zoals te zien is aan de ODD). Als TW2 direct vanaf het begin de ODD punten had meegerekend, zou deze minimaal staan op 2,5 - 3 miljoen punten.
 

DeletedUser1212

Guest
Zeker, maar vraag me af voor jouw punten of 2,5 tot 3 mil ODD nou zo veel is..
 

DeletedUser

Guest
Dat valt wel mee. Echter mijn ligging is compleet omringd met stamgenoten, waardoor ik zelf nog niet heel veel ben aangevallen.
Ik ondersteun alle leden die aangevallen worden.
 

DeletedUser1212

Guest
Beterschap ten eerste dan!

Absoluut waar, absoluut waar.. Maarja, zo heeft iedereen wel tijd tekort denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Dankje ^^.
Ja dat klopt haha. Momenteel ben ik bezig met van alles en nog wat, haha.
 

DeletedUser1154

Guest
Geen samenwerking met die stam. Heb met die 2 samen in een stam gezeten vandaar.
 

DeletedUser1212

Guest
Aaaaaah bij Fey natuurlijk, met wie hadden Fey oorlog? Facta of Fatal Execution? Of geen oorlog? :D
 

DeletedUser855

Guest
Als ik klaar ben met internen zal ik mijn oda ook eens wat boosten want.. :)
 

DeletedUser855

Guest
Ja op deze wereld wel, op W4 heb ik die al getest. :)
Maar met zoveel gestopte spelers moet ik eerst internen voordat de vijand er mee gaat lopen..
 

DeletedUser1212

Guest
Ja absoluut waar, wellicht ligt het aantal stoppers hier zo hoog door het rare patroon van de dorpspreiding haha.

En wat vind onze tester nou Top/Flop spelers in deze wereld?
 

DeletedUser855

Guest
Ja absoluut waar, wellicht ligt het aantal stoppers hier zo hoog door het rare patroon van de dorpspreiding haha.

En wat vind onze tester nou Top/Flop spelers in deze wereld?
Ja het patroon hier is vrij raar. Op W4 zijn er ook extreem veel stoppers. Het is voor vele nog te tijdsconsumerend om 200+ dorpen te onderhouden.

Eerlijk gezegd ken ik buiten mijn stam niet echt iemand op deze wereld. W4 is prio voor mij. Dus ik kan hier nog niet over oordelen. Maar het internen op deze wereld is bijna gedaan voor mij en dan kan ik eens wat mensen gaan testen :)
 

DeletedUser1212

Guest
Komt geen einde aan dat internen.. Nou we zullen elkaar nog wel tegenkomen wellicht :p
 
Bovenaan