Top / Flop spelers

DeletedUser503

Guest
Flop: Quid Pro Quo van Skilled Tribe. Te vroeg gepiekt met aangekochte eenheden en weet vervolgens niet hoe die ze moet gebruiken. Ervaring kun je dus in ieder geval niet kopen.

Hij wist best hoe hij ze moest gebruiken en had de 2de beste farm opgebouwt uit de hele wereld ..(tot wolven en jullie hem inhaalden) dat jullie dan smorgens om 2na6 op bezoek komen met 2 clears (1400 BB) en 3 edels waarvan 1 met pala en septer op gekroond niveau kunnen wij niks aan veranderen en is gewoon goed gespeeld..

Quid pro Quo is dus zeker geen flop omdat hij door jullie als eerste gepakt is en 1 nacht niet online was denkik ..
 

DeletedUser

Guest
Flops genoeg en Tops genoeg. Je moet ze gewoon nog vinden op deze wereld :D
 

DeletedUser503

Guest
Hehe ik ga dervoor hoop dat er niet teveel mensen mij nu flop vinden omdat de stam niet helemaal gelukt is .. ligt altijd meer aan de leden dan aan de leider :( slechte recruiting mss van mij haha maar ook wat pech gehad denkik
 

DeletedUser516

Guest
Hehe ik ga dervoor hoop dat er niet teveel mensen mij nu flop vinden omdat de stam niet helemaal gelukt is .. ligt altijd meer aan de leden dan aan de leider :( slechte recruiting mss van mij haha maar ook wat pech gehad denkik

flop : bompie ... .hahaha nee hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Beetje weinig ODT die kerel die nu eerste staat, dat zaakje stinkt een beetje

jammer als je al een stoppend lid moet internen. Iemand die slim is gebruikt zijn troepen voor groei beste vriend en neemt dan pas het dorp want die ligt veilig. Wil je mijn ODA zien stijgen, geen probleem. Kijk volgende week nog eens naar die ODA ;)
 

DeletedUser53

Guest
jammer als je al een stoppend lid moet internen. Iemand die slim is gebruikt zijn troepen voor groei beste vriend en neemt dan pas het dorp want die ligt veilig. Wil je mijn ODA zien stijgen, geen probleem. Kijk volgende week nog eens naar die ODA ;)

Houd ik je aan, leek me gewoon sterk dat je zo weinig verslagen hebt aan 3 mooie dorpen. Alle 3 waren interns?
 

DeletedUser

Guest
1 intern en andere dankzij mijn intern en een beetje door mij. Gebruik je intern goed en je kan veel bereiken zonder verlies aan je eigen account en ik haat internen dus zo weinig mogelijk dorpen want er is geen stamgroei met die intern die ik heb gedaan.Alleen verlies van een edel en meer tijd om troepen te bouwen voor mijn rivalen.
 

DeletedUser53

Guest
1 intern en andere dankzij mijn intern en een beetje door mij. Gebruik je intern goed en je kan veel bereiken zonder verlies aan je eigen account en ik haat internen dus zo weinig mogelijk dorpen want er is geen stamgroei met die intern die ik heb gedaan.Alleen verlies van een edel en meer tijd om troepen te bouwen voor mijn rivalen.

Maar hoeveel heb je nou geinternt?
 

DeletedUser

Guest
1 intern was het antwoord op de hoeveelheid interns en dat 2de gedeelte van de zin was het antwoord op hoe je aan je oda kwam?

Hoe mijn ODA zo laag is en hoe ik aan die mooie dorpen kom in 1 zin, kan toch niet beter :)
 

DeletedUser53

Guest
Hoe mijn ODA zo laag is en hoe ik aan die mooie dorpen kom in 1 zin, kan toch niet beter :)

Maakte het wel een beetje onoverzichtelijk omdat ik niet meteen begreep wat je bedoelde, maar maakt niet uit, ik heb mijn antwoord nu. Zijn dan alsnog 2 makkelijke dorpjes geweest die je hebt gepakt met zo weinig oda.
 
Bovenaan