EN47

DeletedUser2052

Guest
En onder een andere naam en andere stam toch of heb ik het ff mis in de wl nr's ?
2 x EN gedaan, 1e DP leren kennen, 2e was het weer een andere naam en stam (spion dus)
1e wl was een en al bots/scrips enz wat er gezegd werd (ach was op nl ook en waren de tw helden)
2e wl werd er beweerd van edel snipe bots en kapte de gehele stam want de held daar had de stam met kronen gekocht en die ben je dan verplicht te respecteren
En nee ik respecteer niet dat ik meerdere dagen ff klaar zit voor een aanval op vijand maar meneer ging aanvallen maar moest ff .......
Want hier komt het tw kliekje steeds op uit .... want dat mag denk ik niet op AF genoemd worden maar daar lopen ze erg mee te koop en beschuldigen een ander er gewoon van
Dus voor mij zeker een nee, niet onder Peeters want die gebruikt echt alles om een wereld te winnen als het makkelijk gaat via backstab, roddels, enz
Op zon manier wil ik gewoon niet spelen, gaat mij allemaal te ver
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Zo en onder welke naam ben jij mee gegaan naar de EN werelden dan? Of wacht volgens mij heb ik een heel groot vermoeden wie je bent.

Als je niet mee wil prima, maar dan kan je dat ook gewoon zeggen. Hoef je niet weer hele verhalen op te hangen over van alles wat er gebeurt is vroeger en hoe slecht of je behandeld bent. Want volgens mij is er ook genoeg goed voor je gedaan. Maar dat soort dingen vergeet je altijd te benoemen. Het is alleen maar negatief.
 

DeletedUser2095

Guest
ze komen er hoe dan ook altijd wel achter, wat wel hilarisch was. Is dat ze gingen klagen dat 30 Nederlandse/Belgische spelers zoveel tegengas gaven tegen een massa stam van 100+
Hoezo ?
wat was er gebeurd dan ?
NL spelers gaven hun ervan langs en ze kwamen klagen ?
dat klinkt goed :hart
ik ga zeker een poging wagen
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist , wel Peeters wilt zelf niet perce leider zijn , maar zal wel ALTIJD in de stamraad zitten , ivm ervaring
Want als het niet Peeters word , ga ik de taak op mij nemen

Je bent altijd welkom om te joinen , je word niet verplicht of specifiek gevraagd
Als Peeters er alles aan doet om samen de wereld te winnen , vind ik dat allemaal prima , Internationale is hardcore war tegen mensen die onder andere scripts etc gebruiken of met 10 man 100 accs besturen , dat is geen vermoeden meer dat zijn feiten.

Nu is de vraag laten wij ons daardoor afschrikken , ik in ieder geval niet
Dus of we gaan dit samen doen , en je komt mee
Of je komt niet en negeert het topic
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dus voor mij zeker een nee, niet onder Peeters want die gebruikt echt alles om een wereld te winnen als het makkelijk gaat via backstab, roddels, enz
Op zon manier wil ik gewoon niet spelen, gaat mij allemaal te ver

Ontken je nou nog dat je van W13 niks geleerd hebt @Peeters ??????

Maar count me in, klinkt leuk :p
 
Laatst bewerkt:

Peeters

Ervaren Lid
haha azza ....je weet wat men prijs is hé ....ik ben te huur vanaf 40 000 kronen en hazart is te huur vanaf 50 000 kronen ;)

leuk om je hier te zien cos (The Exorcist ) er zat maar 1 tje te wachten om samen aanvallen want alleen durfde je niet ... (op kleine spelers en bb s na)
wel weer een beetje zielig dat ik het weer voor jou gedaan heb ...maarjah sommige personen veranderen niet hé

ook niet onder een andere naam
zeg was jij niet gestopt ? ik dacht dat je met tw niets meer te maken wou hebben ?
(ben vol benieuwd naar je reactie want ik weet dat die ga komen )
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Wat voor tarief mag ik dan gaan hanteren voor mezelf??? En is rotte inbegrepen in die prijzen? :p
 

Peeters

Ervaren Lid
ow rotte alleen is wel 60 000 kronen waard he .... als die er voor ga speelt die iedereen plat en ook een heel gezelige en toffe kerel met een rot kantje dat hij meestal uitwerkt op de vijand :)
 

DeletedUser1935

Guest
@Bldzpeter
Hoeveel kronen gaan wij vragen ?
En hoeveel zou de huur van Number201 wel niet zijn? xd
 

DeletedUser280

Guest
@Bldzpeter
Hoeveel kronen gaan wij vragen ?
En hoeveel zou de huur van Number201 wel niet zijn? xd
Number is miljardair.
Ik doe het voor 1 kroon

En ik vermoed zo dat mensen jou kronen willen betalen om juist niet te spelen ^_^ :p
 
Bovenaan