Zwevende icoontjes in de ios app

DeletedUser2075

Guest
Icoontjes gaan door het scherm lopen ipv onderaan te blijven staan.
 

Bijlagen

  • 2BFFDE3A-0670-4996-BB49-B1ADBEC10688.jpeg
    2BFFDE3A-0670-4996-BB49-B1ADBEC10688.jpeg
    292,9 KB · Weergaven: 21

DeletedUser2075

Guest
verder info :

App Version: 1.96.0 (Build: 13012)
System: iOS (13.5.1)
Model: iPad
===================
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor deze informatie. We gaan dit verder bekijken en eventueel doorgeven aan InnoGames.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
@caemlin & @Stressix Zouden jullie allebei nog even een recente invulling van onderstaande schema willen maken indien jullie nog steeds problemen ervaren, dan kan ik die langs mijn eigen devices leggen. Wat eventueel ook handig is voor mij om te weten is welke stappen jullie ongeveer hebben genomen voordat de icoontjes beginnen te verspringen, of dat het al meteen vanaf het inladen in de app al tot stand komt. Bij voorbaat dank voor de verdere informatie! :D

App Version:
System:
Model:
 

Stressix

Casual Lid
Ik heb het probleem alleen maar met het enveloppe icoon. Niet altijd aanwezig maar vaak als ik een paar berichten heb gestuurd dan gaat het envelop lopen.

App Version : 1.97.0
System : iOS 14.0.1
Model iPad (6e generatie)
 

DeletedUser2075

Guest
App Version: 1.97.0 (Build: 13040)
System: iOS (13.7)
Model: iPad

===================
Het is idd alleen de envelop. Volgens mij gebeurt het wanneer ik een paar keer heb gewisseld met coop account, of op andere wereld hebt gekeken. Dan gaaat het uberhaupt fout met de berichten. Dan gaat ook de indicatie van nieuw bericht aan wanneer dit ergens anders binnenkomt waar je net gekeken hebt.
 
Bovenaan