Nieuws Winnaars Castel Del Monte

DeletedUser537

Guest
Proficiat aan de stam Immortal Avengers, de volgende stamleden zullen elks 200 kronen krijgen.

  1. R3PO II
  2. Reinout van Gelre
  3. twente
  4. develshous
  5. massa
  6. Dexter Digger
  7. sunny
  8. samson007
  9. perhey
  10. Freggle
  11. Cheaser
  12. jeweetniewieikben
  13. Kappas
  14. Wuggyboo
  15. Oldambt
  16. StPauli
  17. alexblack
  18. robbieke
  19. tomaathoofd
  20. Lord Been
  21. rdalhuisen
  22. Astranomical
  23. bilan
  24. Plof
  25. Dutch Field
  26. Aibo
  27. proudm
  28. jan-66
  29. Stekker
  30. Mauii
  31. loretta
  32. klaas de p
  33. FrostBite86
  34. tonnes
  35. FerSchelkers
  36. Eddy82
  37. Tuxx
  38. clarys
  39. Denboer
  40. scorpead
  41. The Knelfiles
  42. peterh987
  43. tfire
  44. pringles2003
  45. kemar1
  46. steff
  47. Tidal
  48. Mathisz
  49. peter345nl
  50. Blastix123
  51. Harriedeverschrikkel
  52. Weazelicious
  53. olvidar
  54. jorisgood
  55. Ciaphas Cain
  56. mauranius
  57. Flint
  58. vandergouw
  59. ZeBig
  60. Reborock
  61. Celphix
  62. Master K.
  63. erooij
  64. Manowar
  65. piergerlofs
  66. The King 2011
  67. ddeerrffbb
  68. joker00
  69. Zjosketoch
  70. Arie M
  71. kingsman
  72. DoedeVanAmsweer
  73. SSSA
  74. Poisonleaf
  75. ijsvogel
  76. Master Zwaffel
  77. Dorusd
  78. Gravely
  79. barre123
  80. Fragulante
  81. Guido10
  82. nicky 2015
  83. Slagher
  84. BigManager01
  85. NLC132
  86. badboys88
  87. rikketik
  88. Timothy783
  89. Davici
  90. oli4
  91. Sirus The Virus
  92. -MoH-
  93. Flokii
  94. Devilsish
  95. StaffieOfDestiny
  96. thieu55

Ook vallen er enkele andere spelen in de prijzen. Check snel de Hall of Fame pagina voor meer info!
Castel del Monte zal zijn deuren de dag voor de eerst volgende wereld sluiten. Tot dan heb je de tijd nog om eventuele berichten op te slaan of contactgegevens te delen voor een volgende wereld. Wanneer deze wereld sluit kunnen wij ook niet meer aan deze documenten.


Mis toch echt de beste verdediger!!
 

DeletedUser1289

Guest
Beetje vreemde toekenning van prijzen... met 10 accounts een account aanvallen geeft blijkbaar wel een "prijs" voor beste aanvaller, en de beste verdediger wordt niet genoemd.. Heel vreemd,,,
Ik heb meer respect voor een goede verdediger, dan voor een multi-accounter.
Volgens mij zijn de prijzen individueel op basis van ODA. Jouw opmerking over aanvallen door 10 accounts snap ik daarom niet helemaal :confused:
 

DeletedUser537

Guest
ODA is toch alleen voor aanvallen? of heb ik het mis?.. Wel, als je door 10 accounts (is maar een getal, kunnen er meer of minder zijn) wordt aangevallen, dan is het voor een verdediger toch echt een stuk moeilijker al zijn/haar dorpen te verdedigen... aangezien dit spel bestaat uit aanvallers en verdedigers, vind ik dat een goede verdediger zeker gewaardeerd mag worden,
http://nl.tw2stats.com/world/nl3/player/98204
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naja kunnen we in ieder geval met zn allen pokemon go gaan spelen
 

DeletedUser664

Guest
ODA is toch alleen voor aanvallen? of heb ik het mis?.. Wel, als je door 10 accounts (is maar een getal, kunnen er meer of minder zijn) wordt aangevallen, dan is het voor een verdediger toch echt een stuk moeilijker al zijn/haar dorpen te verdedigen... aangezien dit spel bestaat uit aanvallers en verdedigers, vind ik dat een goede verdediger zeker gewaardeerd mag worden,
http://nl.tw2stats.com/world/nl3/player/98204

Wanneer je gaat kijken naar de mensen met de hoogste ODD rating, zijn dit vaak mensen die al gestopt zijn en ODD hebben verkregen door de interns.
 

DeletedUser537

Guest
Wanneer je gaat kijken naar de mensen met de hoogste ODD rating, zijn dit vaak mensen die al gestopt zijn en ODD hebben verkregen door de interns.
http://nl.tw2stats.com/world/nl4/rankings/playerkills
Dat is hier zeker NIET het geval.. bovendien kun je geen troepen bijmaken en/of verplaatsen als je al gestopt bent.. na ja.. hoe dan ook..
zonder verdedigers zijn er ook geen aanvallers nodig.. dus ja dan komt Pokemon zeker in beeld...
 

DeletedUser1319

Guest
Wanneer je gaat kijken naar de mensen met de hoogste ODD rating, zijn dit vaak mensen die al gestopt zijn en ODD hebben verkregen door de interns.

Weet niet hoor, maar ik sta behoorlijk bovenaan en was zeker niet gestopt hoor ^^
Totale verslagen tegenstanders ook op 1, maar geen enkele prijs :p
 

DeletedUser1319

Guest
http://nl.tw2stats.com/world/nl4/rankings/playerkills
Dat is hier zeker NIET het geval.. bovendien kun je geen troepen bijmaken en/of verplaatsen als je al gestopt bent.. na ja.. hoe dan ook..
zonder verdedigers zijn er ook geen aanvallers nodig.. dus ja dan komt Pokemon zeker in beeld...

Ach maakt ook niet uit Kikie, wij weten dat we goed kunnen deffen daarom stonden we beide op nummer 1 van een wereld. Kronen hebben we daar echter niet voor nodig toch? :eek:

Mis wel de prijs voor beste recruiter nog. Kost mau wat kronen :p
 

DeletedUser664

Guest
http://nl.tw2stats.com/world/nl4/rankings/playerkills
Dat is hier zeker NIET het geval.. bovendien kun je geen troepen bijmaken en/of verplaatsen als je al gestopt bent.. na ja.. hoe dan ook..
zonder verdedigers zijn er ook geen aanvallers nodig.. dus ja dan komt Pokemon zeker in beeld...

Op vele andere werelden is dit wel het geval.

Als je gestopt bent, kan je inderdaad je troepen niet verplaatsen maar dat betekent niet dat je dan alsnog geen ODD krijgt.
 

DeletedUser867

Guest
Ach maakt ook niet uit Kikie, wij weten dat we goed kunnen deffen daarom stonden we beide op nummer 1 van een wereld. Kronen hebben we daar echter niet voor nodig toch? :eek:

Mis wel de prijs voor beste recruiter nog. Kost mau wat kronen :p

sorry hoor maar daar heb ik ook veel aan meegedaan.
Ik ben niks voor niks de oprichter ook al kwamen de recuits door fusies bij stammen waarvan de tot 5 (zowel punten als ATT punten) mochten overkomen. maar op de duur heb je zo veel stammen die bij een goed georganiseerde stam willen komen.

Maar nogmaals mijn dank gaat uit naar Mauranius en Tidal die toen ik RL issues had gewoon de stamvisie verder zetten en op hen en op alle leden ben ik dus erg trots
 

DeletedUser

Guest
gefeliciteerd IMA , taktisch goed gedaan. zie jullie wel op juval las ik op het forum van ima ;)
 

DeletedUser

Guest
sorry hoor maar daar heb ik ook veel aan meegedaan.
Ik ben niks voor niks de oprichter ook al kwamen de recuits door fusies bij stammen waarvan de tot 5 (zowel punten als ATT punten) mochten overkomen. maar op de duur heb je zo veel stammen die bij een goed georganiseerde stam willen komen.

Maar nogmaals mijn dank gaat uit naar Mauranius en Tidal die toen ik RL issues had gewoon de stamvisie verder zetten en op hen en op alle leden ben ik dus erg trots

Van het dik gedrukte krijg ik toch wel pijn in me pens. En dan heb ik niet eens zwaar getafeld. Kan je misschien uitleggen wat die visie is. Zoveel mogelijk leden zodat de tegenstand nihil word.

Niet zo dom lullen. Want ik weet donders goed wat jou visie was op deze wereld. ;)

En ik ben niet te groot om jullie te feliciteren met de winst. Alleen de manier waarop.... ag er is al zoveel over gezegd.
 
Bovenaan