Wijziging avatar dutch pirate

DeletedUser1523

Guest
Ik heb jou toch geen man genoemd, het was maar een teasertje he :confused:
Ey ik probeer hier een signature te maken voor Kr33log, ik vind nergens een mooie foto van een muis met een lange staart. Dat staat toch op zijn avatar he? :rolleyes:
 

DeletedUser1523

Guest
Heb hem mensen, natuurlijk heb ik alle bewerkingen stap voor stap gedaan zodat je kan zien hoe goed mijn signatureskill is!

Stap 1:
4tovbp.jpg
Stap 2:
r26cnq.jpg
Stap 3:
2zpv6kp.jpg

@Kr33log , hopelijk vind je het mooi!
 

DeletedUser1523

Guest
Als zij dat goed vindt kan iets volwassen maken voor een 36 jarige dame :cool:
 

DeletedUser1523

Guest
Had die even gemaakt voor de grap, maar hij heeft hem dus degelijk gebruikt :D
 

DeletedUser854

Guest
@yoranthelegend top gedaan!!! En @Ivvintati .. yoran heeft al een keer iets voor me gemaakt :cool:

Verder roep ik hierbij de hulptroepen in om het een en ander te bevestigen en te ontkennen!!o_O

Edit: @pjotrv :D :D
Ik kan mss wel bevestigen of ontkennen dat dp een vrouw in, maar is wel 2ehands informatie

Edit: geen idee hoe hij van dp spel.had gemaakt , maar heb het ggefixt:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zeker een vrouw. Praat te veel en is het nooit met me eens :p
Foto's ook al gezien dus tja. Beetje jammer pjotr, als jij het niet weet dan zit je teveel in Italie.
Kan het pas echt volledig bevestigen als we een keer een date hebben, maar dat komt er maar niet van.
Ik ben het helemaal niet nooit met je eens (.. :D ), je hebt alleen af en toe wat sturing nodig. En wat die date betreft, deze man heeft al 4x (!!) een date afgeslagen.. ik bedoel maar.:(
 

DeletedUser925

Guest
Ik ben het helemaal niet nooit met je eens (.. :D ), je hebt alleen af en toe wat sturing nodig. En wat die date betreft, deze man heeft al 4x (!!) een date afgeslagen.. ik bedoel maar.:(
En deze man nodigt DP uit om even langs te komen naar Spaghettiland en ze komt ook nog ;)
 
Bovenaan