wereldkaart

..m.

Actief Lid
denk eerder juist andersom.. dat rood moa mot zijn;)

het "paarse" zal spoedig ook moa zijn tho:p
 

..m.

Actief Lid
Met wat? 4 stemmen tegen? Is good joke , I laugh very hard!

je bent gewoon kei hard geweigerd. naast de ''4 stemmen'' zag ook de leiding het niet zitten om je binnen te laten, vandaar ook dat ze je geweigerd hadden. dezelfde leiders nemen spelers als ..m. , jawe, renatus en remcool wel aan ;):hart

moet je nagaan.. :p
 

DeletedUser2152

Guest
Ik heb geen stemming gezien. Tsja.M..hebben ze op voorspraak van mij aangenomen. Wat is er verkeerd aan om deze spelers aan te nemen in een stam Wiebe?
 

DeletedUser2152

Guest
Ik weet het. Ok Wiebe, Wiebe hebben ze op voorspraak van mij aangenomen. Waarom is het gek om spelers als Renatus, .M..Jawe en Remcool aan te nemen?
 

seayeon

Bekend Lid
@Renatus is niks gek aan , ik zeg alleen , en heb dit uitgebreider gezegd op de community discord , dat dat geen toppers zijn en dat MOA ook maar enkele echte toppers heeft

Wil je dat mijn gedacht daarover veranderd , doe is wat moois , en laat het zien ;)
Ik wist gewoon niet dat je in MOA zit xd , vroeger zou ik de hele lijst vanbuiten kennen , maar daar houd ik me ook niet meer mee bezig
 

seayeon

Bekend Lid
Ow ging over een "Discussie" in de TW2 discord
Maar jij bent uiteraard nog altijd niet gejoined , dus kan je dat niet weten eh :p
 
Bovenaan