Wereldkaart

DeletedUser1850

Guest
7-04-20

tribalwars 2 kaart 7 april.jpg

14-04-2020

wereldkaart 14-4-2020.jpg

21-04-2020

wereldkaart 21 april.jpg

29/04/20

29 april kaart.jpg

18/5/2020

palamidi wereldkaart 18 mei.jpg

27/5/2020

27 mme.jpg

1 juni:

palamidi 1 juni.jpg
 

Bijlagen

  • 27 mei .jpg
    27 mei .jpg
    401,2 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
XD Wel leuk om te zien hoeveel spelers jullie extra leden jullie hebben moeten aannemen om 1tje te vervangen
Het is grappig hoe -N- het HTF van in de start is geworden (Knuffelstam)
En er leden zijn van HTF die hebben aangetoond dat ze sterk genoeg zijn om tegen een overmacht te vechten

Respect voor
@mMikkel @Stakka @knuppel
Vooral deze mannen hebben getoond dat ze geen quiters zijn
Alleen jammer dat mensen van schip springen zodra het zinkt

Maar goed , geen spartaans bloed ;)

TW2 zit vol met Lafaards tegenwoordig
En @Gungnir jij bent de grootste lafaard van ze allemaal
 

DeletedUser2233

Guest
gedeeltelijk mee eens,
dit was mn 1ste wereld maar vond echt apart dat zo veel mensen als het tegenzit stopt of overstapt naar de winnende stam

je verwacht toch loyaliteit naar elkaar als je langere periode samen speelt

spel had ook list en bedrog kunnen heten hoe deze wereld verlopen is

maar goed. hopelijk is de nieuwe wereld anders
 

seayeon

Bekend Lid
@knuppel achja , ze zien ook dat @Gungnir en co van Tijgers naar -N- zijn gegaan omdat ze aangevallen werden , en als je als -N- zijnde niet weet wat je moet doen met het wegvallen van iemand die een grote rol heeft gespeeld in de ommekeer , wat doe je dan?

Je accepteert ook iedereen uit HTF die graag hun eergevoel weggooien om toch de wereld te winnen

De enige reden waarom ik mijn acc op delete heb gegooid en niet door ben gegaan om -N- alsnog neer te halen is omdat er nog veel leden in die stam zaten die ik nu nog altijd te vriend heb

Ook zij hebben geknokt voor die wereld , en ik heb de wereld dus langst mij neer gelegd
Maar dat wilt niet zeggen dat ik er niks aan doe

Warrior of Odin en Gungnir oa , zullen er nog wel achterkomen :)
 

DeletedUser1850

Guest
wat een onzin van je..

ten eerste respect voor chief en stakka en knuppel, chief en stakka zijn goede spelers maar zijn ondertusse ook al n weekje gestopt. enkel knuppel doet nog voort (met nog enkele van htf) , respect voor knuppel dat hij verder doet ook btw voor zijn 1ste wereld.

hoe vaak ga ik moeten zeggen dat wij jou niet vervangen hebben, maar dat jij uit de stam bent GEZET... waarom denk jij zelfs dat wij jou vervangen hebben. EGOTRIPPER..

er zijn enkele spelers van HTF naar ons gekomen, omdat ik spelers de kans geef hun plezier terug te geven in het spel na spelers zoals bv. jij..

jij noemt me enkel lafaard, omdat je uw eigen fouten niet inziet en niet wil toegeven en uit de stam bent gezet.

je probeert je ALTIJD goed te praten, terwijl HEEL veel spelers weten wat voor iemand je ondertussen bent..

echt ga weg van dit spel, je geeft een slechte naam aan dit spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir Ik noem jou een lafaard omdat je nooit in pm bent gekomen met jou gedachten en problemen tov mij , maar achter men rug een verhaal vol leugens en assumpties gaat vertellen

Screens toont die volledig uit de context gehaald zijn
Ik zal nooit volledig weggaan , tot zowel JIJ als Warrior gestopt zijn met het spel
Elke wereld die jullie starten , zal ik er zijn , om jullie het leven zuur te maken

Jij bent idd een lafaard , constant zagen , kan je via co Hilgo zijn dorpen in mijn prov clearen , terwijl Nkleen zwaar onder vuur lag en je daar geen reet aan deed , als jij het spel had gespeeld zoals het hoord , en niet iedereen liet knokken terwijl jij lekker achterin je shit opbouwt dan had je de dorpen van Dokkie gewoon gekregen

Maar nee en ik Quote je
"Nkleen moet maar gewoon herstarten als hij overgenomen word"

Je toont wel je respect voor stakka en mMikkel , maar mss moeten we is aan hun vragen , wie ik ben? En hoe ik ben!
Als er constant leugens over mij verteld worden , dingen waar je niet eens wat van kan weten wat moet ik zeggen

Goed zo , je bent de beste , veel respect voor jou en voor swoot en voor warrior
Gast elke decent speler en speler die de loop van W42 heeft gevolgd weet goed genoeg , dat zonder mij , jij nooit bestaan had , je nooit in Sparta heeft gezeten want lets face it

Ik heb er voor gezorgd dat iedereen erachter kwam dat het plan van Tijgers was HTF te backstabben na de start van de eerstvolgende wereld omdat ik me voordeet als vrouw op Indra en zowel tijger als Swoot thirsty af zijn.

Ik heb een maand lang samen met Jente en HTL 30 man tegen gehouden
Iedereen met een beetje verstand weet dat als ik er niet was geweest HTF gewoon gewonnen had , dat is geen groot ego , dat is facts

In November als je op een nieuwe wereld start , zal ik je duidelijk maken hoe fucking weak je bent ;)
En net zoals op W45 zal ik het doen zonder kronen ;)

Get gud ;)
Seayeon OUT!
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir
Amaai wat een inhoudelijk antwoord , nu snap ik waarom je niet in men pm kwam met je zever over de dorpen xd die ik aan pier en nkleen ging geven om 2 spelers in het front te krijgen die wel cohones hebben

Houd nu gewoon je bek, maak je kaartjes
En in November zien we mekaar

Speel Aub onder jou eigen naam en ga niet anoniem spelen
Als je nootjes daar groot genoeg voor zijn?

Het is geen onzin dat ik uitkraam , het zijn facts , dat weet jij ook :)
Je bent de zieligheid zelve gast , een leacher dat is alles wat je bent

Ik kan niet wachten tot we elkaar ingame tegenkomen ;) Spaar alvast tot november , zodat je hard genoeg kan kronen
 

DeletedUser1850

Guest
gij bent echt de grootste dwaas da ik op dit spel al tegengekomen ben xd

ma goed we zwijgen tegen elkaar, kzie je in november trommel je speelmaatjes maar op want da doe je toch altijd..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir hahahahahahahahahahhahahahahahahahaha
Ik heb voor W45 niemand opgetrommeld , ik heb mij aangemeld voor V&A en ik ben aangenomen in de stam :)
Al zou ik graag terug met @tuxie @nkleen @pierlalaa , Jente in 1 stam zitten , ik heb ze niet perce nodig om een wereld te winnen
er zijn genoeg werelden geweest waar ze er niet bij waren ;)

Je weet niet waartegen je begint gast , als je ook maar een muurlevel kroont , kan je niet eens denken dat je een kans maakt gast
Muren kronen is voor noobs ;)
Als je dan kronen besteed zijn er veel nuttigere dingen om ze aan te besteden xd

Je zal me zeker zien in november , en ik zal zeker wel zeggen tegen mensen dat ik start , maar of ze komen spelen of niet is hun eigen keuze ;)
Al moet ik alleen starten xd

Het grappigste vind ik dat je beweert dat ik allemaal def van co-ops pak , maar het grappigste is dat de dorpen die TIJDELIJK gedeffed werden door mijn co-ops nooit echt aanvallen hebben gekregen , in ruil , farmde/defte/timede ik aanvallen voor die co-ops waar nodig ;)

+ ze konden de def missen , aangezien ik het telkens eerst gevraagd heb Def naar elkaar sturen is wat een stam doet , en als ik via een co-op def kan sturen naar mezelf nadat die persoon er toestemming voor geeft , dan hoef ik niet telkens door te geven welk dorp en hoeveel en wat er komt ;)

Het grappigste is dat ik na de eerste aanvallen op Nkleen vrijwel alle def heb teruggestuurd
 

DeletedUser1850

Guest
ik heb het in het algemeen als je iemand uitdaagt vernoem je altijd spelers die je dan gaat vragen....

en legers kronen is ook voor noobs, daar begin je ook altijd over '' ik ga snel troepen kronen dit dat'' en als je nu zegt dat je dat zei maar niet deed ben je een blaaskaak.

dus je gebruikte def van spelers op dorpen die nooit werden aangevallen en beter inzetbaar waren bij spelers die het wel nodig hadden.
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir voor die 1e muur dat jij naar 20 kroont (+- 2500 kronen)
Kroon ik 15k ZC ;) of nog beter 1000 trebs , die mijn muren omhoog houden zodat ik niet constant muren moet kronen

@Gungnir jij bent echt de grootste idioot ooit de dorpen die gestacked stonden waren 2 keydorpen
en op dat moment hadden ze geen betere use , zodra Nkleen onder vuur kwam te liggen heb ik alles teruggestuurd
Nogmaals leuke boy

Ik Jente HTL en Nkleen hadden 90% van de ODD van de stam toen ik op men oude acc speelde
Ook onder mijn nieuw acc had ik meer ODD als 90% van de stamleden ;)

Ja hoor , mijn def kwam allemaal van mijn co-ops , funny boy

De dorpen werden niet aangeavllen omdat ze prestacked waren , ik hield 10+ leden van HTF bezig daar , dus , ja die def was daar wel goed gebruikt :) aangezien anders die 10 leden ook gewoon clears naar het oosten stuurde , kijk naar de kaart man
Dat kleine blobje links , dat was ik , ik had geen buren nodig , de def die bij mij stond is een peulschil tov de def die ik via co-ops naar jou heb gestuurd in je dorpen waar je je muur kroonde

Your so funny
 
Laatst bewerkt:

seayeon

Bekend Lid
En weeral een heel inhoudelijk antwoord
Je begint naar het niveau van Vimipz te zakken
telkens als je niet weet wat je moet zeggen
gooi je maar met het woordje egotripper
 
Bovenaan