Wereldkaart

DeletedUser1850

Guest
Ik zal dan maar de progressie bijhouden zeker

map_nl_nl28_8eb897553093c373f922a0e878db603c_15376053076016.png
 

DeletedUser1850

Guest
Al vroeg voor een update, maar er zijn al grote veranderingen gebeurd.

NFK is gegroeid door spelers die zijn overgestapt vanwege de inactiviteit bij L&A en blijft op de nummer 1
l&A is de beentjes terug recht aan het zetten met een reorganisatie, nadat er leden zijn vertrokken. hierdoor zakken ze naar de 6de plek
INF heeft ook te maken met wat inactieve spelers, maar slaat zijn slag beetje bij beetje bij de stam DOG en TFB en staat zo op de 3de plek
TFB heeft een sterke groei gekend, maar krijgt nu ook veel druk van INF in het noordelijk deel en ook een gedeelte van NFK, samen met L&A proberen ze stand te houden en krijgen een plaats op de 5de plek.
DOG is al weken aan het deffen tegen -G- en INF, ze proberen er alles om te doen om hun dorpen te behouden en houden tot nu stand en krijgen een 4de plaats op de ranglijst.
-G- is de laatste weken sterk gegroeid, door een aantal gezamenlijke aanvallen en een goede samenwerking hebben ze territorium kunnen winnen en staan momenteel op de 2de plaats in de ranglijst.


map_nl_nl28_bc3cf95da17716d551fa21241b3f28d0_15388244564424.png
 

DeletedUser1333

Guest
Er zijn een aantal veranderingen gebeurd.

TFB heeft zich verenigd met Lady & Killers.

Een groep uit het oude Golden Hawks heeft zich bij NFK gevoegd om sneller de overwinningspunten te behalen en deze wereld te eindigen.

Inferno heeft een ander deel van -g- bij hun rangen gevoegd

DOG blijft DOG

map_www_nl28_f6ffb87152d462512ad8a9cfbddf644c_15411591638313.png
 

DeletedUser1449

Guest
om sneller de overwinningspunten te behalen en deze wereld te eindigen.

Lol deze wereld is pas net open? Kijk maar naar W26/W27 hoe lang het nog kan duren om de laatste overwinningspunten te pakken

Edit: 'net open' bedoel ik natuurlijk relatief gezien t.o.v. W26/W27
 

DeletedUser1935

Guest
Lol deze wereld is pas net open? Kijk maar naar W26/W27 hoe lang het nog kan duren om de laatste overwinningspunten te pakken

Edit: 'net open' bedoel ik natuurlijk relatief gezien t.o.v. W26/W27

In W27 is EFC nog niet bezig met de laatste overwinningspuntjes gast , ze zitten niet eens aan 1/10de
Maar van mij mogen jullie nu al victory kraaien hoor , daar heb ik geen probleem mee ;)

W26 daarentegen word er vrij weinig moeite gedaan om overwinningspunten te pakken , er zijn bepaalde leiders in die stam die tegen het idee overwinningspunten zijn en dus ook geen OP pakken
@mela Held!

EFC had W27 al lang kunnen winnen maar het is hun eigen schuld dat het zo lang duurt
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zie ik me zelf daar helemaal in de hoek liggen :) Met mijn 12 dorpen.
 

DeletedUser1333

Guest
Lol deze wereld is pas net open? Kijk maar naar W26/W27 hoe lang het nog kan duren om de laatste overwinningspunten te pakken

Edit: 'net open' bedoel ik natuurlijk relatief gezien t.o.v. W26/W27
we kunnen de overwinningspunten al halen, maar iedereen heeft hun off dorpen vol staan voor een offensief op lady killers
 

DeletedUser

Guest
Ja ik zit hier dus echt op te wachten. Ik wil graag 10.000 aanvallen van NFK. Met edels rammen bijlen alles er op en er aan :) Eigenlijk vind ik dat jullie er met zo'n grote klapper uit moeten. Richting de 50.000-100.000 . En wel graag op mijn account. Niet omdat het moet maar gewoon omdat dit kan. Dan is de wereld snel over.... en niet van die laffe aanvallen van Kevin. God wat hebben wij gelachen.... 2 spelers die al lang en breed gestopt zijn knallen 25k ZC weg. En wat kwam er binnen 90+OS. Wat wilde die hem toch graag behouden.

Dus zonder dollen. 50.000-100.000 aanvallen !!!! En dan wil ik jullie bedanken voor een mooie aanval wave. En dan zien we elkaar weer op de volgende wereld(en). En dan misschien wel als stamgenoten.

PS @kajtos ik zal je via PM vertellen waar de teller op staat, als dit zo ver is :) :)
 

DeletedUser

Guest
Sorry voor de dubbel post. Maar ze hebben gewonnen. En niet omdat er zoveel aanvallen kwamen op mijn account. Op het hoogste punt stond de teller op 66 :confused: En ja dan zie je alle edels echt wel komen. Jammer dat we niet de co's hadden van elke speler in de provincie. Wil @pierlalaa bedanken dat we samen nog een aantal weken op een gestopte inactieve wereld lol hebben kunnen hebben.

En de winnaars wil ik feliciteren met de overwinning op deze wereld.

Maar of jullie hem verdiende te winnen is een 2de. :p:p:p:p
 

letop21

Casual Lid
Sorry voor de dubbel post. Maar ze hebben gewonnen. En niet omdat er zoveel aanvallen kwamen op mijn account. Op het hoogste punt stond de teller op 66 :confused: En ja dan zie je alle edels echt wel komen. Jammer dat we niet de co's hadden van elke speler in de provincie. Wil @pierlalaa bedanken dat we samen nog een aantal weken op een gestopte inactieve wereld lol hebben kunnen hebben.

En de winnaars wil ik feliciteren met de overwinning op deze wereld.

Maar of jullie hem verdiende te winnen is een 2de. :p:p:p:p
De werelden gaan wel snel zo w26 was aardig snel bepaald w27 vokgens mij ook (volg ik niet).
En nu w28 ook succes met het bij elkaar rapen van overwinnings punten hoeveel moeten ze er?
 

DeletedUser1850

Guest
overwinningspunten hebben het spel 'zacht uitgedrukt' naar de vaantjes gedaan, maar er zijn nog een aantal zaken bij de updates sinds de jaren waardoor ik geen zin meer heb in het spel.

Doordat je zoveel overwinningspunten nodig hebt ga je fuseren met andere stammen omdat het anders niet haalbaar is om zoveel vp te krijgen.

hierdoor worden alle werelden saai, want 2 strijdende stammen moeten wel gaan fuseren om de x aantal VP te krijgen, na de fusering is er zo goed als geen strijd meer in KLEINE werelden.

mij zie je niet meer terug in het spel na men laatste wereld die ik eigenlijk speelde puur omdat een RL vriend het aan mij vroeg.
 

DeletedUser1935

Guest
De werelden gaan wel snel zo w26 was aardig snel bepaald w27 vokgens mij ook (volg ik niet).
En nu w28 ook succes met het bij elkaar rapen van overwinnings punten hoeveel moeten ze er?

W27 leek gedaan te zijn , en al heel vroeg in de wereld , maar EFC heeft het zelf weggegooid , de wereld kan daar nog wel een tijdje duren
hangt er vanaf hoe snel ze opgeven die van EFC , zoals ze op W26 ook deden
 

DeletedUser1850

Guest
zo, hier zijn we terug.. maar helaas.. zoals jullie al weten moet ik met slecht nieuws komen.

ik moet mijzelf verplichten om een dynamische kaart te maken, de allerlaatste wereldkaart voor deze wereld.

We gaan nog 13 dagen kunnen profiteren om up to date veranderingen te kunnen zien, daarna sluit de tools. voorgoed..

NFK heeft bijna heel de wereld voor zich en bijna 1/3 van de VP die we moeten hebben om de wereld te winnen.
veel spelers komen nog maar af en toe online, om dorpen te ruilen.. de laatste battle's zijn bijna voorbij.

1500 overwinningspunten, zoals vele zeggen... te veel voor kleine werelden als deze..

hier presenteer ik u de allerlaatste kaart die ik ooit zal maken voor tw2.

88a02900cdb31261482dd5b1005f8840
 
Bovenaan