Discussie Wereld met maximaal aantal stamleden

DeletedUser974

Guest
Hi all,
Voortbordurend op de post "Einde van tw2" wil ik graag een voorstel doen.

Zoals jullie kunnen lezen en weten worden de afgelopen werelden gedomineert door stammen met leden die elkaar al langer kennen, dit zijn de oude rotten in het vak die telkens samen beginnen en de rest van de wereld niks gunnen. Hierdoor wordt er aan nieuwe spelers geen kans geboden om mee te draaien en zullen zij snel afhaken met het spelen van tw2.

Dit is killing voor het voortbestaan van tw2 en daar moet dus wat aan gedaan worden (hoe moet ik anders mijn werkdag doorkomen).

De werelden worden steeds kleiner en de actieve playerbase dus ook, hierdoor is een stam van bv. 20 man al gigantisch in verhouding met vroeger. Een stam met 20 oude rotten is eigenlijk gewoon niet meer te stoppen.
Wij moeten er dus voor zorgen dat dit niet meer kan voorkomen.

Wat ik dan ook wil voorstellen is om een wereld te maken waar de stamgroote maximaal een x aantal leden bedraagt, ik denk dat 3 tot 5 ideaal zou zijn. Zo krijg je per wereld een aantal groepjes met pro's die intensief moeten samenwerken en die tegen elkaar moeten strijden waardoor de wat nieuwere spelers meer kansen krijgen.

Ook zal het niveau omhoog gaan van het spelletje omdat er een nieuwe uitdagng ligt.
Daarnaast zal je dan ook maximaal 2 tot 4 co's beheren waardoor het pushing-aspect wat momenteel groot is (in mijn ogen) gelijk tot bijna 0 reduceert.

@Kr33log & @Dutch Pirate , zou dit in te regelen zijn, en wat denken jullie daarvan?

Alvast bedankt.
-Sniped
 

DeletedUser1909

Guest
Ik persoonlijk zou deze wereld skippen. als je maar hecht bent met 2 tot 4 anderen. mwoah. vindt het juist leuk met 20 man te zijn, er is altijd wel iemand online voor een praatje. Denk dat dit verloren gaat als er super kleine stammen zijn. Daarnaast denk ik dat het telkens 1 voor 1 mensen worden weggewerkt door een grotere groep. Dus dan sta je helemaal geen kansen meer.
 

DeletedUser1517

Guest
Ik vind dit wel een leuk idee, uiteraard als je pech hebt is het dan snel over, maar zit wel potentieel in :) Paar speedwerelden ertussen zou ook leuk kunnen zijn.
 

DeletedUser280

Guest
Potentie zit hier zeker in @Sniped , alleen denk dat je dan dezelfde gevechten krijgt --> Vriendjes helpen vriendjes verhaal.

Zou het ook mooi vinden om bijvoorbeeld een wereld te hebben waar je iedereen uit de provincie ge-edeld moet hebben alvorens door te mogen schuiven naar een volgende provincie (Stamgenoten uitgesloten).
 

DeletedUser1909

Guest
Zou het ook mooi vinden om bijvoorbeeld een wereld te hebben waar je iedereen uit de provincie ge-edeld moet hebben alvorens door te mogen schuiven naar een volgende provincie (Stamgenoten uitgesloten).

Deze gameplay kan ik nu al ontkrachten. Stel je hebt 2 stammen. Je hebt een mber, in een volgezette provincie van jou stam en neemt 1 barbaar over in een provincie van je vijand. Als stam zet je dat dorp vol, je wordt in principe niet aangevallen dus er kan makkelijk eeen heel leger in staan met honderden trebs. Iedere vijand die in die provincie zit kan geen kant op. Omdat ze dit dorp moeten overnemen om de provincie af te sluiten, en ze kunnen geen nieuwe provincie beginnen. of iemand moet zijn stam genoten overnemen om ze maar weer door te laten kunnen spelen in een nieuwe provincie
 

DeletedUser280

Guest
Klopt zit wat in, maar zo werkt het ook andersom he :). Dat is tacktiek.
Ik had als voorstel om alle spelersdorpen overgenomen te hebben, geen Bb`s alleen ik zie het risico wel ja.

ps. met die gestackte dorpen kunnen de bersekers ook een keer weer wat nuttigs doen :)
 

DeletedUser1517

Guest
Weet je wat ook leuk zou zijn? Dat we nieuwe gebouwen erbij krijgen met extra voordelen die je dan moet beschermen tegen de vijand. Ik zou die gebouwen dan "forten" noemen ofzoiets... als dat nu geen origineel idee is? ;)
 

DeletedUser280

Guest
Weet je wat ook leuk zou zijn? Dat we nieuwe gebouwen erbij krijgen met extra voordelen die je dan moet beschermen tegen de vijand. Ik zou die gebouwen dan "forten" noemen ofzoiets... als dat nu geen origineel idee is? ;)
Haha draak. Het woord "Forten" is verbannen uit de TW-Encyclopedie..

Zullen we dan ook maar meteen een gebouw maken die ons er van voorziet om bepaalde prijzen te schieten, laten we daar dan ook edels in stoppen en dan gewoon 1x per uur kunnen schieten. Fantastisch toch? :rolleyes:
 

Peeters

Ervaren Lid
eerlijk snipped ik zou zo n wereld wel eens uit willen testen welke 5 spelers winnen de wereld zou een lange en spannend avontuur worden denk ik :) ik ben wel gewonnen voor het idee al zal het niet gemakelijk zijn om bv 80% te domineren of brrr .... die overwinningspunten .... maar ik zie de uitdaging er wel in

als je op max 5 leden zet mag men aanvriendjespollitiek doen uit eindelijk moet iedereen tegen elkaar uitkomen dus daar zie ik niet echt een probleem

ook denk ik dat het kroon gebruik hoger ga liggen in zo n wereld (meer stammen dus meer stamlevels dat gekroont worden)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1681

Guest
Waarom komen we überhaupt nog met ideeën? We liggen allemaal al in onze grafkist als dit gerealiseerd wordt. Tenzij INNO ineens het hele roer om gooit en gaat luisteren.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Een stam van 3 tot 5 tal spelers is heel klein. Ook zou dit tegenwerken met onze stamskills. We kunnen wel doorgeven om eventueel kleinere stammen te krijgen? Zou dit kunnen werken? Ik start rond dit onderwerp even een discussie (hier op het forum)! ;)
 

DeletedUser2064

Guest
Ik ben nieuw en zie veel in de wereld waarin ik nu speel, very shady. :mad:
Je mag dan wel 1 account hebben maar in Eketorp worden accounts beheerd door leden die al lang zijn gestopt. Dat komt voor mij op hetzelfde neer dus ik begrijp niet waarom je niet meer account mag hebben. Pak dat probleem aan en een groot probleem is opgelost.
Voor ik verder ga: Mag ik hier open praten of wordt alles weer verwijderd? :(
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik ben nieuw en zie veel in de wereld waarin ik nu speel, very shady. :mad:
Je mag dan wel 1 account hebben maar in Eketorp worden accounts beheerd door leden die al lang zijn gestopt. Dat komt voor mij op hetzelfde neer dus ik begrijp niet waarom je niet meer account mag hebben. Pak dat probleem aan en een groot probleem is opgelost.
Voor ik verder ga: Mag ik hier open praten of wordt alles weer verwijderd? :(
Je loopt het risico dat dit wordt verwijderd, want wij mogen hier niet ingaan op straffen. Als er problemen zijn kun je een ticket aanmaken en we bekijken alles serieus en als er overtredingen worden begaan dan volgen er sancties. Welke dat zijn is alleen tussen support en de betreffende spelers.

Hoe dan ook is je post hier offtopic.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2064

Guest
ok dan weet ik genoeg. Mijn vraag is zo ook beantwoord. lol:rolleyes:
 

DeletedUser2058

Guest
Je loopt het risico dat dit wordt verwijderd, want wij mogen hier niet ingaan op straffen. Als er problemen zijn kun je een ticket aanmaken en we bekijken alles serieus en als er overtredingen worden begaan dan volgen er sancties. Welke dat zijn is alleen tussen support en de betreffende spelers.

Hoe dan ook is je post hier offtopic.

Support doet toch niks mee aan straf . Ben erg teleurgesteld ,medere spelers maken misbruik van medere co-ops en komen ze onderuit met stomme smoes, een excuses “ ik wist het niet dat het niet mocht” en andere mooie praatjes en een eerlijke speller is er dupe van omdat hij (ook van wraak) wordt ingemaakt. Daarom ben ik ook gestopt met spelen .
 

DeletedUser280

Guest
Support doet toch niks mee aan straf . Ben erg teleurgesteld ,medere spelers maken misbruik van medere co-ops en komen ze onderuit met stomme smoes, een excuses “ ik wist het niet dat het niet mocht” en andere mooie praatjes en een eerlijke speller is er dupe van omdat hij (ook van wraak) wordt ingemaakt. Daarom ben ik ook gestopt met spelen .
Desbetreffende personen die niet de regels volgen krijgen echt wel de passende straf hoor. De smoesjes/excuses heb ik nog niet meegemaakt en zijn de collega`s ook niet vatbaar voor.
 

DeletedUser1935

Guest
Good luck om met 3-5 man 80% te halen en of 1500 VP
@Shadowangel , ik weet dat je swoot ziet als een eerlijke speler
En als je denkt dat support er niks aan doet , er zijn 4 co-ops van Tuxie gebanned ;)
Tis niet omdat je mij aangeeft en die spelers nog steeds aanvallen op jullie dat ik daarom onder hun co speel he ;)
Je bent like de 500ste die mij en meerdere mensen aangeeft voor co-op misbruik en dat onterecht , als jij dat dan ziet als mensen misbruiken co-ops , ca va
Maar tis niet omdat een speler co-op gebruikt eerst om jou te helpen groeien , en dan als je ongevraagd de dorpen aanvalt van die speler nadat je leavede omdat wij jou man aanvallen , en dat dan gereageerd word via die co-op dat daarom de speler die co-op is Permanent gebanned word he
Zou een beetje dom zijn
Het enige wat gedaan is is reageren op aanvallen van jou en swootcandy , eigenlijk vind ik het al erg dat je daar een 2 dagen ban voor krijgt
Aangezien je gewoon doet waar co-op voor dient en dat is helpen in defensief en offensief aspect waar nodig
Ik ben het daar dan weer niet mee eens

Maar er is GEEN ENKELE reden om ALS ZOVEELSTE support hiermee aan te vallen , val mij aan , val tuxie aan
Maar laat mensen die hun job doen gewoon hun job doen

Ik ben er stillaan wel klaar mee dat mensen als Bldz (wel nieuw) en @Dutch Pirate hierover kritiek moeten binnenkrijgen
Ik vind het ronduit belachelijk gewoon hoe je zo kinderachtig kan zijn

Zeg over mij wat je wilt , maar we mogen blij zijn met mensen als DP en bldz en de andere supportleden die we hebben , die eerlijk handelen
Anders was dit spel al helemaal in de stront gedraaid


Nu terug on topic
Als ze het einddoel aanpassen , dan doe ik zeker mee aan zo een wereld
Maar wat als dan 5 kroners die kunnen spelen samen gaan in 1 stam?
Dan krijg je weer exact hetzelfde en dat is de hele wereld tegen de #1 stam
 
Bovenaan