Wereld is voorbij!!

DeletedUser1922

Guest
Beste wereld X.

Via deze weg wil ik mededelen dat bijna iedereen van de stam TRS stopt.
Dit omdat er een oorlog gaande is die zeer vies gespeeld word.

Er is iemand achter mijn wachtwoord gekomen. Ze hebben vreemd genoeg niets op mijn account gedaan maar wel op het account van mijn co-ops. van de spelers in deze provincie waar we aan het strijden waren tegen CEN zijn alle legers weg gestuurd voor 50 uur enkele rit(100 uur als je terug wilt lopen).
Toevallig kwamen vlak hierna de treinen van CEN aan.<-- toevallig???

Dit is de reden waarom we gaan stoppen dit is een oorlogsspel maar oorlog voeren is niet het wachtwoord van elkaars account weghalen en dan de troepen van de co-ops wegsturen.

helaas kunnen we onze accounts dus niet op delete zetten dus bij deze weet de hele wereld het.

vele van ons stoppen volledig of gaan verder op een andere taal.

Veel speelplezier nog voor iedereen maar wij bedanken ons voor dit.

Barri!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser340

Guest
blijkbaar zijn dit jullie eigen spelers geweest. wederom Bdn, dit is al de 2e keer dat hij dit doet op deze wereld.
 

DeletedUser272

Guest
Hoe kan iemand aan je wachtwoord komen?
Mij lijkt het logischer, dat iemand die co is van dezelfde spelers als jij dit gedaan heeft; dat zou dus helaas iemand van je eigen stam zijn.
 

DeletedUser1432

Guest
De wereld was al voorbij beter ga gewoon op grijs en verlos me uit mijn lijden met de saaiste wereld ooit. Voor de rest was het CEN niet maarja bdn is weer 10 niveaus lager gezonken.
 

DeletedUser

Guest
In elke stam waar.Njord zit of heeft gezeten Worden vieze spelletjes gespeeld . Dus troost je . Maar zolang support er niets mee doet moeten wij het er mee doen.
 

DeletedUser280

Guest
In elke stam waar.Njord zit of heeft gezeten Worden vieze spelletjes gespeeld . Dus troost je . Maar zolang support er niets mee doet moeten wij het er mee doen.
Nee hoor op goden wereld was het een toppertje! En geloof dat hij een prima speler zonder poespas is.. :).
 

DeletedUser1928

Guest
tw2 is altijd in iedere wereld een smerige oorlog heb het nog nooit anders geweten, proberen met en harde kern er door te geraken ;)
 
Bovenaan