Wereld 29 Castelo de Guimarães is gestart!

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden

Wereld Castelo de Guimarães is vandaag, 23 augustus, van start gegaan!


Gegroet Tribal Warriors,

Vandaag is Castelo de Guimarães geopend, onze nieuwste spelwereld! Een nieuwe kans om te bewijzen dat jij de aangewezen persoon bent om met je stam over de wereld te heersen.

Let op: met de start van deze wereld zullen de werelden Winterstein en Yburg (wereld 23 en 25) sluiten!

Castelo de Guimarães zal de volgende instellingen hebben:
Nachtbonus: 00:00 tot 08:00
Overwinningspunten: NIET actief -> dominantie



Er komt, net als de vorige keren, een 3(+1)-in-1 wedstrijd waarbij vele prijzen zijn te winnen voor spelers die goed van start gaan. Op de contestpagina zal hier snel meer informatie over te vinden zijn!


Het nieuwe forumgedeelte mag uiteraard ook niet vergeten worden. Op deze pagina is het alvast mogelijk om spelers te zoeken voor je nieuwe stam of om vast over de wereld te gaan praten in de Taverne.




Hopelijk zien we jullie allen op wereld Castelo de Guimarães!

Kleine disclaimer: dit topic zal zsm ook onder de aankondigingen verschijnen en de contests plus taverne worden dan ook aangemaakt ;)


Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars 2 Team
 

DeletedUser

Guest
Overwinningspunten: NIET actief -> dominantie
balen ik wou het met:cool:
en wereld 30 zonder
 

DeletedUser678

Guest
Overwinningspunten: NIET actief -> dominantie
balen ik wou het met:cool:
en wereld 30 zonder
Ik ben vooral benieuwd of nu meer spelers aangetrokken zijn door dominantie dan w28 die met overwinningspunten was. Ik denk dat dit ook automatisch wel wat zo gaat zijn na het sluiten van de 2 andere werelden.
 

letop21

Casual Lid
Ik wilde eigenlijk een kleine tw2 pause houden maar zo'n dominantie wereld trekt me toch weer aan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk vandaag..... 26-8-2018 om 16:03 wat kunnen we winnen ?:p:p:p
 
Bovenaan