Info Welkom

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Die communitywedstrijden zijn super leuk natuurlijk, vooral de creatieve wedstrijden. Bijvoorbeeld de TW2 Signatures wedstrijd, Oorlogsverhalen in TW2 of de stamuitnodigingswedstrijd. Stuk voor stuk wedstrijden waar het creatieve in eenieder naar boven komt, of waar uiterst creatieve personen hun (in kleurtjes en patroontjes geschilderd) ei kwijt kunnen.

MAAR! de creatievelingen onder ons hebben nog steeds hun eigen forumgedeelte niet. Een plek waar jullie met zijn allen kunnen discussiëren over elkaars foto's, signatures, avatars, knutselprojecten en overig creatief werk. Niks is te gek! (Regels zijn er wel natuurlijk.) Een plek waar jullie elkaar kunnen helpen bij het verbeteren van je eigen technieken, een plek waar jullie inspiratie op kunnen doen, maar vooral een plek waar jullie gezellig over dezelfde hobby's kunnen praten en waar jullie met elkaar kunnen delen.

Welkom in het nieuwe forumgedeelte voor creatievelingen en eenieder die dit aantrekt: Tussen Kunst en Kitsch!
 

DeletedUser138

Guest
Dus we kunnen hier een discussie beginnen bv over de Mona Lisa ? was hij dronken of iets dergelijks als hij de Mona schilderde of was haar lach echt zo .
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Nee, wat je hier vooral kan doen is een zelfgemaakte avatar bespreken en posten. Hierover praten en elkaar tips geven. Vragen voor avatars of banners ;) Maar natuurlijk kan je ook over gewone kunst in real life praten
 

DeletedUser230

Guest
Ja hij is goed bezig!

Maarre, wie gaat er even wat leuks plaatsen?
 

DeletedUser888

Guest
Als ik me het goed herinner was de tussen kunst en kitsch een idee die op het 1 april forum was geopperd. Is er eindelijke werk van gemaakt :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Als ik me het goed herinner was de tussen kunst en kitsch een idee die op het 1 april forum was geopperd. Is er eindelijke werk van gemaakt :p
Het was eigenlijk de bedoeling die vlak na 1 april te opeen. Maar deze is dan in een straatje beland waar niemand meer keek. Echter hebben we hem nu eindelijk teruggevonden :D
 

DeletedUser230

Guest
Het was eigenlijk de bedoeling die vlak na 1 april te opeen. Maar deze is dan in een straatje beland waar niemand meer keek. Echter hebben we hem nu eindelijk teruggevonden :D

In andere woorden: @Kr33log was lui. :D

Nou, komop jongens. Waar blijven die mooie signature's? Wie gaat er voor mij iets liefs maken?
 

DeletedUser854

Guest
Als ik het had gekund, had ik graag wat gemaakt, maar mijn creatieve skills zijn om te huilen.
 

DeletedUser242

Guest
Als ik het had gekund, had ik graag wat gemaakt, maar mijn creatieve skills zijn om te huilen.

Precies ditxD Het beste wat ik kan is een mooi plaatje opzoeken en daar de belichting iets van veranderen. Iets wat iedereen zelf ook wel kan:p

Dus we kunnen hier een discussie beginnen bv over de Mona Lisa ? was hij dronken of iets dergelijks als hij de Mona schilderde of was haar lach echt zo .

Ik vind zelf Mona Lisa (de persoon) niet eens zo heel bijzonder, wel mooi geschilderd. Ik ben tbh meer geïnteresseerd in die achtergrondxD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan