Wat vinden jullie van?

DeletedUser

Guest
Hallo Mede Tribal Wars 2ers,

Ik te denken wat andere spelers vinden van bepaalde veranderingen binnen het spel. Daarmee duid ik op wat met deze wereld is geïntroduceerd.
Ik zou onder andere graag willen weten wat jullie denken van het feit dat je geen aanvals bescherming kan kopen en wat jullie denken van de "easter eggs".
Ik bedoel met easter eggs onder andere het vaak aan raken van de vrouw bij je tweede dorp opdrachten waarna ze boos wordt en rode ogen krijgt.

Alvast bedankt,
king-ceetje (ik ben geen mod hoor ik wilde dit graag weten)
 

DeletedUser

Guest
ik vind het bij deze wereld wel leuk dat je dat 2e dorp in het begin krijg, die easter agg vind ik trouwens ook wel geinig.
die aanvals beschreming waar je het over heb, gebruik ik niet (behalve de eerste gratis) dus maakt me niet uit dat het weg is
 

DeletedUser

Guest
1. Idc
2. Vond ik wel goed :'P
3. Zie ander topic. (2e dorp gemaakt door llli)
 

DeletedUser

Guest
Ik had vrij weinig wat aan aanvals bescherming en beëindig het meestal vroegtijdig om meer te kunnen farmen. Dus niet opnieuw kunnen kopen heeft voor mij alleen maar voordelen.
Easter eggs zijn gewoon grappig, heb er niet echt een mening over. Het zou wat anders zijn als de easter eggs een referentie maken naar iets of iemand dat/die vrij bekend is.
En over het tweede dorp vraag ik me af hoeveel het het spel gaat beïnvloeden. Ik denk dat het erg veel de start van de wereld gaat beïnvloeden.
 

DeletedUser602

Guest
Zijn er eigenlijk al meer easter eggs gesignaleerd?

1. Easter eggs zijn gewoon bruut voor 5 seconden! Daarna niet meer LOL
2. Pay-to-Win features zijn hooguit slecht. Zoals Valkorn zegt heb je aan beginnersbescherming alleen niet zo veel :p
3. Tweede dorp vind ik leuk om uit te proberen, voor beginnende spelers misschien niet heel chill, maar maakt voor mij niet uit, tijd zat
 

DeletedUser50

Guest
Om overlap te voorkomen, gelieve de meningen/discussie over het 2e dorp in dit topic te houden. De rest mag uiteraard hier besproken worden.
 

DeletedUser50

Guest
Ik wacht even op de reactie van king-ceetje, wat die er mee wil. Er zijn natuurlijk nog meer vragen hier, dus die zijn wel het bespreken waard :)
 

DeletedUser516

Guest
extra BB vind ik onnodig .... plus dat je niet kan farmen op spelers anders ben je die bb weer kwijt dus waardeloos , die easter eggs , geinig , 2e dorp belachelijk , die moet je verdienen door te vechten niet door te krijgen , maak bb edelaars nog luier ;)
 

DeletedUser

Guest
Grey Worm;n16726 zei:
Ik wacht even op de reactie van king-ceetje, wat die er mee wil. Er zijn natuurlijk nog meer vragen hier, dus die zijn wel het bespreken waard :)



Ok dat tweede dorp mag worden verplaatst, die anderen vind ik voor de rest wel interessant
 

DeletedUser397

Guest
Easter Egg boze vrouw... grappig... de eerste paar keer -_-
kan leuk zijn zulke kleinigheden te verstoppen rond feestdagen (denk dan bv ook aan de kerstmisboom in TW1), maar dat er eerst maar gezorgd wordt dat werkt wat moet werken

Extra beginnersbescherming... waarom in's hemelsnaam? Goed dat dat afgevoerd wordt.

Tweede dorp heeft intussen inderdaad zijn eigen waardige topic, met de initiele feedback van tijdens de eerste 5 dagen + bijkomende vragen en bedenkingen die erna opduiken.
 

DeletedUser

Guest
Furyan666;n17181 zei:
Easter Egg boze vrouw... grappig... de eerste paar keer -_-
kan leuk zijn zulke kleinigheden te verstoppen rond feestdagen (denk dan bv ook aan de kerstmisboom in TW1), maar dat er eerst maar gezorgd wordt dat werkt wat moet werken

Extra beginnersbescherming... waarom in's hemelsnaam? Goed dat dat afgevoerd wordt.

Tweede dorp heeft intussen inderdaad zijn eigen waardige topic, met de initiele feedback van tijdens de eerste 5 dagen + bijkomende vragen en bedenkingen die erna opduiken.



Ik wist dat eerst niet van het nieuwe topic over het tweede dorp, maar ik vind het ook goed dat de extra bb bij betaling eraf is
 
Bovenaan