Wat ik mis in tw2

DeletedUser678

Guest
Dag iedereen

Ik zal me even introduceren, ik ben Sponks, heb op diverse werelden gespeeld zoals NL1, 5, 14, en onlangs 38. Ik ben gedurende een korte periode moderator geweest in het spel. Echter iedereen die me kent weet dat ik 1 ding consequent doe: ik stop steeds met een wereld te spelen op hetzelfde punt. Ik stop telkens tussen de 200k-500k punten wanneer ik in de top 5 van de wereld sta. Ik weet hoe het spel in elkaar zit, en merk dat hoe langer het spel loopt, hoe minder echt sterke spelers er zijn die weten hoe ze moeten timen, snipen, en vooral zonder kronen te spelen of alleszins geen kronen nodig hebben om te winnen.

De reden waarom ik elke keer stop op een wereld is dat ik incentive mis om door te spelen. Er is voor mij geen doel meer aan. Er komt enkel drama bij kijken, en het spel is al jaren letterlijk hetzelfde, zonder er veranderingen komen of interessante events, en nee ik spreek niet over gwendoline "events" (aka spendeer je geld) maar echte events. Dit is wat ik voorstel voor tw2 (voor mij) weer boeiend te maken: maak echte events.

Voorbeeld: Maak een maandelijks event met echte beloningen waar iedereen in geëngageerd is om hier naartoe te spelen.
- Verover als stam in 1 maand de meeste dorpen. Beloning: vul zelf in
- Verkrijg als stam in 1 maand de meeste aanvalspunten. beloning: vul zelf in
- Farm als speler in 1 maand de meeste GS. Beloning: vul zelf in

- Maak een dorp het target voor 1 maand, de stam die het dorp aan het einde van de maand in bezit heeft krijg beloning x. of bouw het uit tot een hele provincie. Laat stammen strategische keuzes maken over : willen we die provincie wel, als we daar die provincie verdedigen om de beloning (en laat de beloning vermeerderen naarmate de wereld vordert) dan moeten we zien dat we in andere provincies nog genoeg troepen houden om de vijand tegen te houden. Forceer mensen/stammen om beslissingen te maken, strategisch te spelen.

Ik hou van dit soort spellen, maar zorg dat mensen incentive blijven hebben om te spelen, want ik heb het niet meer.

Sponks
 

DeletedUser2152

Guest
Ik ben het helemaal met je eens. Eigenlijk is alleen het begin van de wereld leuk. er is ook geen eindspel.
 

DeletedUser888

Guest
Is mij puur dat ik niet meer speel omdat de werelden gewoon zo klein zijn.
W5, eremitage, waar ik speelde, had in het begin gewoon 30k begonnen spelers.
Als je nu kijkt naar w38 waar ik even heb ingelogd heb je er net 1,5k.
Dat is toch onbegonnen werk om het leuk te houden? Je blijft nu telkens tegen de zelfde spelers spelen.
Ik had op w5 geen tijd om aan andere werelden te beginnen omdat ik aan een wereld gewoon genoeg had. Zoiets lijkt mij totaal niet aan de orde hier.
Tw2 dood beoordelen wil ik ook niet, maar dat is ook iets wat je eigenlijk wel mag doen. Ze hebben al heel lang niks geïnnoveerd. Gewoon geen spel toevoegende updates.

Beschamend is wel het woord dat ik daarop wil stempelen.

Kijkend naar het tw forum krijgen ze daar wel nog steeds updates en speltoevoegingen. Zelfs een extra gamemodus als ik het goed gelezen heb Link naar forum post. Waarom lijkt tw2 dood voor innogames en wordt er verder geen reet aan gedaan? Ook al is het jaren terug sinds ik laatst heb gespeeld. Ik kan me hier nog best boos om maken.
 

DeletedUser2048

Guest
Back to basic als eerste weg met de co functie en weer lekker tripwires zetten weer intensief met het spel bezig zijn
Daarbij moeten bb's gewoon niet meer edelbaar zijn enkel de bewoonde dorpen, daar is W5 aan kapot gegaan
en alle volgende werelden
ik mis de oldschool spelers als wolf en sponks en zo kan ik wel doorgaan met namen zijn allemaal gestopt wegens beleid inno :(
 

DeletedUser2152

Guest
Sponks speelt nog. Hij zit in wereld 38. Wolvenkaaz gaat het ook wel nog een keer opnieuw proberen. de eerst volgende stamdominantiewereld Wolvenkaaz?
 

DeletedUser2048

Guest
Sponks speelt nog. Hij zit in wereld 38. Wolvenkaaz gaat het ook wel nog een keer opnieuw proberen. de eerst volgende stamdominantiewereld Wolvenkaaz?
sponks is tijden gestopt en geeft ook aan werelden niet uit te spelen, ik wil een sponks die meeknokt tot het einde
 
Bovenaan