W16 Kaartjes

DeletedUser1325

Guest
Hierbij een topic voor de kaartjes van W16, ik probeer deze elke week een keer te updaten.
Zodat ook de mensen die niet op deze wereld spelen het een beetje kunnen volgen.
Er is gekozen voor een top 6 stammen, aangezien er een groot verschil zit in stampunten tussen de nummer 6 en 7.

8d3f0f83744455f2cfb6db0112b19ca0
map_www_nl16_66af94c3a4f95b6daae3a2fa4369a4f0_14900554089638.png
map_www_nl16_4bcda40637f3309eddcb9aae9895e669_14906109792574.png
/SPOILER]
map_www_nl16_b87d97aca5ddcfc2f6019b752281a391_14912570117459.png
/SPOILER]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser888

Guest
Cluster 32z is leuk, hoe zit dat met groeirichtingen? want zit best vol daar.
Verder vind ik het een verdomd kleine wereld. W15 is al klein, dan wil ik niet hier naar kijken.
 

DeletedUser1325

Guest
Cluster 32z is leuk, hoe zit dat met groeirichtingen? want zit best vol daar.
Verder vind ik het een verdomd kleine wereld. W15 is al klein, dan wil ik niet hier naar kijken.
Ga je nou vissen naar onze tactiek wolvenkaaz :p?
Met de groeirichtingen zit het goed, we hebben een goed plan liggen zodat we elkaar niet in de weg gaan lopen :)
 

DeletedUser292

Guest
plan, plan? dacht dat we gewoon wat voor de voet zouden rondedelen.. gewoon op de gok, her en der een dorpje snaaiend?
 

DeletedUser1325

Guest
plan, plan? dacht dat we gewoon wat voor de voet zouden rondedelen.. gewoon op de gok, her en der een dorpje snaaiend?
We moeten op het forum wel wat beter overkomen dan dat we zijn hè. Dat schrikt af!
 

DeletedUser888

Guest
Dronken een pijl gooien op de wereld kaart en daar dorpen overnemen.
 

DeletedUser1325

Guest
Update:
Nieuwe stammen in de top 6 dus heb voor het gemak maar een top 10 gemaakt.
- Epic is uiteengevallen door falend leiderschap en velen zijn overgestapt naar Frisiae
- III heeft een name change gedaan naar ONE
- TBD verliest trein en wat lijkt starten ze opnieuw aan de rand, helaas zijn ze wel erg verspreidt.
- 322 wint het meeste trein en heeft nog steeds het leukste cluster.
 

DeletedUser292

Guest
denk dat men t beste een maand of 2-3 kan wachten om weer een volgende te openen.. dan zijn er even iets meer werelden weer gesloten en misschien dat er dan nog wat mensen instromen op de nieuwste om toch nog even wat te kunnen spelen in afwachting..
zou zeggen.. net voor de zomervakantie juni of zo, ergens midden in, begin augustus en eind september of zo.. mooie verdeling voor de vakantiegangers om weer ergens nieuw te starten.. mooie gelegenheid ook voor de jeugd om weer eens ergens vol gas een tijd te spelen en genoeg tussenruimte.
 

DeletedUser1681

Guest
denk dat men t beste een maand of 2-3 kan wachten om weer een volgende te openen.. dan zijn er even iets meer werelden weer gesloten en misschien dat er dan nog wat mensen instromen op de nieuwste om toch nog even wat te kunnen spelen in afwachting..
zou zeggen.. net voor de zomervakantie juni of zo, ergens midden in, begin augustus en eind september of zo.. mooie verdeling voor de vakantiegangers om weer ergens nieuw te starten.. mooie gelegenheid ook voor de jeugd om weer eens ergens vol gas een tijd te spelen en genoeg tussenruimte.
Ik ben ook jeugd en ben ook heel de dag online en geef vol gas? dus die zouden normaal ook moeten kunnen
 

DeletedUser292

Guest
Ik ben ook jeugd en ben ook heel de dag online en geef vol gas? dus die zouden normaal ook moeten kunnen

jep, maar je heb ook jeugd die gewoon naar school gaat of studeert en voldoende tijd aan hun schoolwerk moeten doen natuurlijk ;)..
kinderen/tieners zullen vooral in de vakanties kunnen spelen. studenten in de zomermaanden volluit maar als de studie weer begint zullen ze gaan afbouwen. de zomermaanden zorgen in ieder geval voor wereldvulling plus stammen zullen zorgvuldiger moeten recruiten omdat er meer problemen rondom internen zullen ontstaan.

dat jij toevallig wel in staat bent zeer veel online te zijn en vol gas kunt geven ondanks school studie, is natuurlijk niet echt een spiegel voor de leerplichtige leeftijdscategorie en de studenten :p..
 
Bovenaan