W15 // maps

DeletedUser444

Guest
ipVrL9v.gif

niG3Ets.gif

PS: in de 1ste post van dit Topic wordt alles samen bijgehouden (volledig overzicht).
 

DeletedUser

Guest
Bah, four_season_pizza :eek:
upload_2017-8-2_1-15-38.png
Wat mij betreft: Seasons In The Abyss

Deze krijgt een vervolg in een betreffend topic
CoS houdt niet van pizza deals
Zeker niet met stammen die heel strikt in hun afspraken zijn :)
Krijg me toch ff een uitleg van hoe om te gaan met BG en NAP, vraag ik me af hoe ze met stamgenoten omgaan :D
Als vijand zijnde wordt ik wel overspoelt met respect, zeker voor mijn dorpen :D
Misschien tijd voor een nieuw topic: toppunt van hypocriet :)+:eek:+:p=:confused:=>:mad:+:rolleyes:(-:oops:)=:D
 

Bijlagen

  • upload_2017-8-2_1-17-27.png
    upload_2017-8-2_1-17-27.png
    78 KB · Weergaven: 5

DeletedUser444

Guest
xiyF99a.gif
HIoPKNe.gif
Beetje later dan normaal, de nieuwe gif's. Was een periode op vakantie en daarom zal de nieuwe stam UNI er ook pas bij de volgende update opstaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1796

Guest
Ben zelf al een aantal maanden gestopt op W15 dus neem me het niet kwalijk als ik de maandelijkse kaarten vergeet, maar ik ga er nog wel mee verder voor jullie ;)
mTeEFen.gif
nZb6nQr.gif


word in ieder geval door mij op prijs gesteld :) we hadden ook al een klein beetje door dat je er niet meer was ;)
 

DeletedUser

Guest
Goh, aars is er ook al achter dat er weer een gestopt is
Lijkt TF wel :)

Mensen, die gehele wereld is gestopt uit ellende en vlugt van tw
Al kriebelt het wel om nu in mijn 1tje die 3 noobs wat nog speelt op te vreten en de gehele wereld te pakken
Ik zie net ff wat rap's na tijdje ergens anders bezig te zijn geweest
Ze hebben na zon 2 maanden 1 dorp van me, was enkel 2 x ingelogt daar :)

In tegen stelling tot CF die mij beschuldigt van hem te dreigen aan te vallen (en zijn kleuter uitspraken)
Vreet me dan op, ik daag je uit op mij en niet via een ander, dat is zooo laf
 

DeletedUser1796

Guest
Uhm @captor of sin, ik ben me zelf beter bewust van wie er nog speelt bij RED dan jij ;) geen zorgen in tegenstelling tot jou heb ik en (CF) for that mather niet zo een grote edel voorraad dan jou. De rede dat ik wacht met aanvallen is omdat ik voor een provincie van 53 dorpen het liefst ook met 53 edels hebbend aanval zodat ik iets kan afronden. denk maar niet dat ik heb genoten van deze wereld.
hadden wij wel zo een voorraad gehad was REd nu ondertussen wel al weg met 2 spelers actief.
had jij gewoon met ons mee gedaan en niet zo koppiggeweest richting TF. (ondanks ik je deels begreep) was jij degene die nummer 1 had kunnen zijn!
nu kun je hier zeuren maar in mijn opinie had je je toen beter kunnen bewijzen aan de wereld dat jij het beest was.
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor
Ik met jullie mee doen ???
Jullie waren TF ook zat en wouden er niks mee te maken hebben en hadden graag dat ik alle pm deed (is me daarna kwalijk genomen)
Onder tussen NAP afspraken proberen te maken en te joinen met TF (ja achter mijn rug om)
TF op paars zetten zonder de stam in te lichten en stam werd aanvallen (maar NIV zag jij niet als stam dus je laat niemand vallen ???)
Mij op zelfde moment iets heel anders op skype zeggen en in pm: NAP enkel voor kleurtje maar ook ineens serieuze NAP, beetje tegenstrijdig)
Je belazerde me gewoon en geheel NIV
Had jij geen coop op laatst van hoogeland die het volgens jouw zo slecht deed tegen TF, jij hebt het account leeg gestort op RED
En hoogeland en probeersel maar afzeiken, daaag
Ik kom op voor mijn stam en dat was NIV
Jij en rest UWS zijn NIV gejoind maar voor je eruit stapt was NIV ineens niks en waardeloos dus mocht genaaid worden ???
Jij en CF hebben lopen stoken om spelers tot stoppen te brengen
En echt zo veel op mijn account gedaan, kom op, alles stond bomvol (en ik deed het onderhoud)
Mijn zc op jouw dorpen en mijn clear ook gebruikt
Je zag mijn account gewoon als jouw account, ik gaf je coop en gelijk wou je het wachtwoord erbij (NEE dat geef ik nooit af)

Maar iet anders gaf mij de doorslag abrupt te stoppen
Dat was de pm van Shazza: voorgoed vaarwel zonder ook maar iets terug te kunnen zeggen (ben de enige wie ze het gemeld had naast op het AF)
Op skype heet ze nu: Gaat je niets aan en negeert verder iedereen
Toen voelde ik mij enorm belazerd aangezien mijn RL er voor misbruik was
De dag erna deze:
tw2 pm met TF.jpg
En ja hoor, jij was later toegevoegd en wist van niks ???
Ik heb de pm al gezien met de datum van vandaag en toen stond je ook in de contacten lijst
CF wist niks van Shazza verhaal, maar heeft het er wel over in zijn gescheld ??? (ofwel hij heeft de pm Shazza gelezen)
En dan week later geheel UWS leden rechten geven en Shazza kicken die coop had van de held had (ik had coop Shazza met veel edels)
De held (na 1/2 jaar inactief) komt plots online en zet leeg voor red en stapt over naar RED, was volgens Shazza 100% te vertrouwen
Ja, dan haal ik rechten er af en flikker mijn coops: aars en CF eraf
Op forum de uitleg gegeven en gezegd dat jullie wat uit te leggen hebben
In pm stam chat nog gemeld dat het terug gedraaid kan worden tussen het gescheld door (op forum/skype/pm enz)
Maar het gescheld ging maar door totdat het een kleuter niveau bereikt, tja dan hoeft het voor mij ook niet meer

Dus vraag ik me af: wat speelt hier nou echt
Ik ben bang dat het te ver gaat tot in RL, daarom kapte ik per direct (enkel monitoren)
Mijn RL is hiervoor misbruikt
Lijkt heel erg op mijn familie shit en dat soort shit wil ik niks mee te maken hebben
Heeft Shazza mij en geheel NIV belazerd ???
Is Shazza bedreigt ??? Bang gemaakt/gechanteerd/omgekocht ???
Haar actie en verhaal laatste pm is namelijk heel erg vreemd en klopt van geen kant

Shazza was de gene die de coop of wachtwoord had van de +/- 15 accounts die gestopt waren en door TF gepakt zijn
De rest was mol voor ORA/RED en RATTEN van TF
Paar loyale spelers en daar geef ik heel wat meer om

En dan zeggen ze het is maar een spel
Nee dat is geen spel meer voor mij
Fuck niet in mijn RL over ander heen
Kom dan maar rechtstreeks bij mij, lafbekken
 
Bovenaan