W15 // maps

DeletedUser1796

Guest
Ik denk dat het je het spelletje een beetje te sirrieus neemt. Er zijn dingen gezegd doe niet gezegd hadden moeten zijn. Weerskanten probeer geen engel te zijn hier cos. Ik heb nooit intenties gehad jou te naaien en/of niv. Maar het feit dat er democratisch word gekozen zie je bij onze stam wel terug.

Ik heb Hogeland en probeersel nooit afgezeken heb ze gezegd gaten te dichten zodat de stam 1 cluster zou worden. Hebben ze niet gedaan waren te druk met het internen van front posities en ja ik kreeg een co-op toegewezen van een account waar niemand meer inlogd en bovendien die al bijna compleet is leeg gezet. Ga ik mijn tijd niet aan verspillen.

In ieder geval jij was degene die net als de rest van de wereld zoals je dat zo mooi zegt ben gestopt en mijn stam uws is gewoon verder gegaan op dezelfde voet als waar we gebleven waren. Dat noemen we omgaan met tegenslagen daar zou jij zo te lezen nog iets van kunnen leren.

Weet niet of je het liedje kent zal ook vast jou genre niet zijn maar goed ik hoor het regelmatig van de kleine thuis. Laat het los laat het gaan :)
 

DeletedUser

Guest
Excuus Thor, wil je topic niet bevuilen
Maar wou wel even mijn kant van het verhaal kwijt
Je kunt het frustratie noemen of mijn mening geven + een stuk bezorgdheid

Wl 15 heb ik al los gelaten
Maar geef wel mijn mening

Verder zie ik dit als een spel en wil het daar bij houden
 
Bovenaan