VOV / SAS

DeletedUser503

Guest
Trollol :p ik spreek hier voor mezelf maar meer dan een booster aanzetten heb ik zelf niet gedaan met kronen en heb die kronen hier gewonnen op de communitywedstrijden
 

DeletedUser940

Guest
Amikrot, ik ben al tijdje gestopt op W11 hoor. Valt me mee dat ze het niet eerder hebben gespot :).

W11 is voor de kronenkopers. Heb daarnaast ook wel wat beters te doen dan midden in de nacht wekkers te zetten of nacht(en) door te halen.

Toevallig gestopt na het kwijtraken van een dorpje? Een fake en je haalde al je defence weg. :p
 

DeletedUser940

Guest
Nee hoor. Ik ben momenteel veel tijd bij mijn vriendin of zij bij mij, dus speel niet actief meer. Beetje uitbouwen en beetje trainen.
Mijn account wordt in geval van 'nood' beheert door mijn 2 co-ops.
Ik zou betere zoeken. :p
 

DeletedUser503

Guest
Het verloren dorp is weer in handen van SAS :).
Dus nieuwe tussenstand is dan 7 - 0 ipv 7 - 1 of reken je dit als 8 - 1? ;)
hadden wij niet 4 dorpen van SAS gepakt ??? ik heb er nog steeds 2 allesinds..
 

DeletedUser940

Guest
No offense, maar stoppen nadat Shia een dorpje van je pakte is niet echt geloofwaardig.
 

DeletedUser503

Guest
Xangretor een echte stopper moet ofwel co instellen ofwel spelen tot alles mooi is geinterned .. aangezien je nog tijd hebt om dit forum te lezen zou dat laatste een optie moeten zijn :)

Nu ja je had wss een kutmoraal tegenover shia dus was het ideale moment om wat off van hem af te nemen door je eigen dorpen te laten deffen :) kans verkeken en dorpje kwijt als je nu gestopt bent of niet jij of een co hadden dit kunnen zien aankomen
 

DeletedUser503

Guest
Het enige dat ik zeg is dat je tenminste voor een degelijke overdracht kon zorgen.. en alsje hier op komt reageren moet je best de tijd hebben daarvoor :p Shia heeft mss de fout gemaakt om niet meteen te deffen maar anders was je ze nog steeds kwijt geweest nu .. :p
 

DeletedUser503

Guest
Naja slechte deff van shia maar ook van jullie dan :p zeker omdat hij zo lage moraal had op jou :)
 

DeletedUser1440

Guest
Zoals ik al zei, ik was al gestopt voor Shia überhaupt mij had aangevallen *zucht*. Maar goed, blijkbaar wil jij dit niet geloven omdat jij denkt dat VOV mij angst inboezemt of zo :')).

Weet je, ik geloof er niks van. Eerst ben je zo noob om je defense naar een dorp te sturen dat overduidelijk gefaket wordt. Vervolgens negeer je een trein en loop je een clear dood in een wanhopige poging het dorp terug te veroveren. Uiteindelijk pakt een stamgenoot dat dorp en kondig jij aan te stoppen. Ik heb een dorp gekregen en een speler laten stoppen zonder offensetroepen te verliezen. Daarnaast clear ik twee clears van Mountain Lord zonder al te veel verliezen en sla zijn defence continu weg op een muur van level 0. Nee, gaat goed met jullie daar.
 

DeletedUser1500

Guest
en hoe verloopt dit tussen vov en sas beetje klappen aan het uit delen?
 

DeletedUser1440

Guest
en hoe verloopt dit tussen vov en sas beetje klappen aan het uit delen?

b7ae58814c.png
 
Bovenaan