Voorstel: wereld zonder katas en sabo

DeletedUser1928

Guest
zonder sabo's lijkt mij wel een idee, want eenmaal stammen daarmee beginnen word het een smerig werkje :p
 

DeletedUser397

Guest
bedoel je de offensieve kata's, of de overpowered trebs?
want kata's zijn vrij waardeloos tenzij je bewust aan scorched earth doet
maar trebs maken tegenwoordig de ram vrij impactloos, dus als je sabo's ook nog eens gaat ontnemen...
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
want kata's zijn vrij waardeloos tenzij je bewust aan scorched earth doet.
Hier wordt op gedoeld, door mensen die geen intentie hebben tot edelen maar in beginwerelden alleen maar met zoveel mogelijk spelers kata's op dorpen dumpen om ze te slopen. ;)
 

DeletedUser1544

Guest
Het gaat dan ook vaak om spelers die niet in staat zijn op een normale manier een dorp te edelen :p
 

DeletedUser280

Guest
Kata`s zijn geweldig, als je van die dorpen overneemt van die knoeierds die ze tot 12k punten met alles max uitbouwen. Lekker je eigen dorpje slopen zodat je maximaal populatie er in kan gooien ^^.
 

DeletedUser1907

Guest
Hoort gewoon bij het spelletje:)
Net zolang mensen gebouwen kunnen instabuilden, zal ik kata's blijven gebruiken.
 

DeletedUser397

Guest
Kata`s zijn geweldig, als je van die dorpen overneemt van die knoeierds die ze tot 12k punten met alles max uitbouwen. Lekker je eigen dorpje slopen zodat je maximaal populatie er in kan gooien ^^.
dat is nu eens inderdaad het enige nuttige aan kata's en dit enkel en alleen maar omdat er geen afbraakfunctie is die dit properder zou kunnen doen
 

DeletedUser897

Guest
In mn tw1 dagen waren kata's ook fijn om verzamelplaatsen weg te maaien. Maakte snipen even wat lastiger :p
Een dergelijke situatie waarin dat nodig is hier nog niet tegen gekomen, maar wie weet.
 

DeletedUser1544

Guest
Vraag eens aan de mensen die mee op de Eng server bij voc hebben gespeeld hoe gezellig zo'n katawereld kan zijn. Maar het is duidelijk er geen gezamelijk standspunt zal komen dus zal het een katawereld worden.
 

DeletedUser1351

Guest
cats zijn er, en kunnen tactisch ingezet worden vanop lange afstand...
ik gebruik ze sinds de eng server ook graag in groep om een speler te pesten, meestal geeft die speler, die 50 cats clears op zijn dak gekregen heeft op .
en dat is de ideale manier om een goede off speler een paar weken koest te houden .
 

DeletedUser1351

Guest
trouwens, ik had op de int server al mijn cats gestopt, en toen ze dat zagen, stopte ze met cats sturen, je teammaats zijn ook belangrijk voor als je een massa cats aanval krijgt, Mighty kreeg er ook een 200 en die hebben we toch ook redelijk kunnen afstoppen in team .
 

DeletedUser1854

Guest
geen gebruik van Sabo's kan ik mij in vinden. in Tatia-Var ging dit redelijk goed. 99% van de spelers hield zich aan de afspraak.
en die 1% werd snel tot de orde geroepen (met wat ik heb gezien / meegemaakt)
Kata's geen echte mening maar wat ik zo lees kan dit ook tot een negatief spelplezier leiden.
 

DeletedUser1351

Guest
Klopt . Echte cats spelers sturen clears met 1000 cats en 250 ram. Twee maal op je boerderij en 1 x op je ph. Dan heeft dat dorp gedaan met spelen. Iets vettigers om tegen te krijgen bestaat niet. Buiten je jezelf kan verdedigen tegen cats met troepen en tegen saboteren niet.
 
Bovenaan