verkenners

DeletedUser

Guest
Is het normaal dat je geen rapporten krijgt als je tegenstander verkenners gebruikt??

En waarom kan je die dingen met edels gebruiken?? Is dat niet wat te OP want zo verliezen de kroners nooit iets en blijven ze maar sterker en sterker worden.

En waarom krijgen niet kroners geen verkenners, heb ik nog nooit gehad en ben te gierig om ze te kopen maar zo geef je de kroners steeds meer voordelen en de gewone spelers kunnen zo te zien niets want ze krijgen niets...
 

DeletedUser397

Guest
Zeker dat ge nu niet gewoon met een anti-kronen kruistocht bezig zijt? Officieren zijn er reeds van dag 1 van W1 van de NL server. Nooit werd er de verkenner verweten OP te zijn. Is trouwens zelf de duurste officier van de bende (24 kronen per stuk). En eerlijk, ik ben die nog NOOIT tegen gekomen.
 

DeletedUser

Guest
heb er deze morgen 5 tegengekomen, clear en edels gingen dood zijn anders...
 

DeletedUser

Guest
Heb TW2 zon 9 maanden gespeeld, nog nooit een verkenner tegen gekomen.

En precies zoals Furyan zei, dat je tegen de instant recruiment feature bent betekent niet dat je gelijk de hele premium functie zwart hoeft te maken, kun je beter gelijk een ander spel gaan spelen.

Verkenners zijn er vanaf dag 1, nog nooit iemand over horen klagen, mooi laten zo lijkt mij
 

DeletedUser6

Guest
Is het normaal dat je geen rapporten krijgt als je tegenstander verkenners gebruikt??

En waarom kan je die dingen met edels gebruiken?? Is dat niet wat te OP want zo verliezen de kroners nooit iets en blijven ze maar sterker en sterker worden.

En waarom krijgen niet kroners geen verkenners, heb ik nog nooit gehad en ben te gierig om ze te kopen maar zo geef je de kroners steeds meer voordelen en de gewone spelers kunnen zo te zien niets want ze krijgen niets...
Dat is inderdaad normaal, er is namelijk geen sprake van een gevecht, dus hoeft er ook niets gerapporteerd te worden. In het geval van een verkenner ziet de aanvallende speler bij wijze van ruim van te voren of de verdedigende macht te groot is, waarna de aanvallende macht verstandig terug naar huis keert om een volgende dag te vechten. Geen geheel ongewone strategie lijkt me zo.

Ook kleinere legers kunnen gebruik maken van een verkenner, de hoeveelheid eenheden of de samenstelling daarvan heeft geen invloed op het wel of niet in kunnen zetten van een verkenner.

Daarnaast geven 'we' de premiumgebruikers hier niet 'nog' meer voordelen mee, dit is namelijk een van de allereerste features die uitkwamen. De officieren zitten al sinds de interne Alpha in het spel. Zoals @Furyan666 hierboven al aangaf. Maar je hebt zeker wel een punt, er zijn officieren die niet langskomen bij de voorraaddepot beloningen. Mocht er hier vanuit de community wel veel behoefte naar een aanpassing zijn hiervoor (d.w.z. Verkenners en bedriegers als gratis beloningen bij enkele opdrachten ) kan ik dat wel nog doorgeven aan InnoGames.
 
Bovenaan