Verkenner/Bedrieger

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1727

Guest
Sommige spelers doen niks anders als Verkenners/Bedriegers spammen wat de tactiek in het spel ook wel wat weghaalt en een heel groot voordeel geeft ik heb er niks op tegen dat iemand af en toe verkenner/bedrieger gebruikt maar zowat elk treintje een verkenner is overdreven zou het daarom niet mogelijk zijn dat er elke week een limit op zit dat je bv elke week max 10 verkenners/bedriegers kunt gebruiken
 

DeletedUser854

Guest
Kostende dingen niet ontzettend veel kronen a.k.a. geld? Op een gegeven moment is het op zou je zeggen.
 

DeletedUser888

Guest
Ach, als ze ermee rondsmijten. Gewoon beter zijn, geld raakt op.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Je ziet ze vooral in het begin, dan weegt het natuurlijk ook zwaarder mee als je je troepen verliest :p.
 

DeletedUser1517

Guest
Gaat inno games toch niet doorvoeren, verdienen ze goed geld mee. Dan is het jouw taak om ervoor te zorgen dat ze arm worden hé (is nog een leuke uitdaging ^^)
 

DeletedUser1212

Guest
Zelfde discussie om kronengebruik te limiteren.. Oftewel, gaat niet gebeuren, al kan ik mij het goed voorstellen dat je ervan baalt als het steeds tegen je gebruikt wordt.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ach laat het ze maar doen, het zit ze ook vaak genoeg in de weg. Heb wel een aantal zo'n 5-6 clears op me gehad met elk een verkennertje erin op een wat minder verdedigd dorp stond genoeg in om elke clear afzonderlijk wel op te vangen.. tjah dan lopen ze allemaal terug en heb je er voordeel van ^^.
 

DeletedUser19

Guest
Goed, het lijkt me dat hier niet genoeg animo voor gevonden is. En dat de 75% ook niet gehaald zal worden.
Afgekeurd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan