Verholpen [TWX-15964] App: onderkant valt weg

DeletedUser854

Guest
Sinds een tijdje heb ik bij de app op mijn telefoon het probleem dat er een deel aan de onderkant wegvalt en dat het scrollen naar beneden ook niet werkt. Je kan zo geen berichten plaatsen, rapporten selecteren en er iets mee doen en geen eenheden recruteren, omdat de desbetreffende knoppen wegvallen.

Ik had het idee dat in ieder geval één stamgenoten hier ook last van had.

Telefoon: Samsung A5 2016 (Android versie 6.0.1)
Spel: versie 1.68.0 (bijgewerkt begin november)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Bedankt voor je melding @Ennasil en heel vervelend dat dit probleem er is. We hebben hier inderdaad meerdere meldingen over binnengekregen, ik ben echt ook benieuwd wie hier nog meer last van heeft. Mochten anderen dit ook hebben, dan vernemen wij dat graag. Is dit sinds een recente update @Ennasil?
 

DeletedUser854

Guest
Het is iets van de laatste tijd, maar speel niet heel veel op mijn telefoon momenteel. Maar heb niet het idee dat het al sinds november is, eerder sinds een paar weken.
 

DeletedUser1666

Guest
Voor mij precies hetzelfde probleem. Ook op de Samsung A5 valt de onderkant weg en het duurt nu al bijna een maand. En aangezien ik voornamelijk overdag alles plan en verstuur is dit niet fijn . En stagneert ik bijna compleet
 

DeletedUser854

Guest
Enig idee of er binnenkort wat gaat veranderen? Vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens een aanval verstuurd en nu zit ik in de trein en ik kan niet zien welk dorp nu leeg staat (wat kan coördinaten niet zien en alle dorpen heten hetzelfde) en kan geen spionnen sturen om te kijken welken nou leeg staat en ik kan ook al niet klagen tegen stagelopen omdat ik geen berichten kan sturen :( Het is afzien xD Ik heb gelukkig dat ik met mijn coop in een huis woon/op pad ben, anders had ik hem ook niet kunnen vragen om even voor me te kijken via zijn telefoon.
 

DeletedUser1703

Guest
kan hier pls snel iets aan gedaan worden, erg vervelend dit
 

DeletedUser1666

Guest
Het stilzwijgen spreek weer voor zich. Beetje kansloos wel over de update 1.7 berrichten maar op de telefoonapparatuur nog steeds de 1.68. Jmmr dit
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Er wordt absoluut aan gewerkt, alleen wij weten niet op welke termijn dit opgelost zal zijn. Ik snap dat dit geen bevredigend antwoord is, maar het heeft wel degelijk de aandacht.
 

DeletedUser854

Guest
Ik ben wel al handiger, met presets kan ik farmen, via instellingen kan ik van wereld wisselen, alleen recruteren lukt niet, maar goed, zal toch blij zijn als hij het weer goed doet.
 

DeletedUser1666

Guest
meer dan twee maanden een bug hebbende waar niks aan gedaan wordt. Het is bekend bij inno en we zijn er mee bezig is een bekend antwoord. maar fixen ho maar. Ik trek hieruit mijn conclusie wel en zal wel een mooie rating geven.
 

DeletedUser854

Guest
Vandaag weer gemerkt hoe vervelend het is als je zelf.niks kan doen als je.niet.thuis bent :( help ons!
 

DeletedUser854

Guest
Sorry voor de dubbelpost, maar ligt het aan mij of is er nog bijzonder weinig verbetering zichtbaar?
 

DeletedUser854

Guest
Ook zo iets leuks. Wissel je van wereld (via de instellingen want via de uitloggen knop kan het niet), druk je per ongeluk op een wereld waar je niet meer speelt en je geen dorpen meer hebt. Komt dat scherm in beeld met dat je dorpen ten onder zijn gegaan. Ik neem aan dat er dan onderaan een optie is met herstarten, maar die kan ik dus niet zien, dus nu kan ik niks meer met de app. Dus ga hem er maar afgezien en opnieuw installeren. Zucht.

WETEN JULLIE WEL HOE IRRITANT DAT IS?!

Einde rant.
 

DeletedUser854

Guest
Breaking news:

HIJ DOET HET!

Voor de mensen die zeggen, zo'n blond meisje, had ze hem niet eerder opnieuw kunnen installeren, d at had ik natuurlijk al gedaan, maar nu heeft het geholpen! :D:D:D
Mijn dank is groot!

P.S. sorry voor de dubbelpost, maar ik vond het nu wel geoorloofd.
 

DeletedUser854

Guest
Update: hij doet het al weer niet meer :( Zucht.. Maar het kan dus blijkbaar wel.
 

DeletedUser813

Guest
Is er al meer bekent nu, want nu heb ik er ook last van ook een A5. Na software update van de telefoon, kan je gewoon niets meer op de TW app.
 
Bovenaan