Meer informatie vereist Tw2 crashes

DeletedUser888

Guest
Ik heb sinds gisteravond crashes van alleen mn tw2 tabblad. Het scherm hangt en ik kan dan helemaal niks doen. Enige manier om dit te fixen is het tabblad te sluiten en een nieuwe te openen.
Chrome is mijn browser en ik heb de cookies al verwijderd, wat niet hielp. Ik heb dit probleem niet bij een andere website.
De crashes gebeuren iedere 2 tot 3 minuten.
 

DeletedUser1387

Guest
ik had eergisteren hetzelfde probleem voor een tijdje, ondertussen wel geen last meer van gehad
 

DeletedUser855

Guest
Deed je iets speciaals toen de 'crash' zich voordeed? Kan je meer informatie geven?
 

DeletedUser888

Guest
Soms ben ik mijn map aan het verslepen, soms is het een preset indrukken. Andere keren is het mn rapporten of berichten openen. Ik heb er geen patroon in kunnen vinden.
 

DeletedUser855

Guest
Hangt je scherm gewoon vast of krijg je echt een witte pagina met een error?
 

DeletedUser888

Guest
Alleen mijn tw2 tabblad zit dan vast. Alle andere programma's en tabbladen kan ik wel gebruiken. Ik kan zo lang wachten als ik wil, maar er zal niks gebeuren.
 

DeletedUser1319

Guest
Ik heb dit dagelijks, als je een tijdje online bent blijft Mozilla firefox hangen. Soms doet die het daarna even weer maar vaak na 1 minuut krijg je al een crashrapport. Nadat je firefox opnieuw opstart na het crashrapport is die weer een tijdje goed.
Ik heb dit alleen met tw2 en op meerdere computers.
 
Bovenaan