Community Tw 2 Verslaving

Peeters

Ervaren Lid
Waaraan kan je merken dat je verslaafd bent aan
tribalwars:

01. Ik neem een stuk hout mee naar de supermarkt om er ijzer mee te kopen.

02. In de dierenwinkel vraag ik: "Wat is de defensieve waarde van deze hond tegen infanterie?"

03. Op het schoolplein geef ik alle stoeptegels coördinaten en ik verdeel ze in vier kwadranten.

04. Ik stuur drie vrienden naar tegel (673|122) om dat dorp te edelen.

05. In mijn agenda staan al mijn vrienden en vijanden met hun coördinaten.

06. Op mijn visitekaartje staat mijn username, mijn stam, de namen en coördinaten van mijn dorpen en hoeveel edelmannen ik gedood heb.

07. Ik verbaas me erover dat mijn salaris maar eenmaal per maand uitbetaald wordt en niet elk uur.

08. Op mijn werk vraag ik mijn chef of hij een niet-aanvalsverdrag met mij wil sluiten.

09. Er belt een klant om een offerte aan te vragen. Ik antwoord: "Dat gaat ongeveer 10.000 grondstoffen kosten, ik stuur wel een PM voor de details."

10. Als ik een nieuwe auto koop, vraag ik hoeveel velden per uur hij kan rijden en hoeveel grondstoffen hij kan vervoeren.

11. Voordat ik bij mijn buurman een kopje suiker ga lenen laat ik mijn kleine broertje de keuken van de buurman bespioneren.

12. Als ik de schutting van de buren te hoog vind, ga ik een ram bouwen.

13. Voordat ik een huis koop, ga ik na hoeveel hout, klei en ijzer de tuin per uur kan produceren.

14. Als er iemand met mij flirt, vraag ik: "Zullen we een persoonlijke alliantie sluiten?"

15. ik vraag al mijn vrienden om versterkingen te sturen, want zondag komt mijn schoonmoeder op bezoek.

16. Ik zet mijn auto nooit zo ver weg dat ik er niet tijdig defensieve troepen naar toe kan sturen.

17. Ik zie een politicus op tv en ik vraag: "Van welke stam is die edelman?"

18. Ik open een atlas en houdt mijn vinger boven een stad om het aantal punten te zien.

19. Ik durf geen tweede e-mailadres te nemen omdat ik bang bent om geband te worden.

20. Ik sla de buren dood en ik roof alle meubels waar ijzer of hout in zit.

21. Ik heb geen vierkante maar zeskantige ogen.

22. Ik word wakker, ik haal mijn hoofd van het toetsenbord en ik klik op [berichten] om te zien wat er is gebeurd terwijl ik sliep!!!!!!!!!!!!!!!!!

23.'als ik ruzie krijgt vraag ik me of hoeveel moraal die heeft
 
Bovenaan