Topstammen, of toch niet?

DeletedUser1319

Guest
dat weet betty ook wel want CV, heeft ook altijd kronenspelers gehad;)

Ik ben benieuwd wie van de CV leden dan kronen gebruikt?
Volgens mij namelijk niemand...


Raar dat je het woord fair gebruikt, omdat kronengebruik toegestaan is. Misschien wat kort door de bocht maar dit spel draait op uitgaven van kronenspelers!

Natuurlijk zijn wij als niet kronen spelers blij dat sommige spelers veel euro's in dit spel pompen zodat wij gratis kunnen blijven spelen. Maar er moet wel een balans blijven. Sommige spelers kopen gewoon hun plek op de ranglijst. En dat verdiend zeker geen respect.

De stam winners is daar een voorbeeld van. Als je op die manier een spel wil winnen kun je dat moeilijk fair noemen...
 

Jordi379

Actief Lid
@betty blue wie precies gebruiken en wie niet is niet zeggen.dat weet jij als stamleider ook niet net als geen enkele stamleider dat precies kan weten. maar toen ik in cv. zat had ik co-ops die vaak meer als genoeg uitgaven.die hadden dan flink aantal bouw wachtrijen,boost voor troepen en gs en/of kochten troepen voorbeeldje op leeds dowbrutus ofzo (weet niet of dat precies zijn naam was is allemaal al weer tijdje terug:D)
jaa bij deze stam is er nu eens door een paar flink gespendeerd waardoor stam lvl zo hoog was(was op eerdere werelden ook te zien denk aan richard11 op leeds met infinity).voor de rest word er door een paar hier echt kronen gebruikt maar zijn er ook genoeg die niet of nauwelijks gebruiken(net als iedere stam die wel heeft).ik snap best dat je clarys mist en daarom weer op zoek bent naar avontuur maar zeg eens eerlijk heb jij nooit kronen uitgegeven ook al was het bijvoorbeeld gewonnen kronen van het AF?;)
daarnaast denk ik dat plek op de ranglijst kopen wel weer wat ver gaat om te zeggen(dan moet je volgens mij wel erg veel uitgeven) maar dan als nog zou ik dat liever hebben dan bb Edelaars of spelers die inactieve co-ops gebruiken om zo hoger te komen. natuurlijk ben en blijf ik het wel met je eens dat zonder kronen en alles hoog in de ranglijst komen het meeste aan skills laat zien. al zijn zelfs daar altijd factoren zoals start positie(ligging) aantal waar je meteen oorlog mee hebt etc. van toepassing.

okee, ja bij ons was het van af het begin chiller met farmen door stamlvl maar er zijn even goed een groot deel bij ons die niet/amper kronen gebruiken. om dus voorbeeldje te noemen de nummer 1 op de ranglijst van dit moment sponks(die zoals je kon zien bij wereld wedstrijden op AF telkens bij zonder kronen staat). echter met dat chiller farmen krijg je wel meteen een aantal stammen die zich meteen vol tegen je keren(ja meer als cv. bijvoorbeeld had:rolleyes:).

kort gezegd achter bijna ieder voordeel zit een nadeel en visa versa. wil je hier over discussiëren wat lang genoeg kan maak er dan apart topic over:p

(ja ik weet het typ weer eens een veel te lang verhaal,maar ben nooit echt goed geweest in samenvattingen:D)
 

DeletedUser678

Guest
Top: Curacao.
Top 4 spelers hebben de volle 9k ODA met 32 dorpen. Zo efficiënt clearen heb ik nog nooit iemand weten doen


PS. Sarcasme
 

DeletedUser1247

Guest
De heavy boys van curacao die van een sabotage verdrag een nap/kroon limiet/geen barbaren dorpen edelen afspraak maken :p
 

DeletedUser1059

Guest
Je kan ze ook geen 1 vinger geven he ;)

Proberen meteen alles d r uit te slepen .....


Moet zeggen als ze wat minder BB edelen, net als SoD zo graag doet ze al op iets meer sympathie zouden kunnen rekenen.....

Bij SoD kan je nog instuckties opvragen hoe je een Barb edelt.......

Buitengewoon :rolleyes:

PS : cynisch
 

DeletedUser1247

Guest
Cursus barbarendorpen edelen voor dummies.

gewoon aanvallen met edelen, geen weerstand alleen een paar keer aanvallen met edelen. Wel wat andere eenheden meesturen anders gaat het mis. En verder rustig afwachten.

Daarna snel speervechters opleiden en dan farmen.

Let wel op het puntentotaal van de barbarendorp, hoe hoger hoe beter

en als je een hebt, snel hernoemen en wegwezen. Meestal worden ze eerst een paar keer aangevallen door spelers die denken dat het nog een barbarendorp is.

Dit houdt binnen een paar uur op
 

DeletedUser924

Guest
Tsja...maar goed deze wereld is wel heel overdreven. Maar goed dat weet iedereen. dus ehm...ik weet eigenlijk ook niet waarom ik deze overbodige opmerking maak. Komen misschien weer overbodige tegenreacties op en eh....waarom zouden we het er uberhaupt over hebben. kom niet aan Betty. Topspeler.
 

DeletedUser924

Guest
Je kan ze ook geen 1 vinger geven he ;)

Proberen meteen alles d r uit te slepen .....


Moet zeggen als ze wat minder BB edelen, net als SoD zo graag doet ze al op iets meer sympathie zouden kunnen rekenen.....

Bij SoD kan je nog instuckties opvragen hoe je een Barb edelt.......

Buitengewoon :rolleyes:

PS : cynisch
Pfff...aanfluiting of het nu cynisch is of niet. is alsof je als ehm...40 jarige gaat knikkeren met een driejarige en dan gaat klagen over dat de 3 jarige laf knikkert. Hmm..slecht beel. Ehm...alsof je met zijn 6en 1 persoon uitdaagd en vervolgens diegene uitlacht omdat ie zich alleen verdedigt en niet aanvalt. Pfff...slechter nog. maar ik denk dat anderen die dit lezen de boodschap begrijpen ook al ben ik slecht in een mooi beeld te scheppen.
 

DeletedUser678

Guest
Pfff...aanfluiting of het nu cynisch is of niet. is alsof je als ehm...40 jarige gaat knikkeren met een driejarige en dan gaat klagen over dat de 3 jarige laf knikkert. Hmm..slecht beel. Ehm...alsof je met zijn 6en 1 persoon uitdaagd en vervolgens diegene uitlacht omdat ie zich alleen verdedigt en niet aanvalt. Pfff...slechter nog. maar ik denk dat anderen die dit lezen de boodschap begrijpen ook al ben ik slecht in een mooi beeld te scheppen.
Nuja hier zeg je 6 tegen 1 persoon. Dan denk ik dat je geen besef hebt wat er vroeger gebeurde met Fst waar wij het ook van gewonnen hebben. 40 leden hadden zij in het begin, waren hen ook 2 tegen 1 in het voordeel hoor. Skills haalt het gewoon van aantallen.

En wat er nu aan het gebeuren is met SOD is het hetzelfde: een speler met 8 dorpen, allemaal barbjes, met letterlijk geen enkele unit offence. Probeer je aan te vallen staat er binnen de 2 uur 100K def in, leuk is anders :p

Dan kan je beter mensen doorverwijzen naar tribalhugs.
 
Bovenaan