Topstammen, of toch niet?

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Alleen als we iedereen gaan doorverwijzen naar tribal hugs dan blijft er zo weinig over op de werelden he ;)

Daarnaast: als de ervaren spelers elkaar blijven opzoeken in de bekende stammen, hoe kunnen we verwachten dat nieuwe / mindere spelers weten hoe het moet (of "zou moeten") :) niet iedereen (of de meesten) is in staat dat soort dingen zichzelf aan te leren :)
 

DeletedUser1247

Guest
Misschien haalt tribal hugs dan wel de 5000 spelers per wereld o_O

Uhmm naja misschien komt het ook omdat er nog amper een kip dit spelletje speelt en blijft er uiteindelijk geen bal meer over om tegen te spelen ? Je ziet steeds weer dezelfde spelers die geen tijd en moeite in dit spelletje stoppen, ze worden iedere wereld weer weg gespeeld.

Innogames moet eens met dat eindspel op tafel komen em wat grote updates die dit spel veel meer animo geeft en niet begint te vervelen na een gegeven moment.

Het ligt niet aan ons dat nieuwe spelers niks word geleerd en dat men elkaar maar weer opzoekt. Het ligt hem puur aan de spelers aantallen per wereld, nu zijn er maar een 10 aantal stammen waar een klein aantal ook echt serieus aan het spelen is.

We kunnen wel zo een jaar door blijven gaan maar dan weet ik bijna wel zeker dat dit spelletje zo goed als dood is voor de nederlandse server.

Kortom gezegd update dit spel make it great again en adverteer ermee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1059

Guest
Pfff...aanfluiting of het nu cynisch is of niet. is alsof je als ehm...40 jarige gaat knikkeren met een driejarige en dan gaat klagen over dat de 3 jarige laf knikkert. Hmm..slecht beel. Ehm...alsof je met zijn 6en 1 persoon uitdaagd en vervolgens diegene uitlacht omdat ie zich alleen verdedigt en niet aanvalt. Pfff...slechter nog. maar ik denk dat anderen die dit lezen de boodschap begrijpen ook al ben ik slecht in een mooi beeld te scheppen.

Daar heb je gelijk in , je voorbeeld gaat helemaal nergens over :p

Tsja...maar goed deze wereld is wel heel overdreven. Maar goed dat weet iedereen. dus ehm...ik weet eigenlijk ook niet waarom ik deze overbodige opmerking maak. Komen misschien weer overbodige tegenreacties op en eh....waarom zouden we het er uberhaupt over hebben. kom niet aan Betty. Topspeler.

Klopt ook, compleet overbodige opmerkingen en mening :D
 

DeletedUser924

Guest
Alleen als we iedereen gaan doorverwijzen naar tribal hugs dan blijft er zo weinig over op de werelden he ;)

Daarnaast: als de ervaren spelers elkaar blijven opzoeken in de bekende stammen, hoe kunnen we verwachten dat nieuwe / mindere spelers weten hoe het moet (of "zou moeten") :) niet iedereen (of de meesten) is in staat dat soort dingen zichzelf aan te leren :)
:) Dat.

Niet dat ik nou zo'n geweldige speler ben. Maar ik probeer het nu door een nieuwe stam op te richten en nieuwe onervaren spelers te onderrichten. Tsja weinig kans dat ik met mijn stam een server ga winnen. maar de uitdaging is er wel. Ik heb het plezier weer terug in het spelletje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
:) Dat.

Niet dat ik nou zo'n geweldige speler ben. Maar ik probeer het nu door een nieuwe stam op te richten en nieuwe onervaren spelers te onderrichten. Tsja weinig kans dat ik met mijn stam een server ga winnen. maar de uitdaging is er wel. Ik heb het plezier weer terug in het spelletje.
Goed om te lezen! :)
 

DeletedUser924

Guest
Goed om te lezen! :)
Ik praat hier trouwens op de verkeerde server. lol. Ik doe bovenstaande op de server Munkholmen. Maar goed het lijkt erop dat ik nu geslacht word. Onze bg heeft net besloten om met onze gezamelijke vijanden samen te werken om ons te gaan edelen. Tsja zo gaat dat.
 

DeletedUser678

Guest
Ik praat hier trouwens op de verkeerde server. lol. Ik doe bovenstaande op de server Munkholmen. Maar goed het lijkt erop dat ik nu geslacht word. Onze bg heeft net besloten om met onze gezamelijke vijanden samen te werken om ons te gaan edelen. Tsja zo gaat dat.
Oh ja klinkt hier bekend
Flopstam: GFI/IFG. Achter de rug van hun "NAP met oog op BG" bij de vijand gaan vragen voor een BG onder strikte geheimhouding om ons, de "NAP met oog op BG" te backstabben. Het laagste van het laagste mogelijk, en ons in hun berichtgeving als een stam met spanningen waar wij bedreigingen zouden geuit hebben naar hun toe.

Mooie reden gegeven natuurlijk om ons in het geniep het mes in de rug te steken, en zeer onder de gordel gespeeld om niet weggeëdelt te worden door ons terwijl je een maatje kan gaan zoeken om ons mee aan te pakken.

Kan me geen grotere schande inbeelden die je hier als diplomaat van IGF/IFG hebt aangedaan. Liegen tegen je leden over berichten die wij zogezegd gestuurd zouden hebben met bedreigingen of waar spanningen van zouden komen, alsook eigenlijk een BG zogezegd willen aangaan met ons maar eerst een NAP willen, omdat je meer tijd nodig hebt om met de vijand in het geniep in zee te gaan, en omdat je niet van het eerste moment ingepakt wou worden door ons.
 

DeletedUser678

Guest
En dan nog: wees loyaal in de stamomschrijving van GFI
Als ze als stam op zich met de leiding nog niet eens loyaal zijn, hoe moeten ze dat dan verwachten van hun leden xD
 

DeletedUser1610

Guest
ik zie dat als een compliment dat stammen samenhokken om de betere stam te verslaan. In het verleden is dat altijd goed uitgedraaid, zeker met zoveel overleg naar hun leden. sterk werk!
 

Jordi379

Actief Lid
achja sommige hebben niet eens fatsoen om op pb te reageren als je ze probeert te helpen #handlewithcare(wat ook nog een leider is)
ik bedoel ik gaf aan te willen helpen en wat doen ze sinds dien niks in betreffende provincie maar in plaats daarvan hulp zoeken voor tegen ons. ben benieuwd wanneer ze dat bij hun BG gaan doen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1373

Guest
Deze wereld is wel redelijk klaar. Althans: in ieder geval voor Losers.

GFI werkt momenteel samen met W waardoor W de eindwinst in de schoot geworpen krijgt. Vermoed dat veel spelers van GFI hopen uiteindelijk de overstap te kunnen maken naar W.

Dus:
Top: Winners (Krijgen vaak te weinig credits vanwege hun kronengebruik maar ze spelen het diplomatieke spel slim.)
Flop: Losers (Wij zijn te inactief en te klein om nog iets uit te kunnen richten. Op naar de volgende wereld!)
 

DeletedUser1373

Guest
@Kr33log Onze leider (Illy) is inactief en zal niet meer online komen. Hoe komen wij nu in het bezit van het stamoprichterschap?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Stemming op jullie forum houden wie de nieuwe oprichter moet worden, de resultaten daarvan doorsturen naar de support. @Orvael
 

DeletedUser1517

Guest
Dit topic terug wat leven in blazen ;)
Om eigen stam niet te noemen:

- TOP: GFI
- FLOP: Losers, alleen maar deffnoobs
 
Bovenaan