Toppers en floppers

DeletedUser1635

Guest
Ja ik kan er over zeiken omdat ik nooit een muur heb gekroond. :p En al kijk ik hier naar het plaatje vanaf mijn kant zie ik dat alleen jullie muren hebben gekroond. In elk dorp dat hier werd overgenom werd de muur en meestal kerk gekroond. Dit leide uiteindelijk naar het stoppen van veel spelers. Waardoor je uiteindelijk tegen 3 spelers speel. En dan vinden jullie het nog steeds nodig om jullie muur en kerk te kronen. En dan wordt er gezegd dat ze of geen kronen gebruiken of dat dit de eerst keer is.
Als je dan zegt ik stop ermee ben je een noob en een loser die niet doorzet want op wereld blabla had ik 5 dorpen en won nog steeds tegen spelers met 7x zoveel dorpen. Dan is er meer 1 ding mogelijk en dat is dat het zulke slechte spelers waren dat ze niet eens met 35 dorpen 5 dorpen konde pakken. Dit kan ik zelf moet je nagaan.

Veder ben ik ook een mens en had niet naar de datum gekeken. Heb al gezegd dat ik fout zat. Kijk nu nog maar eens naar wat jij allemaal heb gezegd Death. Want jij kan er ook wat van. Vooral al geef ik een keer een compliment dan wil jij gelijk je gun pakken om te schieten met vuur. We weten bijde wel wat ik hiermee bedoel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@mighty hood of je nu gelijk hebt of niet death heeft altijd gelijk en heeft altijd het laatste woord ;):rolleyes:
hoe gaat het forum lied? flap flap flap....:)
 

DeletedUser2045

Guest
Hmm, Wat wilt de "community" ? zal ik dan ook maar even berichten/fotos plaatsen van death? of is het wel duidelijk?
 

DeletedUser2045

Guest
nee trek de aanvraag terug trouwens, wat kan mij die kindje nou schelen eigenlijk xD Mensen ik zeg u bij deze vaarwel, en voor een aantal Tot wereld 67 van TW1 ! :)
 

DeletedUser1935

Guest
Mulgrut , post maar joh
We zijn nu toch bezig met een hoop bullshit richting mij te gooien

Heb ik in jou provincie ook een muur gekroond muilgruisje ??
Heb je daar ook bewijs van waar 8 dagen verschil tussen zit

Slim dat je maar zwijgt dan ;) beter geen modder gooien dan zoals mighty modder in je eigen gezicht gooien
 

DeletedUser1635

Guest

Hiervan een remix maken zou wel leuk zijn.

Het enige waar death mee komt
is een foutje die Mighty hood heeft gemaakt.
Maar het maak mij toch niet uit
Omdat death meer onzin zegt
Blah blah blah blah
Het enige dat we horen is 8 dagen verschil
Maar hij kroont geen muren.
Maar een paar posten later toch weer wel.
Omdat het is ya ya ya ya
Blah blah blah blah
Het enige dat we horen is noob, noob, noob
Dus wat wij zeggen is hoe jullie met zo veel kronen spelen
Ja we geven er niks om dat we worden overgenomen
Omdat het is kroon, kroon, kroon
Blah blah blah blah

Zo iets ofzo het is slecht. But i dont care what you say cuz its blah blah blah :p
 

DeletedUser1935

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik geen kronen gebruik mighty ;)
Ik heb gezegd dat die muur in jou provincie niet gekroond is en dat ik geen massas kronen uitgeef
Ook heb ik gezegd dat als ik ergens een muur kroon ik hier ook eerlijk over ben ;)
Vandaar dat ik ook zei dat ik mijn muur in de provincie van MDH heb gekroond
Maarja door 5 muurlevels heb ik ook al 150+k def gemold zeker?

Voor alle duidelijkheid ook zonder de muur te kronen was ze aanval dood ;)
Stond 30k/30k/30k en 10k ZC
Ik kroonde omdat het niet men eigen def was ;) die geraakte niet optijd daar ;)

Nee mighty het kan je echt niet schelen he?
Riddle me this ;)

ALs het iemand niet kan schelen

- Gaat hij dan dagenlang onozel doen in pm
- Gaat hij dan forum discussies uitlokken ?
- Gaat hij dan in pm zeggen dat zijn eigen inactiviteit de grootste reden is dat hij weggespeelt word in pm , maar alsnog andermans naam zwart maken op het forum?
- Gaat hij dan random rapportjes plaatsen zonder effe te checken of ze kloppen?


Ga eens naar de Fora van W21 , daar ben ik gestopt , niet eens omdat ik weggespeeld werd , maar omdat de wereld toxic was
Daar ga je geen post van mij vinden , zeker niet nadat ik gestopt was , waarom? het boeide me niet ;) waarom al die extra moeite er dan insteken ;)

Jullie willen gewoon je eigen zwakheden niet toegeven , en de laatste paar werelden zien we dat meer dat er dan op het forum met modder gegooid moet worden ;)

Ik antwoord daarvoor met lange berichten die meer uitleg geven mighty , maar jij blijft met leugens komen , je blijft mijn woorden verdraaien en valse info posten ;)

Ook wil ik nog even tegen @mulgrut iets zeggen
Jij gaf aan dat de win mij boeide right ;)

Mss moet je dit is vragen aan @Sir Jokke bijvoorbeeld
Ik kreeg op W26 de kans om in de winnende stam te zitten en in de hall of fame te staan ;) , Ik zat een tijdje in die stam om te helpen met VP heb ook dorpjes van mezelf afgegeven toen

Maar vraaag is of de win mij ene flikker boeit ;)
Ga kijken op de hall of fame van die wereld , dan weet je genoeg blaaskaak ;)
 

DeletedUser1635

Guest
Beste Deathscythe96,

Ik zou het erg waarderen al wil je deze zin nader uitleggen. Zo ver ik kan na gaan heb ik inderdaad een fout gemaakt met een rapport die oud was.
Welke leugens zijn er nog meer of welke woorden verdraai ik?

"Ik antwoord daarvoor met lange berichten die meer uitleg geven mighty , maar jij blijft met leugens komen , je blijft mijn woorden verdraaien en valse info posten ;)"

Ik kan namelijk wel uitleggen dat er van jullie kant erg vaak leugens worden rond gezaaid.

Anti komt aan zen punten omdat hij zen best doet en niet afgeeft , speelt trouwens 100% gratis ook nog ;)

http://prntscr.com/mp3suz
Rapport in de post: http://prntscr.com/mp3t69
Rapport van overnamen: http://prntscr.com/mp3uvv
Ik was toch de kroner ?
Ik zie rapporten voorbij komen met allerlei namen en

Ik was toch de kroner ?
Ik zie rapporten voorbij komen met allerlei namen en niet de mijne
Jullie willen mij hier graag aanvallen op het forum om dat je in game tekort komt
Maar als je mij aanvalt kom dan ook met rapportjes van mij
Je hebt het over het dorp van Old , mijn dorp kneus , daar is nooit de muur gekroond

Ben nog steeds aant wachten van enig bewijs richting mij
Jullie blijven mij aanvallen en als het waar was zou ik zeggen ja ik kroon muren , who cares
maar het is niet eens zo en toch word ik telkens persoonlijk genoemd
;)

Ik zal het nog een keer onderstrepen en dik maken. Wat is dit? weer een verdraaing van je eigen woorden want die heb je wel vaak niet? hier nog een.
http://prntscr.com/mp45ng
rapport:http://prntscr.com/mp435p
http://prntscr.com/mp43qv
Dorp dat werd aangevallen door rammen http://prntscr.com/mp44ox

Dus vriendelijke vriend, ik weet dat ik een fout heb gemaakt met dat rapport. Kijk ook maar eens naar jullie eigen "foutjes"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1939

Guest
Hehe, er zit een verschil tussen 177k ODA en 50k punten, en 270k ODA en 200k punten ;)

En doe alsjeblieft niet alsof swoot niet meer in de stam zit vanwege zijn kronengebruik... danku
 

DeletedUser1935

Guest
Wasstraat
-------------
1. 200k punten en 2m ODA , in een goede stam compenseer je elkaar ;) , Anti kan er niet veel aan doen dat wij alles voor zijn neus afknallen

2. Swoot zit niet in de stam uit eigen beweging , nadat ik hem openbaar heb blootgelegd als iemand die al maanden leugens verkondigd , hij heeft zogezegd de leiding niet gekozen , terwijl zijn voorstel wel was mij als oprichter te pakken ;) Omdat hij dacht dat hij mij om de vinger kan draaien
Mijn punt is dat deze stam niet om kronen draait , of je nu 100 euro per dag kroont of 0 euro over de hele wereld
Swoot komt er ook niet meer in ;)

Mighty Hood
----------------
1. Ik zeg duidelijk als ik muren kroon dan ben ik daar eerlijk over , in dat geval was het lulkoek ;)
Tevens ben ik ook duidelijk en eerlijk geweest over de muur bij MDH
2. Over dat succeswensen , een quiter die mij s6 wenst IRL , terwijl ik altijd met alles wat ik doe mij 110% inzet , een beetje raar. Je weet ook wat je wilt insinueren met dat bericht toch :p
3. Je wilt dus zeggen dat ik maar in 1 dorp de muur heb gesloopt? 800k ODA in 3 dagen komen van de paashaas zeker ( ow wacht die is nog niet geweest)
4. Welke leugens zit ik dan rond te vertellen , denk je echt dat mijn gesprekken naar anderen om jou gaan ( en ik ben het grote ego )
5. Het verschil tussen jou en mij is dat je op een kroonmuur loopt en meteen loopt te janken , als ik op een kroonmuur loop loop ik nog is met meer rammen ;) Kan je weer van voor af aan beginnen.
6. Ja jij speelt gratis ;) , maar ik zal dan ook maar over jou beginnen zeker
- Je snipedd aanvallen voor 7-8 spelers
- Je timed aanvallen voor 7-8 spelers
- Je verstuurd edels voor 7-8 spelers

7. Welke leugens heb jij nog verteld?
- Dat ik alles doe op de co-op van OldWoman
- Dat ik alles doe op de co-op van MigLegacy
- Dat ik massas kronen gebruik voor mijn legers ( exactly : 0 )
8. Ook lieg je tegen jezelf!
- Ik verlies omdat mijn vijand kroont
- Ik verlies omdat mijn vijand een BB pakt in mijn provincie (voor geloof) nadat ik eerst zelf 10 BB heb ge-edeld die niet eens diende om een kapel of kerk in te zetten
9. Je zegt dat ik dingen herhaal en het enige wat ik kan zeggen is over je rapportje dat niet klopte , lees mijn eerste reactie op jou eens opnieuw.
10. Je herhaalt zelf maar 1 ding en dat is dan nog een zin dat jij verkeerd interpreteert , dat over de muur niet kronen ging over de specifieke situatie die je zelf hebt aangehaald en in dewelke jij zelf hebt aangetoond dat je zevert.
11. Ik vertel leugens over jou , ik zou zeggen ... SHOOT! (ben zeer benieuwd)
12. Door goeie acties had je men respect verdiend maar je bent die verloren door
- Massas BB te edelen
- Leugens verkondiggen op het forum
- Mij persoonlijk aanvallen over muren kronen tegen jou terwijl ik tegen jou 0.00000 muren gekroond heb

En mighty ik hoef geen rapporten terug te zoeken
Mij boeit het geen ene flikker of je een muur naar 20 kroont al doe je het 80 keer , je kan tactisch zo spelen dat ze niet weten op welk dorp je aan komt lopen ;) moeilijk om te stacken en een muur te kronen he dan
En nee dan hoef je niet op de sec te timen

Neem een voorbeeld aan wat ik doe
MDH heeft 2 dorpen in mijn provincie , als ik daarop zou aanvallen zou het heel duidelijk zijn dat ik daar kom dus als er dan een stack komt is het kronen van de muur een gigantisch voordeel , minder verliezen per clear betekend dat je meer in offense kan steken , efficient omgaan met je troepen.

Nee in tegendeel ik laat mijn tegenstander telkens gokken waar ik kom en dan moet je wel dodgen , deffen of snipen (alle drie is voor mij goed)
Mighty deffensief ben je een goeie speler , maar offensief kan jij inderdaad niet winnen van een kroner , maar ook niet van een niet kroner met defensieve skills ;)
En nee je hoeft men woorden niet te verdraaien , ik heb niet gezegd dat mensen die af en toe is een muur kronen geen skills hebben.
In tegendeel , weten wanneer het voordelig is om een muur te kronen is iets waar je wel inzicht voor nodig hebt

Maar ben benieuwd over welke leugens ik rondstrooi dan ;)
 

DeletedUser1635

Guest
7. Welke leugens heb jij nog verteld?
- Dat ik alles doe op de co-op van OldWoman
- Dat ik alles doe op de co-op van MigLegacy
- Dat ik massas kronen gebruik voor mijn legers ( exactly : 0 )

Veder gebeurt er niet zo veel met zijn co ops OldWoman en Legacy als Death is geband worden namelijk door hem bestuurt zoals marionet poppetjes maar goed doen we niks aan. Veder beukt hij er zoveel legers''kronen'' Dat je er bang voor wordt niet normaal.

Ik heb even mijn bericht erbij gepakt van eerder.
Je leest nergens dat jij alles doet op het account van de 2 desbetreffende spelers. Ik zeg alleen dat het aardig stil was toen jij was geband, en toen jouw ban voorbij was kwam er opeens leven in, dit gaat dan over aanvallen.

En over die kronen jij denkt dat ik bedoel dat jij legers kroon, dit bedoel ik dus niet met die zin. Ik zeg alleen dat jij kronen gebruikt. De rede dat ik hier nog ben is jouw bericht. https://prnt.sc/mp3suz
 

DeletedUser1935

Guest
dus omdat ik zeg dat je een opgever ben en dat ik geen s6 hoef van jou maar jij het s6 beter kan gebruiken?
Daarom ga je maar ipv je shit die je uitbraakt op te rapen , opnieuw te starten en er nog steeds voor gaan , oorlogje voeren op het forum?

Moet ik de pms erbij halen , dat jij zegt dat ik alles doe op de accs van Old en Mid
Mighty Hood 1.png

Of denk je dat ik niet dingen uit de game kan vissen en posten.
Ik jank gewoon niet over alles zoals jou
Als ik iets zeg op het forum zeg ik de waarheid
Er zijn nog meer screens van dat je dit soort dingen zegt die niet waar zijn
dat weet je zelf VERDOMD goed
je zit in een ontkenningsfase mighty , zoals de beroemde Gordon Ramsay altijd zegt
GET YOUR HEAD OUT OF YOUR ...!!!!

ik heb minder als 1000 kronen gebruikt deze wereld , ik kan op ze minst 10 vijanden noemen die meer hebben gebruikt in de laatste week dat ze actief waren alleen

Moet ik nu ook men zakdoekjes erbij pakken en de hele dag liggen janken?

Nogmaals , je focussed je op de verkeerde dingen

Jou mindset is dit :

- Jij kroont
- Jij gebruikt tacticussen
- Jij gebruikt verkenners
- Als iemand een dorp pakt in mijn provincie gooi ik zonder nadenken al mijn clears erop
- Timen van aanvallen is bijzaak , als ik gewoon een aanval doe lukt het vanzelf wel en ik moet niet veranderen in mijn tactiek
- ik zet geen druk op mijn tegenstander en zij zetten druk op mij , maar ik ben goed bezig
- Ik edel 10 BB maar die 4 BB verdeeld over 4 spelers van mijn vijand , daar moet ik nu heibel over gaan maken
- Jij doet zus , jij doet zo

Een goeie mindset is
- Mijn aanval is niet succesvol , hoe kan ik zorgen dat ik volgende keer wel succesvol ben
- Iemand kroont in mijn provincie zijn muur en zet dat dorp vol def , hoe krijg ik die def weg
- De vijand zet meer druk op mij dan ik op hen , hoe draai ik dit om
- Hoe zorg ik dat ik de clears mol ipv alles snipen en retaken tot dit niet meer lukt omdat mijn vijand 10 tallen clears kan sturen per dag omdat ik niks kill
- Ik pakte 10 BBs mijn vijand 4 (in totaal verdeeld over 4 spelers) , nou daar kan ik niet kwaad om worden

Je bekijkt de verkeerde persoon voor het verliezen
Word is wakker en raap jezelf bij elkaar

Stel jij speelt voetbal
en jou team speelt slecht
Wat doe je dan?
Omdat de vijand 4 gele kaarten hebben gekregen en jullie 0 was het oneerlijk en lag het aan hun vuil spel?
Terwijl je zelf al toegegeven hebt en @mulgrut trouwens ook dat onze aanvallen gewoon beter waren als die van jullie

Ow ook nog een berichtje voor Wasstraat
Als ik MDH opgekuist heb , kom ik voor jou en saleskas , dus maak je borst maar nat
heb momenteel 9 clears en ben aant sparen om daar 17 van te maken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1635

Guest
Ahh oke, een voetbal wedstrijd gaan we spelen. Vindt ik goed mijn team gebruikt doping en jouw team niet. We gaan door zonder pauze of andere poespas. Dit is dus een eerlijk spel volgens jouw?

En als jij iets zeg op het forum is het 100% waarheid, je heb volgens mij nog steeds niet mijn bericht gelezen. Volgens jouw speelt Antiroest 100% gratis. Dit verklaart zeker de kerk en muur die zijn gekroond. En ik was antiroest zijn co op in het begin van de wereld en ik zag daar echt wel kronen. dingen kopen van het rad en boosters die altijd aan stonden. Dat is dus al geen 100% waarheid.

En ik lees nog steeds niet dat jij voor old en legacy alles deed. Alleen kronen voor old zou miss kunnen. En dit was afgeleid van een bericht van jouw waar jij vertelden dat jij gerust voor een co op wilt kronen.

En waar heb ik toegegeven dat jullie aanvallen beter waren? Heb volgens mij 1x gezegd dat jullie een goede actie hadden. Ik kreeg toen gelijk trash talk terug en toen ik je succes wenste weer dus je kan dat wel vergeten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Mighty , voor zover ik weet speelt hij gratis ;) mss in het begin niet , en ik wist toen nog niet dat er een muur en kerk gekroond waren ;)

Mighty mighty mighty , dus jij wilt doping vergelijken met kronen , bekijk het meer als duurdere voetbalschoenen en duurder trainingsmateriaal , tja dan is het nog je motivatie dat telt

Doping is verboden , zijn kronen dat ook ?
Maar qua mentaliteit geld ALTIJD dezelfde regel
De aanhouder wint!!

Mighty moet ik echt jou bericht hier op dit forum WEER kronen
Dat ik Old en Legacy bestuur als marionetten , een marionet doet niks zelf , die word volledig gecontroleerd door een 3rd party , in dit geval mij
Dus stop met bleiren dat je het niet gezegd hebt
 

DeletedUser1517

Guest
:eek: ik ben in shock, zie ik hierboven nu een "redelijk" kort bericht van deathcythe??? Is dit een illusie?
Of zoals ze soms wel zeggen: Is this the real life, or is this just fantasy? :eek:
 
Bovenaan