Top Spelers/Stammen

seayeon

Bekend Lid
Welcome back @Peeters , veel succes op W46
Ben eig best benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren op deze wereld xd al speel ik hem zelf niet
 

Peeters

Ervaren Lid
zelfde als gewoonlijk zeker ...vriendjes maken , en dan int zak zetten om een wereld te winnen ... werelden worden echt klein zo weinig spelers ....jij weet van nix zeker seayeon ? of deaht ;)
 

seayeon

Bekend Lid
Vriendjes maken en dan in het zak zetten? waar heb je het nu weer over? Ik weet niet wat je bedoelt tho , maar heb wel een vermoeden.
Komop , spill the beans Peeters

Dat je nog steeds mad bent over W38 en blind mee gaat in leugens op het internet daardoor zal ik maar niet assumen zeker? @Peeters
 

Peeters

Ervaren Lid
haha in dat stuk heb ik heb het niet over jou , maar zo gaat het toch de meeste wereldjes aan toe ? niet ?
 

DeletedUser1942

Guest
laat ik het ook maar keer zeggen FLOPSTAM: MOA waarom lopen met edels over 12u met wie in godsnaam knuffel je wel niet dan dat je mij moet hebben hahahahahaha
 

DeletedUser1942

Guest
ja tuurlijk ik ben maar alleen dus op den duur mag ik toch hopen dat het ze lukt. vvv zullen ze knuffelen gok ik bve ook zo kunnen ze op de nog mindere goden gaan ;)
 

DeletedUser1942

Guest
idd en binnekort heeft vvv erom heen geededeld dan kun je verder met de bb dorpen hahahahahaha
 

DeletedUser1907

Guest
Ik heb gehoord dan MOA ookal een bg/nap wilt met SS. Het is wel echt een knuffelstam als ik het zo allemaal hoor.
 

seayeon

Bekend Lid
Oei @knuppel wat hoor ik hier , je weet dat ik daar geen fan van ben eh.
Gewoon knokken , alles op rood een goan allee tenzij iedereen zich je op jou stam focussed dan is 1 BGtje wel mooi meegenomen , zolang het quality over quantity bljft
elke stam met meer als 1 BG is die wereld een flop imo
Daar hoeven niet over te discussieren , dat is automatisch zo xd
 

DeletedUser2268

Guest
Ik heb gehoord dan MOA ookal een bg/nap wilt met SS. Het is wel echt een knuffelstam als ik het zo allemaal hoor.
Hier klopt dus niks van. OBI en SS zijn elkaar anders ook aan het knuffelen als je toch bezig bent :)
 
Bovenaan