Top-/flopspelers

Black Cleaver

Nieuwerd
Er schijnt een correlatie te zijn tussen de hoeveelheid kronen en hoeveelheid troepen (en dus offensieve gevechtspunten) ;)
euhm wat?
Als je in al je dorpen off blijft draaien (omdat die sukkels toch nooit aanvallen) kun je steeds hun def slopen en je clears gewoon weer terug aanvullen hoor. hoef je totaal niet voor te kronen.
 

Demolition Team

Casual Lid
euhm wat?
Als je in al je dorpen off blijft draaien (omdat die sukkels toch nooit aanvallen) kun je steeds hun def slopen en je clears gewoon weer terug aanvullen hoor. hoef je totaal niet voor te kronen.
Dat is zeker waar hoor, maar dat impliceerde ik ook niet haha. Ik doelde meer op het gemak van 25/50% items en gekroonde troepen in nieuwe dorpen wat aan het begin werd beschreven. Die items werken je ODA ook zeker niet tegen.
 

Nice day

Casual Lid
Hallo Nice day,

Het karakter Nice day was gepland om te worden verwijderd op in de wereld Golconda (nl59)

Je kan het verwijderingsproces annuleren door in te loggen op je account vóór de verwijderingsdatum.

Hopelijk zien we je weer snel op het slagveld!

Weer een hoop geleerd deze wereld .

Tribals wars 2
 

kalaner

Nieuwerd
Zo en weer een stam om zeep. Zoals het altijd gaat met stammen waar Magic in speelt......

En wat heeft magic er nou weer mee te maken o_O. In game roep je alleen maar dat je 'in het algemeen' praat maar bedoeld/onbedoeld noem je toch altijd namen. Je hebt toch geen idee van wat er gebeurt ofwel? :rolleyes:
 

Nice day

Casual Lid
Lazer toch op man. Op discord zaten jullie continu te konkelen in achterkamertjes. Op het moment dat iemand er ook maar iets over durfde te zeggen was het een zeikert en klopte er niets van. En zie de gevolgen de zeikert had wel degelijk gelijk. Pay to win extreme en er nog anderen voor naaien ook. En van magic weet ik dat hij dat wereld in wereld uit flikt dus dont even go there mate.
Jullie rammen er meer geld in dan dat het winnen van een wereld überhaupt oplevert . Stamlevel 15 alweer ???? Kom op zeg zielige bende zonder eer gevoel zijn jullie. Maar he je kan straks wel zeggen "we hebben de winst gekocht "
 
Laatst bewerkt:

kalaner

Nieuwerd
Hahahaha ik proef iets van jaloezie... maar goed, jij leeft in je eigen wereld. In jou ogen kan niemand iets goed doen zodra je geen gelijk krijgt. Je bent al te janken als je ergens buiten wordt gehouden. Sommige dingen gaan jou ook helemaal niks aan. Ik speel al jaren samen met magic side-by-side en hij is iemand die beslissingen durft te nemen en daar ontbreekt het vaak aan bij andere. En als daar dan een naam aan komt te hangen bij zieligerds zoals jij dan is dat zo.. Daar zullen we echt niet wakker van liggen.

Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker de sims gaan spelen ofzo. Kun je iedereen maken zoals je zelf wilt!

Als je tegenwoordig een wereld wil winnen heb je kronen nodig dus ik zou zeggen als je ambities hebt zou ik maar met flappen gaan zwaaien... Thats how it works!

Ga maar lekker je accountje verwijderen... vergeet dan niet het account hier op het forum want daar zit echt niemand op te wachten...
 

Nice day

Casual Lid
Hahahaha ik proef iets van jaloezie... maar goed, jij leeft in je eigen wereld. In jou ogen kan niemand iets goed doen zodra je geen gelijk krijgt. Je bent al te janken als je ergens buiten wordt gehouden. Sommige dingen gaan jou ook helemaal niks aan. Ik speel al jaren samen met magic side-by-side en hij is iemand die beslissingen durft te nemen en daar ontbreekt het vaak aan bij andere. En als daar dan een naam aan komt te hangen bij zieligerds zoals jij dan is dat zo.. Daar zullen we echt niet wakker van liggen.

Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker de sims gaan spelen ofzo. Kun je iedereen maken zoals je zelf wilt!

Als je tegenwoordig een wereld wil winnen heb je kronen nodig dus ik zou zeggen als je ambities hebt zou ik maar met flappen gaan zwaaien... Thats how it works!

Ga maar lekker je accountje verwijderen... vergeet dan niet het account hier op het forum want daar zit echt niemand op te wachten...

Als jij je prettig voelt bij het naaien van mensen top. Ik leef in mijn eigen wereld klopt helemaal maar dan in eentje die er toe doet en niet in een vr wereldje waar jullie in zitten. Die jaloezie waar jij het over hebt is totaal niet van toepassing vriend. En dat jij al jaren met magic samen speelt geeft dus exact aan hoe jij dus ook in elkaar steekt. En je kan jezelf wel erg populair vinden maar mijn hond wil zijn poot nog niet tegen je optillen. Ik zeg kruip nog even lekker lepeltje lepeltje tegen magic aan en have fun.
 

kalaner

Nieuwerd
Ik weet niet precies wat je hond er nu weer mee te maken heeft? Altijd leuk om te lezen hoe mensen kunnen oordelen over zaken waar ze echt helemaal niks vanaf weten. Je baseert je mening alleen maar op verhalen en niet op feiten. Maar goed, ik wens je veel plezier en succes op andere werelden. Mocht ik je ooit nog tegen komen dan heb ik in ieder geval mijn nummer 1 target gevonden :)
 

NoManBehind

Nieuwerd
Ik weet niet precies wat je hond er nu weer mee te maken heeft? Altijd leuk om te lezen hoe mensen kunnen oordelen over zaken waar ze echt helemaal niks vanaf weten. Je baseert je mening alleen maar op verhalen en niet op feiten. Maar goed, ik wens je veel plezier en succes op andere werelden. Mocht ik je ooit nog tegen komen dan heb ik in ieder geval mijn nummer 1 target gevonden :)

Dan geef je jezelf wel een hele makkelijke opdracht..
Nog nooit een dorp van nice day gezien met meer troepen dan punten :9
 

Nice day

Casual Lid
Ik weet niet precies wat je hond er nu weer mee te maken heeft? Altijd leuk om te lezen hoe mensen kunnen oordelen over zaken waar ze echt helemaal niks vanaf weten. Je baseert je mening alleen maar op verhalen en niet op feiten. Maar goed, ik wens je veel plezier en succes op andere werelden. Mocht ik je ooit nog tegen komen dan heb ik in ieder geval mijn nummer 1 target gevonden :)
Moet je zeker doen. Dan eens zonder kronen .
 

Nice day

Casual Lid
Uiteraard zet inno er ook geen limiet op. Er zijn er immers nog te veel die uitsluitend pay to win willen /kunnen spelen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat zou ook niet heel spannend zijn, wat je voor tw2 classic zou kunnen noemen is enkel herplaatsen uitschakelen.
 
Bovenaan