Top/Flop

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Deze ontbrak nog en dat kan natuurlijk niet. Dus nomineer hier de top/flop spelers of stammen. Het liefst wel met motivatie;)
 

DeletedUser1734

Guest
RicardoSwart1981 is wel een flop speler uit de hoogte blaaskaak etc...
in mijn ogen een noob...
 

DeletedUser1866

Guest
Onzinneke is beetje onzin aan het verkopen hahaha
En daarom nomineer ik hem als grote flop
Praatjes vullen geen gaatjes nogmaals
En het is oppernoob ;)
 

DeletedUser1867

Guest
De levering is een beetje vertraagd, maar uiteindelijk is de modder dus toch ook op W22 aangekomen.
Who's next?
 

DeletedUser1866

Guest
hahaha ach laat ze die modder maar op mij gooien hoor
heeft de rest tenminste plezier in het spelen van het spelletje
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Flop Del costa Nostra: beginnen een oorlog, vervolgens verliezen ze een paar dorpjes en gelijk vluchten ze naar een andere stam
 

DeletedUser1734

Guest
Flop Del costa Nostra: beginnen een oorlog, vervolgens verliezen ze een paar dorpjes en gelijk vluchten ze naar een andere stam
Dan zullen jullie ook geen spelers van del costa nostra openemen neem ik aan ? :)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Dan zullen jullie ook geen spelers van del costa nostra openemen neem ik aan ? :)
Goed punt, maar diegene wilde al joinen voordat de oorlog startte en was het ook niet eens met de oorlog tegen ons, en I know het is een beetje late reactie:D
 

DeletedUser

Guest
Flopspelers: Oneshot en Iswearshewaslvl18 zijn coop van een Lid die op vakantie is,zijn eenheden allemaal dood laten lopen zodat de dorpen leegstaan, dan de stam verlaten voor een andere stam, en dan de dorpen edelen.
 

DeletedUser1734

Guest
Dat is gewoon zielig en die zitten nu bij Uthred zo te zien lekkere stam als je zulke lui in je stam opneemt...
 

DeletedUser

Guest
Top/Flop speler: Jiggymouse & brammetje

Tijdens de loop der tijden leek alles goed, maar deze spelers wilde hun eigen grote provincie, gezamelijk met elkaar.
Uiteindelijk in overleg was dit prima, als ze daarna de focus zouden brengen in de oorlog.
Even later..toen ze dus de dorpen ge-edeld hadden en ze dus samenkonden werken, wilden ze kleine bb dorpjes edelen in hun provincie en alweer niet meedoen, toen we dit deze keer in overleg niet mee akkoord gingen, zijn ze de stam geleaved, omdat ze voor hun eigen spelen, tenmisten dat is wat de spelers nu vermelden.
Hieruit hebben we ze uit respect niet aangevallen, ge-edeld etc. want goed meningsverschillen kunnen er zijn en als je niet wil samenwerken prima, dus zijn ze gegaan.
Nu 1/2 weken later stoppen ze en geven ze al hun dorpen aan de tegenstanders, wat dus midden in ons cluster ligt.. dus hierbij hebben we overlegd om dan toch Jiggy/brammetje te edelen, alleen komen de dorpen in handen van de tegenstanders en hun deff gebruiken ze tegen ons.
Namens alle spelers uit HTF, zijn dit ook dus Flopspelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser940

Guest
@Swootcandy staat centraal in velerlei naaiacties. Toeval? Of is er meer aan de hand? De dag dat we het weten valt op zowel Pasen als Pinksteren.
 

DeletedUser974

Guest
Iets in deze trend:
rata.jpg
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Top: Lucifer, paar hele goede spelers die nu eigenlijk al wel zeker zijn van de winst van de wereld. Vooral elenamm is een top speelster in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser292

Guest
Top: Lucifer, paar hele goede spelers die nu eigenlijk al wel zeker zijn van de winst van de wereld. Vooral elenamm is een top speelster in mijn ogen.

Ah dank je.. ik had deze post nog helemaal niet gezien :D
 

DeletedUser1734

Guest
Top: Lucifer, paar hele goede spelers die nu eigenlijk al wel zeker zijn van de winst van de wereld. Vooral elenamm is een top speelster in mijn ogen.

Wellicht had je in het begin beter met ons kunnen praten ipv oorlog zoeken met ons.
Dan zou de wereld er heel anders uit hebben gezien :)
 
Bovenaan