Top-/Flop stammen

letop21

Casual Lid
normaal post ik niet hier maar nu moet ik toch echt hollandse glorie op flop zetten open stam alle skillpunten op leden ingezet dus 30 leden met maar 3k oda bij elkaar.
 

DeletedUser2052

Guest
Hahaha exorcist, jij kent mij blijkbaar niet echt goed, mmmm ff denken, ow ja jij zal wel 1 van die spelers zijn die een nieuwe account heeft gemaakt omdat er wat te verbergen is op je oude of is dat een verkeerde aanname ;) ?
Altijd heel druk op andere werelden en druk in RL, lachertje die opmerking, hebben we het allemaal niet regelmatig druk in RL dan ?

Klopt ken je idd niet zo goed, beetje
Wel wat over je gehoord maar ken hun ook, misschien wel beter :D
En idd ff nieuwe naam, niet omdat ik wat te verbergen heb maar wel omdat er een haat op mij is
Vermoed omdat ik ook weleens een beetje rechtvaardigheidsgevoel kan hebben en dat kan het tw kliekje niet uit staan
 

DeletedUser1734

Guest
Pfff...en ik ga wachten op een nieuwe wereld. Deze wereld was zo klein dat ik mijn troepen niet eens 8 uur weg kon sturen. En natuurlijk toen ik wakker werd was ik al mijn troepen kwijt. :(
Tip: stuur bij iedere aanval een ram mee lopen ze langzamer :)
 

Peeters

Ervaren Lid
of een treb ? ;) wel geen edels want als iedereen dat doe zitten we bb s te edelen ....dat mag alleen op een vp wereld ....


ow dat is hier weeral een vp wereld :rolleyes:
 

DeletedUser1935

Guest
seg @shazza , ik zie hier dat je beweert over tuxie dat hij gaat lopen iets van volgende wereld , dorp afgeven etc
Mss moet je is de hall of fame van W31 openklicken
Kijken wie daar zowel qua punten/dorpen #1 was
En bijgevolgd ook qua ODA #1 stond
Ook een van de grote redenen waarom we daar de wereld zo makkelijk binnen hebben gehaald
@shazza dat jij weet hoe je het spel speelt is duidelijk
Maar @tuxie moet zeker niet onderdoen
 

Jordi379

Actief Lid
@tuxie iedereen weet wat 1 tegen 1 betekent maar als het gezegd word wanneer je in een stam als jullie zit vraag ik me af hoe serieus je het kan nemen. voor wat ik zie heb je het indd op andere werelden netjes gedaan net als andere voor jullie maar om wereld dood te spelen tsja...
Inno zou veranderingen door moeten voeren om dit spel leven te houden wat ze helaas maar niet doen(denk aan hoe het eerst met eindspel belofte ging en er vervolgens nooit kwam). als je dan nog met lage spelers aantallen over blijft heb je eigenlijk 2 keuzes zelf leuk maken of gaan voor de makkelijk weg wat jullie overduidelijk gekozen hebben. (jaa ik bedoelde actieve spelers wat er misschien 200 of max 250 zullen zijn).
Ik zeg niet dat ik het niet snap ik bedoel easy win gratis kroontjes en door okee. maar als ik dan berichten zie als jaa is eigenlijk wel saai of spelers uitdagen 1 tegen 1 terwijl je toch die keuze hebt gemaakt tsjaa...:rolleyes:
vragen om 1000 spelers terwijl werelden zo gespeeld worden zeker als je daarmee bedoelt actieve spelers is niet reëel aantal zal eerder omlaag gaan als omhoog op deze manier maar dat weetje denk ik zelf ook wel vandaar dat je dingen als de bg/zuster/opleidingsstam -V- en die later dus P-R werd ook liefst wou verbergen;)

(p.s. wat betreft mijn provincie jaa dat ik daar weinig kans had sinds begin wist ik al. de overtal aan jullie kant was groot er werd vol geco-opt zelf op eentje die zelf niet kon spelen. maakt normaal daarom niet uit of je ah hebt of niet met die manier zou je dan al snel moeten winnen zoals jullie bijvoorbeeld netjes met mijn clear deden. daarnaast zijn jullie er lekker bbtjes die er al een mooi tijdje zijn aan het edelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser924

Guest
of een treb ? ;) wel geen edels want als iedereen dat doe zitten we bb s te edelen ....dat mag alleen op een vp wereld ....


ow dat is hier weeral een vp wereld :rolleyes:
hahaha als ik Trebs had gehad had ik mijn tropen niet weg hoeven sturen.
 

DeletedUser

Guest
seg @shazza , ik zie hier dat je beweert over tuxie dat hij gaat lopen iets van volgende wereld , dorp afgeven etc
Mss moet je is de hall of fame van W31 openklicken
Kijken wie daar zowel qua punten/dorpen #1 was
En bijgevolgd ook qua ODA #1 stond
Ook een van de grote redenen waarom we daar de wereld zo makkelijk binnen hebben gehaald
@shazza dat jij weet hoe je het spel speelt is duidelijk
Maar @tuxie moet zeker niet onderdoen

Sorry late reactie ik was op vakantie :) Weetje ik geloof je helemaal. Het maakt me ook niet zo veel uit allemaal meer.
Tuxie zal gerust een goede speler zijn was ook enkel aan het plagen maar jullie hapte wel allemaal heel leuk dus bij deze hartelijke dank daarvoor:hart
 

DeletedUser924

Guest
Pfff...ik weet weer wat ik tegen heb op de nederlandse server. teveel oportunisten. Nu Arnold weer. tsjonge jonge wat een trieste vogel. Ah well. Nog een weekje wachten en dan begint de engelse server.
 

DeletedUser2147

Guest
top/flop/ of interne edel stammen die voeren de ranglijst aan ;)
 
Bovenaan