Top / Flop stammen

DeletedUser1500

Guest
de mod heeft grootgelijk waarom cpg aanmoedigen terwijl je duidelijk kan zien dat die stam door een vrachtwagenchauffeur wordt beheerd hahahahahaha succes boys daar kom je niet ver mee
 

DeletedUser

Guest
The Harvesters zijn Flop, reden: kijk naar de leden ;-)
allemaal bang om elkaar aan te vallen

Dus omdat stamleden elkaar niet aanvallen zijn ze flop? Beetje een flauwe en onstabiele redenering me dunkt.

Als ik jou vertel dat CPG en BEH flop zijn gebruik ik vrij realistische argumenten zoals:
- 80% barbs edelen en alle provincies opsluiten uit angst en onkunde om verder te gaan buiten hun eigen provincies.
- De leiding die gewoonweg de interns op EISEN in de plaats van hun kleinere spelers te laten groeien, de egoïsten.
- Troepenverhoudingen bezitten van 20% off en 80% def, dat door het barben en internen.
- De od (hoofdzakelijk oda) : Wanneer heeft men in CPG al eens moeten knokken voor de dorpen die men nadien daadwerkelijk ook overneemt?
- Het 24/7 online zijn(CPG), of dat daar reglementair gebeurt vraag ik me soms af maar sommige accountjes slapen daar niet zo blijkt. Hopelijk is het een mooie afstelling van co-op's.


Louter gebaseerd op de od kan ik met volle overtuiging zeggen dat er heel wat meer kwaliteit in T_H zit dan in de andere stammen.
Dat wil dan weer niet zeggen dat die kwaliteiten allemaal optimaal benut worden maar ze zijn er wel bij velen.

Als je gewoon eens nadenkt over hoe tw2 werkt, heeft het zelfs geen zin om te praten over skills want met zo'n server timings kan de grootste noob een trein snipen en de grootste pro geen 7 clears + trein in een seconde timen, dit gaat gewoonweg niet, hoe zielig het moge zijn #Innogames.
Ik kijk alvast uit naar de verfijning van de servertijden, dan zal het verschil snel zichtbaar worden, tot dan ben ik het beu mijn vegen op 60-70k def dorpen te gooien overal waar je scout.


Hallo, ik ben nu ook op het forum :) Wel wat jammer om overal dewittejager te treffen met alleen maar negatieve reacties jegens CPG, wat een sportiviteit! Maar goed de een is de ander niet.

De afscheiding van TH en CPG met BEH en VVV is nu bovenmatig duidelijk en hopelijk nu eens definitief en een goede opzet voor de oorlog :)
Mijn vote voor flopstam zou gaan naar het al vergane M_M, die mij in zwakke tijden niet heeft gepakt terwijl ik praktisch geisoleerd lag een paar maand terug met 30k en weingi deff, en later onder de voet zijn gelopen, cheers!

Veel reden tot positieve comment is er dan ook nog niet geweest Fries, zeker niet als je heel wat kleine leden hoort klagen over hoe de leiding te werkt gaat. Zodra ze in opstand komen (een intern vragen die de leiding wil), lekker edelen die opstandige hap.
Redenering in CPG: Die kleine durft een intern eisen van de leiders, thats a no go! Plooien of eruit en breken.
Dat vind ik allesinds niet normaal en zeker niet iets om positief over naar buiten te komen?

Het enige positieve dat ikzelf op dit moment kan vertellen is dat er nog een beetje redelijk gedeft wordt.
Nuja, als je stacken op een muur 0-3 deftig deffen kan noemen -_-.
PAS OP, ik ben al eens gesniped door CPG, maar moest dat in tw2 niet lukken zoek je wel beter een ander spel want een noob vriendelijkere versie kan niet.
Dus op dit moment komt het neer op hoeveel preventieve def er kan gestackt worden aan de grenzen en gezien de grote van de stam.... Tekening is hier niet nodig denk ik?

o_O Lekker partijdig voor een mod van TW2....

Zolang het geen mod is in deze wereld maakt dat helemaal geen bal uit :rolleyes:. Eventueel eens de regels omtrent het mod zijn opzoeken?
 

DeletedUser1541

Guest
Beste, wil niet veel zeggen maar als ik een beetje in jullie gebied ga kijken zie ook dat er menig bb wordt geedelt.

VOV edelde nooit bb, maar loi wel. Dus volgens mij zit je fout, maar wijs mij erop als ik fout zit ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste, wil niet veel zeggen maar als ik een beetje in jullie gebied ga kijken zie ook dat er menig bb wordt geedelt.

VOV edelde nooit bb, maar loi wel. Dus volgens mij zit je fout, maar wijs mij erop als ik fout zit ;)

Doe ik zeker, als je kijkt naar de overnames van barbs sinds de fusie van LOI en VOV merk je dat dit direct! gestopt is.
Op dat vlak wens ik de oud spelers van LOI zeker en vast hardnekkig te verdedigen. De voorwaarde van de fusie was namelijk vooral dat aspect.

Daarbovenop ons niet teveel verhemelen; ikzelf heb toch ook wel een 10-tal (ongeveer...) strategische barbs overgenomen gezien de overmacht van de clusterdichtheid van mijn omliggende vijanden of om in andere provincies te geraken.

Het verschil met onze vijanden is dat zij dan weer ALLE barbs die ze kunnen bemachtigen overnemen en dat vind ik dan wel weer sterk overdreven. Een barbfetish noemt men dat.
 

DeletedUser1537

Guest
Grappig dat je uberhaupt zo salty kunt worden over een spel.
 

DeletedUser

Guest
Dat ben ik helemaal niet hoor, heb me er al lang bij neergelegd dat er niets zal veranderen zoals je zelf ig ook beaamde een tijd terug.
Dus ik maak er me dan ook al heel lang niet meer druk in hoor :p.

Ik wist niet dat als ik een bepaalde mening ondersteun met argumenten waarom ik geen hoge dunk heb van een stam ik daarom verbitterd zou overkomen?
 

DeletedUser1541

Guest
Dat me bb is inderdaad irritant, maar als het kan dan kun je er niks tegen doen. Sim city spelers...
Ben er zelf ook een hoor ;) Wil graag vechten tegen de grootte jongens maar met 50.000 kom je niet heel ver, daarom heb ik in het verleden best een aantal verovert. Maar sommige zodat ik wat minder hoef te farmen. Niet iedereen kan alle tijd van de wereld hebben
 

DeletedUser

Guest
Als 50k speler niet nee, maar als je als 300k tot 600k nog steeds enkel en alleen barbs kan edelen dan mag ik denk ik best wel verklaren dat er niet veel in dat account zit.
Het valt me heel erg op dat ik een pak minder actief ben dan de meeste spelers rond me dus de activiteit is verre van alles op tw maar het betekent vaak veel bij offensieven.
CPG is zelfs 's nachts constant online hoor ik van sommige stamleden, merk ik zelf ook aan de tijden waarop ze komen spioneren.

Maar iedereen kiest zelf hoeveel tijd ze in een spel willen steken, indien je dat niet kan dan moet je daar gewoonweg rekening mee houden en anders spelen dus daarvoor wijs ik niet met de vinger naar CPG.
 

DeletedUser1450

Guest
In de wereld Kronborg hebben we aanvallers en verdedigers,
-T H is de aanvaller
-CPG en zijn vriendjes zijn de verdedigers (met uitzonderingen)

Ook is er een verschil in arrogantie met woorden en het laten zien van daden.

T H houdt niet van praatjes maar wij vullen alle gaatjes. Wij zijn niet van de lange verhalen, wij houden het liever kort.

Ik vind CPG geen flop stam, alleen wat puntjes die ik hier aan geef, T H daarintegen is natuurlijk een top stam haha (het is voor de grap, niet gelijk arrogant gaan denken).

Met vriendelijke groet,

Rick
 
Bovenaan