Top / Flop stammen San Servando

DeletedUser1333

Guest
Hey help me eens, ik weet niet wie in welke stam zit en welke spelers dit nu allemaal betreft.. maar wat is er aan de hand joh :eek:
Wij hebben een fusie gehad met een andere stam (TPG met -B-) wij hadden The Imperator (oprichter van TPG) als leider aangeduid (wat logisch is)
Hij deed letterlijk NIKS voor de stam en hebben besloten hem te kicken.

-geen leiding geven aan de stam
-niet samenwerken met onze stam
-geen coop willen (nu zevert hij dat hij er wel 1 had, terwijl dit niet waar is, hiervan hebben wij bewijzen zwart op wit)
-onze stam boycotten
-kinderachtig reageren op leidinggesprekken
-geen vooruitgang boeken, alleen bb's edelen.
-spionnetje spelen

Skylord een oud stam lid van hem verteld hem ook van waarom hij opeens zo doet, omdat hij in TPG wel een goede leider was en bij ons niet (zelfs daar reageerde hij kinderachtig op)

vervolgens hebben wij hem uit de stam gezet voor al deze feiten.
wat gebeurd er nadien?
Hij beledigt skylord dat skylord mag doodvallen met zijn ziekte.

Hij vlucht naar Hoo, begint daar ook leugens te vertellen. En nu zijn ze daar hem aan het 'internen'.

Kajtos heb je nog meer mededelingen? :rolleyes:
Ja hoor zet deze ook in je forum.

JIJ bent een mislukte leider we hebben jou gesprekken gelezen dat je naar TWH stuurde :p

Bewijs 1 2 spelers op 1 account


bewijs 2 geen coop + nogmaals het bewijs dat hij met 2 personen op 1 acc zit


bewijs 3 uitschelden van lid met de dood en ons de schuld geven dat hij alles verliest wat hij had, terwijl dit zijn eigen schuld is + boycotten van de stam.


bewijzen genoeg nog geen zin om naar dagen terug te liggen scrollen

bij deze, zou ik je mondje dicht houden domenic, want je weet letterlijk niks van wat er gebeurd is








Df4Nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1842

Guest
Kajtos, het is mij ieder geval duidelijk wie jij bent..

En zulke beschuldigingen met 'bewijs' wat je hier openlijk op de forum heeft gepost is niet zooooo bijzonder..
Leuke draai wat je eraan geeft maar nogmaals ieder verhaal heeft 2-kanten en wij delen niet dezelfde ervaring zoals jullie had met The Imperator.

Wellicht zoals hij aangeeft spijtig te zijn met het fuseren en waarschijnlijk gebaseerd aan zijn ervaring met Blue leiding zoals wij al hadden meegemaakt>> haast onmogelijk op 1 lijn te zitten met een stel kleuters en 'beterweters' aka Gorilla en Queen of Darkness (jaja Silvanessa doet eer aan haar incognito :rolleyes: )

Die uitschelden van een ex stamgenoot.. ach ja je maakt een drama ervan, maar The Imperator heeft achteraf spijt betuigd.. iets wat Queen of Darkness/Silvanessa ontbreekt in opvoeding om hetzelfde te doen aan onze stamlid.
 

DeletedUser1333

Guest
The imperator heeft nooit in jullie stam gezeten, jullie kennen hem amper en jullie durven te zeggen dat jullie een ervaring met The imperator hebben nadat hij amper 4 dagen in jullie stam zit ?

schaam u

Hij deed NIETS voor de stam :)

Natuurlijk is het onmogelijk op 1 lijn te staan als jullie tegen ons zeggen wat we mogen en niet mogen, dan speel ik jullie spelletje als een kleuter mee.

En ik weet welke reden hier achter zit dat jullie zo deden :)
Wat voor iemand ben jij seg!!!! Je moet jezelf in de plek stellen dat je een ziekte hebt en iemand zegt tegen jou dat je mag dood vallen met je ziekte ? triestig ben je .. ik mag hier dan inderdaad een drama van !!


weet je wat dit allemaal is, jullie profiteren ZELF van Imperator omdat jullie nu dorpjes kunnen innemen bij ons GRATIS ;) zodat wij jullie niet overheersen, want jah dat wou JIJ of JULLIE absoluut niet dat wij dominant worden :) (heb je berichten gelezen naar twh)

succes ik heb niks meer tegen jou te zeggen.
 

DeletedUser1333

Guest
ps: ik wil met mijn bewijzen geen draai geven aan het verhaal, dit zijn feiten die ik neerzet om dit nog eens duidelijk te maken dat Imperator een leugenaar is en dat jullie hem zomaar geloven.

ik zie jou in de wereld binnen paar maand
 

DeletedUser1842

Guest
Inderdaad lekker de zielig Blauwe zeikerds opedelen :D

ps: ik wil met mijn bewijzen geen draai geven aan het verhaal, dit zijn feiten die ik neerzet om dit nog eens duidelijk te maken dat Imperator een leugenaar is en dat jullie hem zomaar geloven.

ik zie jou in de wereld binnen paar maand
 

DeletedUser1541

Guest
Inderdaad, maar ik denk dat B aan het kortste eind trekt
 

DeletedUser1333

Guest
ik wil deze nacht de stats van hoo nog wel eens bekijken na vandaag :p
 

DeletedUser1333

Guest
sil, laat ze doen wij zijn niet diegene dat heel wat dorpen kwijt geraken :)
 
Bovenaan