Top / Flop stammen Munkholmen

DeletedUser1434

Guest
Top stam I Love Evelientje
Dit omdat ze blijven doorzetten en niet opgeven bij een aantal tegenslagen.
 

DeletedUser503

Guest
Alsje je daarop baseert moet je Appelflap99 een topspeler noemen maar die kon zelfs met hulp van de stam EN met kronen niks doen xD
 

DeletedUser1434

Guest
Alsje je daarop baseert moet je Appelflap99 een topspeler noemen maar die kon zelfs met hulp van de stam EN met kronen niks doen xD
De stam viel op dat moment uit elkaar. En ik was op dat moment 80 uur per week aan het werken waardoor ik nauwelijks tot niet online kon zijn. Dat ik dan dorpen verlies heeft er niks mee te maken of je kronen wel of niet gebruikt.. :p ^^
 

DeletedUser503

Guest
oh jij bent Appelflap? hehe ik vond het al een noob xd (grapje he)
 

DeletedUser503

Guest
In mijn geval mag je dat ook wel zeggen bijna m'n beste wereld tot nu toe xp
 

DeletedUser1434

Guest
In mijn geval mag je dat ook wel zeggen bijna m'n beste wereld tot nu toe xp
ik wilde er al niet over beginnen haha xD maar ja je speelt verdomd lang mee deze wereld.. :p
en ook mijn complimenten naar ONE toe. Erg sterke vijand die tenminste geen bb edelen zoals L-F dat lekker 24/7 heeft liggen doen. en niet alleen daarom een top stam maar ook gewoon door de manier van spelen en hun cluster vorm geven. erg strak allemaal.
 

DeletedUser503

Guest
We zullen met een groep van 25 leden deze wereld wel niet kunnen winnen xp meeste werelden worden afgesloten rond de 50 tot meer leden xp dus wordt nog wel wat oorlogje voeren xp blijft wel leuk zo ook
 

DeletedUser1434

Guest
We zullen met een groep van 25 leden deze wereld wel niet kunnen winnen xp meeste werelden worden afgesloten rond de 50 tot meer leden xp dus wordt nog wel wat oorlogje voeren xp blijft wel leuk zo ook
ILE zal ook niet hoger als 35 leden gaan.
 

DeletedUser503

Guest
zie wel dat er een hele loot aan kronen doorgeduwt is voor dat lvl 26 stamlevel? Of doneren jullie plots alle gs die je binnenkrijgt?
 

DeletedUser503

Guest
TOP: ONE (omdat ze goede spelers hebben (aka Bompie, Xen0N ... die in de meeste gevallen elkaar helpen alsof het voor zichzelf zou zijn)
FLOP: DOO omdat het nooit wat geworden is. L-F omdat ze na fusie met DOO ook nooit echt veel blijk van samenwerking getoond hebben... met enkel snipen hou je geen aanvallen tegen xd daar heb je een stam voor nodig
 
Bovenaan