Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Hoi iedereen :)

Jullie weten wel hoe dit in zijn werk gaat, wie vinden jullie een top en flop speler?

Bliatz

Flopspelers:

Wisher: Kan alleen maar barbarendorpen overnemen, internen, verder wachtte hij tot ik enkele dorpen gecleard heb zodat hij ze rustig kon overnemen omdat hij bang is wat troepen te verliezen. Wisher leeft ook van zogenaamde bg/nap op te starten en je dan te backstabben. Voor mij is dit dus zeker de flopspeler van de wereld

Eyox: Zelfde verhaal als Wisher, neemt overwegend barbarendorpen over en internd veel.

BoTu: Heeft verschillende edelaanvallen ingezet op mij en stamgenoten maar is er niet in geslaagd ook maar één dorpje te veroveren, behalve die waarvan de servers uitvielen. Verder zond hij ook edelmannen nadat ik bepaalde dorpen gecleard had. Anders voert die ook geen moer uit.

Dit is mijn mening :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1328

Guest
Wat mij betreft deleten dit forum want hier staan alleen maar verslagen spelers die nog even hun frustratie kwijt moeten.
 

DeletedUser

Guest
Daarom maken we snel even zelf een accountje aan terwijl je anders hier niet eens te zien was :)

Als je niet tegen de mening van spelers kan, iedere flop en top is subjectief, dat zou je moeten weten, wat hier staat is niet meer dan normaal en een mening, vind jij dat frustratie ? Mij best, niemand hoeft het eens te zijn met mij. Daarom noemt het ook wat jezelf vind van top en flop spelers. Niemand heeft 100% dezelfde mening.
 

DeletedUser1328

Guest
Dat je het op een forum zet is toch frustratie? Je gaat nu iedereen vermoeien met jouw meuk. Stuur me een PM, huil uit en speel verder.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ken jij het doel niet van deze topics? Kijk eens even op andere wereldfora. Daar heb je ook deze discussie, een mening mag altijd geuit worden en lijkt mij vrij logisch dat ik dit mag posten als ik dit zo vind. De enige die ik vermoei is blijkbaar jijzelf aangezien je speciaal hiervoor een account aanmaakt.
 

DeletedUser230

Guest
Niks mis met dit topic uiteraard.

Houd het een beetje on-topic graag.
 

DeletedUser1328

Guest
[QUOTE="Houd het een beetje on-topic graag.[/QUOTE]

Dat is wat ik bedoel... Het wordt snel een dingetje tussen bliatz en mij. Gebruik daarom gewoon PM. Ik zal niet meer reageren. Dan bloed de discussie wel dood.
Beetje sneu... blijft maar een spelletje.
 

DeletedUser1255

Guest
Dat je het op een forum zet is toch frustratie? Je gaat nu iedereen vermoeien met jouw meuk. Stuur me een PM, huil uit en speel verder.
Reeds nog een mening, toch?


Niks mis met dit topic uiteraard.

Houd het een beetje on-topic graag.

Excuses ^^, er zit blijkbaar aan beide kanten wat emotie.


Hoi iedereen :)

Jullie weten wel hoe dit in zijn werk gaat, wie vinden jullie een top en flop speler?

Bliatz

Flopspelers:

Wisher: Kan alleen maar barbarendorpen overnemen, internen, verder wachtte hij tot ik enkele dorpen gecleard heb zodat hij ze rustig kon overnemen omdat hij bang is wat troepen te verliezen. Wisher leeft ook van zogenaamde bg/nap op te starten en je dan te backstabben. Voor mij is dit dus zeker de flopspeler van de wereld

Eyox: Zelfde verhaal als Wisher, neemt overwegend barbarendorpen over en internd veel.

BoTu: Heeft verschillende edelaanvallen ingezet op mij en stamgenoten maar is er niet in geslaagd ook maar één dorpje te veroveren, behalve die waarvan de servers uitvielen. Verder zond hij ook edelmannen nadat ik bepaalde dorpen gecleard had. Anders voert die ook geen moer uit.

Dit is mijn mening :)

Vergeet niet de bagger getimede aanvallen ^^. Zonde dat ze daarmee nog dorpen konden pakken...
 

DeletedUser1333

Guest
wereld bestaat nu al even:

een nieuwe TOP5 TOP en FLOP spelers ?
 

DeletedUser1356

Guest
Top:

1. Zoran, deze gozer is bijna elke dag buitmeester van de dag. Als hij het niet is, ben ik het wel. Hij groeit heel er hard en staat inmiddels in de top-3. Als co-op kan ik daar wel goed over oordelen ^^

2. Ik heb niet erg hoge verwachtingen van mezelf, maar ik denk dat de nummer 2 positie wel eerlijk zou zijn. Waarom? Ik ben 2 maanden na de start van de wereld begonnen en ik sta nu 9e. Puur door slim, actief te spelen en heel veel te farmen. Ik heb genoeg edelmannen om 2e te staan. Als Zoran de buitmeester van de dag niet pakt, pak ik hem wel.

Hoe het kan dat ik mezelf op plaats 2 zet? Deze wereld is echt ongelooflijk saai. Amper concurrentie die bij beent. Heel erg jammer.

Flop:
1. Wisher, dit account heeft nu al drie keer van eigenaar gewisseld(momenteel Baal). Baal was al een barbarendorpedelaar, maar nu hij op Wisher speelt, is het account Wisher ook een barbarendorpedelaar.

2. BoTu, de grootste noob die ik ooit bent tegengekomen. Hij kan alleen maar internen en barbarendorpen edelen en heeft volgens mij pas enkele keren spelersdorpen gepakt. Hij heeft een paar zogeheten massa aanvallen op mij gedaan. Bij de eerste had ik wel door wat voor noob het was.

3. Hentai Onii-San, heeft mij inmiddels meer dan 10 keer bedreigd met het aanvallen. Niets gebeurd. Het is een speler met grote praatjes, maar nul daden. Kortom, het soort trieste speler. Maar dat is niet alles. Deze speler heeft =M=(NAP van CRU) en F-F(vijand van CRU) een lachwekkend bericht gestuurd, waarin hij(als leider van Kaun, toen CRU en Kaun nog NAP's waren) voorstelde om CRU te backstabben. Dat is eigenlijk al zeer triest, maar het aller ergste is nog wel dat =M= zijn aanbod had afgeslagen. In de hoop zijn poging toch enigzins te doen slagen, stuurde hij F-F een PM, waarin hij zei dat =M= en Kaun samen met F-F tegen CRU wilden. In dat bericht stonden ook heel veel leugens(dat heb ik inmiddels opgehelderd bij de leiding van F-F) waaronder het stukje met: 'CRU heeft Kaun meerdere malen gebackstabt'. Wie dat zou geloven, kan beter direct stoppen met dit spel.

Kortom, saaie wereld met veel noobs. Ik hoop dat het ooit nog wel eens wat leuker gaat worden!
 

DeletedUser1333

Guest
Flopspeler nr 1 op mijn lijst geworden =

'Nog een goede naam' <--- zieligste speler die ik gezien heb in mijn tw2 carrière.

Is coop van speler A, Speler A wil onze stam toetreden. Nog een goede naam leest zijn berichten en zet al zijn dorpen leeg en dump alle troepen op ons. Terwijl speler A dit nooit gevraagd heeft.

Zo'n spelers horen niet thuis op tw2
 

DeletedUser1333

Guest
Flopspeler nr2

Ice, nu onder de naam stay calm op Huniade :p

als je hem aanvalt of verkend of weet ik wat krijg je een pm van hem met een arrogant taaltje :p

maar dat wete vele spelers al :p
 

DeletedUser

Guest
Flopspeler nr2

Ice, nu onder de naam stay calm op Huniade :p

als je hem aanvalt of verkend of weet ik wat krijg je een pm van hem met een arrogant taaltje :p

maar dat wete vele spelers al :p

Lul niet zo dom kwast. Ik ben gewoon gestopt simpel. Als je wat roept moet je wel weten wat je roept en niet de 1 of andere laster campagne gaan beginnen. soms zijn mensen getrouwd en speelt de dame in kwestie gewoon door terwijl de ander stopt.

En ja de reden is algemeen bekend . In mijn ogen coop misbruik. Het pushen van eigen accounts ten laste van anderen. Er zijn stammen die wel bestaan uit meer dan 4 spelers. Maar dat gaat jou verstand wss te boven. Support zou er goed aan doen dat hele CRU een GOED onder de loep te nemen. mss blijft tw2 dan wel leuk.

DUS EVEN VOOR DE GOEDE ORDE STAY-CALM is geen ICE66.

(kneusje)
 

DeletedUser1333

Guest
Lul niet zo dom kwast. Ik ben gewoon gestopt simpel. Als je wat roept moet je wel weten wat je roept en niet de 1 of andere laster campagne gaan beginnen. soms zijn mensen getrouwd en speelt de dame in kwestie gewoon door terwijl de ander stopt.

En ja de reden is algemeen bekend . In mijn ogen coop misbruik. Het pushen van eigen accounts ten laste van anderen. Er zijn stammen die wel bestaan uit meer dan 4 spelers. Maar dat gaat jou verstand wss te boven. Support zou er goed aan doen dat hele CRU een GOED onder de loep te nemen. mss blijft tw2 dan wel leuk.

DUS EVEN VOOR DE GOEDE ORDE STAY-CALM is geen ICE66.

(kneusje)

Dutske toch..
 

DeletedUser503

Guest
Flopspeler nr2

Ice, nu onder de naam stay calm op Huniade :p

als je hem aanvalt of verkend of weet ik wat krijg je een pm van hem met een arrogant taaltje :p

maar dat wete vele spelers al :p

Dat arrogant gedoe ken ik wel nog van ergens :p en dan probeer je hem duidelijk te maken dat je gewoon alles uit de mogelijkheden van tw2 probeert te halen.. Niks van aantrekken gewoon es mee lachen en soms es iets antwoorden dat wel binnen de lijntjes blijft :p
 
Bovenaan