Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Flop: graaf moesta (valt mij aan met veel meer troepen en ik weer hem met gemak af (2 keer) ook edelt hij barbs)
 

DeletedUser

Guest
Mijn persoonlijke lijstje "Topspelers":

1: Snaakjr (C.H)
2: Nydein (F-F)
3: Lord God (LoU) op 3 omdat ik niet weet of dit een kronenspeler is.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Je kan wel zoveel ODA hebben maar als je het uiteindelijk niet verdedigen kan heb je aan al je veroveringen ook niks lijkt me ^^.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zou ik ook zeggen als ik 36k punten had en 54k oda...

Liever levende clears die ik nog kan gebruiken dan een mooie hoge oda waar je 1x maar wat aan hebt ^^. Bovendien met een totale OD van 166k doe ik het toch vrij prima voor een speler van 36k.
 

DeletedUser

Guest
Liever levende clears die ik nog kan gebruiken dan een mooie hoge oda waar je 1x maar wat aan hebt ^^. Bovendien met een totale OD van 166k doe ik het toch vrij prima voor een speler van 36k.

we hebben het ook over topspelers...niet over spelers die het "prima" doen?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
En in het kader daarvan geef ik toch alleen maar aan dat ik ODA alleen geen goeie maatstaaf vind, waarop jij reageert dat je dat niet raar vind met mijn "36k punten en 54K oda" dus zie het nut van dat verwijt niet helemaal in ^^.
 

DeletedUser

Guest
Het is m'n persoonlijke lijstje zoals ik aangaf...topspelers zijn in mijn ogen de spelers die knallen. Geen jojo's die over verhoudingen/maatstaven beginnen. En al helemaal niet als ze zelf zeggen dat ze het prima doen terwijl ze nog niks gepresteerd hebben..
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat gaf je aan, en ik vroeg gewoon wat je tot die conclusie motiveerde niets meer niets minder, behalve dan het feit dat ik eraan toevoegde dat ik persoonlijk alleen oda een gebrekkige maatstaaf vind. Dus kortom, zie hier alsnog het probleem niet in van in ^^.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dat ik een "jojo" ben die zich puur met maatstaven en verhoudingen bezighoud blijkbaar ^^. Overigens, had ik het puur over die "maatstaven" en "verhoudingen" met betrekking tot mijn eigen account omdat jij over de 36k met 54k ODA begon ;p.
 

DeletedUser

Guest
Maar wat is de definitie van top ? Ik zal het niet durven zeggen o_O
 

DeletedUser924

Guest
idd een mooie mix van ervaring en nieuwelingen , en ook krijg je idd altijd hoop gezeur van de rest als je eerste staat , maar ja dat wil je of dat wil je niet, wss willen jullie dat gezien de aantal kosten die jullie hebben gebruikt. dus daar mag je stiekem niet over zeuren ;) .....
voor de rest meeste spelers in de core gebruiken kronen om hun top positie te behouden dus jullie zijn geen uitzondering , en wss ook geen uitzondering en dat weten jullie ervaren spelers vast , is dat een begin stam het zelden tot het einde haalt er moeten straks namelijk ook tegenslagen verwerkt worden , inactiviteit enz enz ;) .... en dat roept frustratie op en hopelijk voor jullie kunnen jullie dat doorstaan maar de meeste kunnen dit niet doordat ze alleen maar succes kennen ;) maar winnen betekent ook soms met verlies omgaan ;)
pffff...
 

DeletedUser1325

Guest
Topspelers
Ik ken niet heel veel spelers goed als gevolg dat ik in het oosten zit, maar van deze ben ik toch wel vrij zeker dat het goede spelers zijn:

Obidan
Mhextra
Ditisookeentest
Hazart69
Den Bruur, heeft weinig profijt van zijn stamgenoten (Van wat ik zie), heeft toch zijn respect afgedwongen om heel wat dorpjes te snipen voor zijn co-op in een tijdsbestek van een paar minuten. (Tja onderschatting is een b*tch ^^)
 
Bovenaan