Top/Flop spelers

DeletedUser1493

Guest
Volgens mij DE flopspeler op deze wereld: Chiela
Ik kom al enkele dagen niet meer bij van het lachen.. edeltreintjes zonder clears, overduidelijke zwaardfakes en tientallen clears laten doodlopen op een dorp van me zonder te verkennen xD

Ik ben een speler met 6 dorpen en deze speler heeft er 140
resultaat:
fail1.png




fail2.png

+ Tussen deze aanvallen 4 edeltreinen. Veel verloren moeite voor een speler met 6 dorpen :rolleyes:
 

DeletedUser1325

Guest
Deze speler speelt helemaal niet op W9?

Volgens mij DE flopspeler op deze wereld: Chiela
Ik kom al enkele dagen niet meer bij van het lachen.. edeltreintjes zonder clears, overduidelijke zwaardfakes en tientallen clears laten doodlopen op een dorp van me zonder te verkennen xD

Ik ben een speler met 6 dorpen en deze speler heeft er 140
resultaat:
fail1.png




fail2.png

+ Tussen deze aanvallen 4 edeltreinen. Veel verloren moeite voor een speler met 6 dorpen :rolleyes:
 

DeletedUser1393

Guest
Jij snapt er echt geen bal van, maar dat geeft niet verder.
 

DeletedUser1490

Guest
Persoonlijk houd ik er niet van om flopspelers te benoemen, want dit zijn vaak spelers die het spel (nog) niet begrijpen, maar als zij er plezier in hebben, dan laat ik ze graag gewoon spelen.

Een absolute topper is in mijn ogen SgtMajorSnipr, zeer aanvallend ingesteld, mooi om te zien!
 

Peeters

Ervaren Lid
top speler is voor mij iemand dat samen werkt en durft aan te vallen in team
mijn top Blackwolfke01 , en Ares Westeros

duidelijke flop voor me atserss van trw : heb me kapot gelachen met hem valt aan in nachtbonus , claers trekken op nix , edelen van een bb van 2000 punten (kon hij geen kerk maken) in de prov waar ik aanwezig was
 

DeletedUser

Guest
Flop. RHS 2008 is echt de grootste flop op deze wereld. Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.

Een speler die zo'n vreselijk grote mond heeft. En alles duidelijk maakt met CAPSLOCK. Maar wel in een 2weken volledig is wel gespeeld want dan kom je er achter dat verdedigen er ook bij hoort. :) :)
 

DeletedUser1351

Guest
top mcgaming, mcburger .
telkens spelers met mc ervoor, jaja mchippies ik weet het wel
 
Bovenaan