Top/Flop spelers

DeletedUser50

Guest
Wie heeft er het meeste potentie? We horen graag alle perspectieven!
 

DeletedUser516

Guest
uhm weet nog niet wie er gaat spelen :p dus jaaaaaa ik zeg gewoon IK IK IK :p
 

DeletedUser

Guest
Hun..

Denk nou eens aan die co-op... Waren jullie dat weer vergeten.. Is ook maar een kleinigheidje..
 

DeletedUser516

Guest
Hun..

Denk nou eens aan die co-op... Waren jullie dat weer vergeten.. Is ook maar een kleinigheidje..

Co-op ? jij zeurt daar ook altijd over heh :p neem voorbeeld aan mij , ik zeg het 1 keer en hou er verder over op :p
 

DeletedUser516

Guest
haha die @Grey Worm zal toch spijt hebben dat die de forumposts al heeft geopend voordat de wereld begint :p komen die gasten weer de boel onder kalken :p
 

DeletedUser397

Guest
het pad effenen voor gezellige discussies, een dood topic lokt immers niet snel posters :p
 

DeletedUser516

Guest
ja die fora hier op tw 2 zijn wel stuk stiller heh :D .... maar goed geeft niet hebben wij meer kans om iets te schrijven en net doen of wij weten waar we het over hebben :D
 

DeletedUser

Guest
Co-op ? jij zeurt daar ook altijd over heh :p neem voorbeeld aan mij , ik zeg het 1 keer en hou er verder over op :p
Inderdaad. Ik probeer ze op de hoogte te houden. Stel je voor dat de modjes vergeten om die co-op te activeren ofzo.. En aangezien jij het niet doet, moet ik het maar doen..

Ontopic:
Bingokiller Flop: Praat zoveel dat hij nooit tijd over kan hebben om ook nog te farmen, troepen te maken en gebouwen te upgraden..
 

DeletedUser516

Guest
Inderdaad. Ik probeer ze op de hoogte te houden. Stel je voor dat de modjes vergeten om die co-op te activeren ofzo.. En aangezien jij het niet doet, moet ik het maar doen..

Ontopic:
Bingokiller Flop: Praat zoveel dat hij nooit tijd over kan hebben om ook nog te farmen, troepen te maken en gebouwen te upgraden..

klopt :D
ideale dorpspunten bingo : 1951 (met AH )
ideale troepen opstelling : 2000 speer 350 zwaard 200 bijl 150lc en 50 kata
 

DeletedUser

Guest
Meh, net op begonnen ook eerste keer dat ik TW2 speel.
rhsuz2z8br9.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan