TOP/FLOP Spelers Xativa

DeletedUser1893

Guest
Om hem af te trappen;
TOP; Xenon, Later gestart en toch al buitreeks en plunderreeks.
Flop; is het nog iets te vroeg voor.
 

DeletedUser1892

Guest
Top (nolifer): alle spelers die wel eens buitmeester vd dag hebben gehaald :p
Flop: spelers die 8 dorpen hebben gehad zonder het bezitten van een adelshoeve
 

DeletedUser340

Guest
Flop: MdH13, heeft nu al 15 dorpen, maar nog geen 50 munten geslagen. met 30-40 munten van rad 1 en een hoop edels is die al ver gekomen. nu er nog een rad komt zal die wel weer 200+ euro in het spel stoppen om bovenaan te blijven staan.

Inno is er vast blij mee, maar dit soort spelers verpesten het wel een beetje voor de minder actieve en de nieuwe spelers, die kunnen hier nooit tegenop
 

DeletedUser1893

Guest
Flop: MdH13, heeft nu al 15 dorpen, maar nog geen 50 munten geslagen. met 30-40 munten van rad 1 en een hoop edels is die al ver gekomen. nu er nog een rad komt zal die wel weer 200+ euro in het spel stoppen om bovenaan te blijven staan.

Inno is er vast blij mee, maar dit soort spelers verpesten het wel een beetje voor de minder actieve en de nieuwe spelers, die kunnen hier nooit tegenop

Vergeet je niet een groep waar het voor verpest word? De spelers die als gekken lopen te farmen, er een hoop tijd in steken... maar hem niet bij kunnen houden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser340

Guest
Vergeet je niet een groep waar het voor verpest word? De spelers die als gekken lopen te farmen, er een hoop tijd in steken... maat hem niet bij kunnen houden?
als je deze groep mee rekent heb je het over alle tw2 spelers die niet ontzettend veel kronen gebruiken :p
ik kan hem best redelijk bijhouden, alleen is het wel vervelend dat er nu weer een gwendoline rad is, dan ben je een week bezig om op hem in te lopen en dan kroont hij weer een paar dorpjes erbij :p
 

DeletedUser

Guest
als je deze groep mee rekent heb je het over alle tw2 spelers die niet ontzettend veel kronen gebruiken :p
ik kan hem best redelijk bijhouden, alleen is het wel vervelend dat er nu weer een gwendoline rad is, dan ben je een week bezig om op hem in te lopen en dan kroont hij weer een paar dorpjes erbij :p

Ik lees het al, je hebt een speler als ik nodig die nog meer farmt voor je :p:p:p
 

DeletedUser1697

Guest
Eerst sinds lange tijd dat ik hier eens kom kijken, zie ik hier mijn naam hier en daar vermeld :p
& Zoveel kroon ik nu ook weer niet hé, ik kan er in die wereld al 5 boven mij vermelden om in het lijstje te plaatsen zonder verder onderzoek..
& Ik kroon in collectief belang ;D big difference
En uiteindelijk zijn het de grootste kroners die het eerst de wereld verlaten^^
Lack of skillzzzzz
 
Bovenaan